Kake sovellus ios


Mikä riivaa kake sovellusta, ei löydä digiboksia ollenkaan. Ollaan samassa verkossa ja resetoitu on moneen kertaan. Boksi on tuo arrow joku... Toimiiko muilla?


11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @TimoHaapio!


 


Kokeilin äsken Kake äppiä iPhonella ja sama juttu minulla, ei löytänyt digiboksia ? (Arris).


Pitäisiköhän laittaa vikatiedotetta?

Mä olen ollut telian asiakas nyt pari kuukautta, eikä ole ikinä toiminut minulla, myöskään androidista ei löydä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@TimoHaapio@  kirjoitti:

Mä olen ollut telian asiakas nyt pari kuukautta, eikä ole ikinä toiminut minulla, myöskään androidista ei löydä.




Minäpä laitan viestiä eteenpäin Telialle.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Tehty vikailmoitus asiasta nyt aamusta, jotakin hämminkiä siellä nyt on. Korjataan tilanne asap :smileyhappy:

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@TimoHaapio ja @kiisseli67 Nyt kannattaa kokeilla, että Kake-sovellus poistetaan puhelimesta ja ladataan AppStoresta Kaken uusin versio. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Ei toimi Kake iPhone SE puhelimessa vieläkään, kun ei löydä Arris 4302W digiboksia vaikka samassa verkossa on.



 


 


 


 Onkohan tässä jotain tekemistä sillä kun on AIPTV boksi ja siihen on Ruwido kaukosäädin olemassa?


 

@kiisseli67, Kake-sovellus vaatii, että käytössä on Telia TV digiboksi laajakaistalla. Telia TV digiboksi (eli aIPTV) -palvelussa Kake ei toimi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Pekka_Koo@  kirjoitti:

@kiisseli67, Kake-sovellus vaatii, että käytössä on Telia TV digiboksi laajakaistalla. Telia TV digiboksi (eli aIPTV) -palvelussa Kake ei toimi.




Voisiko tuon tiedon päivittää myös tuonne Appstoreen ja Play kauppaan (kokeilin myös Android puhelimeen) ;)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ehdottomasti voisi! Laitoin viestiä sovelluksesta vastaavalle että päivittävät infot ajantasalle. Kiitokset sinulle huomiosta :)

Eikä toimi hybridimodeeminkaan kanssa...0

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Mija007@  kirjoitti:

Eikä toimi hybridimodeeminkaan kanssa...0


Puhelimen sekä digiboxin pitää olla 5GHz WLANin kautta, niin silloin Kake-sovellus toimii. Tällä hetkellä toimii tällä kombinaatiolla, mutta laitettu eteenpäin että saadaan toimimaan kokonaisvaltaisesti kaikilla taajuuksilla oikein. 

Vastaa