peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53416 Jäsentä
153369 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Kake sovellus lakkasi toimimasta



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2015
Kirjoituksia: 7
1/7

Kake sovellus lakkasi toimimasta

Päivitin laajakaistan hybridiliittymäksi. Nyt kake sovellus ei löydä Arriksen digiboxia? Boxi on kytketty langattomasti reitittimeen.

 

Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

0 tykkäystä
6 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 724
2/7

Vs: Kake sovellus lakkasi toimimasta


@Jarkko0@  kirjoitti:

Päivitin laajakaistan hybridiliittymäksi. Nyt kake sovellus ei löydä Arriksen digiboxia? Boxi on kytketty langattomasti reitittimeen.

 


Heippa @Jarkko0! Minun tietääkseni tuossa on ollut muutamilla ongelmia Kake-sovelluksen suhteen. Aloitetaan kuitenkin jostakin...

 

Tarkista, että puhelimesi tai tablettisi on kytkettynä wifiin. Tarkista digiboksin asetuksista, että kaukosäädinsovellus on sallittu. Mikäli digiboksia ei edelleen löydy, yritä käynnistää reitittimesi ja digiboksisi uudelleen irrottamalla niiden virtajohto ja kytkemällä ne takaisin.

 

Huom! Telia TV Kake-sovellus ei ole yhteensopiva digiboksin aIPTV:n (eli mobiilinetillä toimivan) kanssa.

 

Tuli mieleen, että onko sinulle vielä asennettu laajakaistaa vai käytätkö tällä hetkellä pelkästään mobiilinettiä?

 

Jos ei vieläkään yhdistäminen onnistu, niin suosittelen tekemään vikailmoituksen Telialle. Niin tuota ongelmaa voidaan paremmin tutkia Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2015
Kirjoituksia: 7
3/7

Vs: Kake sovellus lakkasi toimimasta

Kaikki asetukset ym. ovat oikein. Käytössä on Telian hybrid reititin. Eikös tuo reititin käytä molempia tapoja; adsl ja mobiilinetti (jonka kanssa sovellus ei toimi)?

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 394
4/7

Vs: Kake sovellus lakkasi toimimasta

@Jarkko0  Oletko uudelleenasentanut Kake-sovelluksen? Eli poistanut ja uudelleenasentanut? Hybrid-reititin käyttää niin ADSL-yhteyttä ja mobiiliyhteyttä. Ja onhan tosiaan wlan-yhteydet kunnossa? 

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2015
Kirjoituksia: 7
5/7

Vs: Kake sovellus lakkasi toimimasta

Kaikki temput on tehty. Poistin myös reitittimestä mobiilidatan, mutta ei toimi silti.

0 tykkäystä
Highlighted
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎18-12-2014
Kirjoituksia: 345
6/7

Vs: Kake sovellus lakkasi toimimasta

En uskalla väittää mutta voisin varmistaa että onko tuon Hybrid-reitittimen kanssa tämä Kake-sovellus yhteensopiva. Ainakin aiemmin kaikilla palvelureitittimillä (Inteno DG301, TG799, TG789 ja TG799 Xtream) tuo Kake-sovellus on toiminut OK.

EDIT: Kokeile ottaa Hybrid reitittimestä Bandsteering pois käytöstä, yhdistä sitten digiboksi ja puhelin molemmat samaan verkkoon (5GHz) niin tulisi toimia silloin.

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2015
Kirjoituksia: 7
7/7

Vs: Kake sovellus lakkasi toimimasta

Yhdistäminen 5GHz verkkoon näyttäisi toimivan. Ongelmana on tosin laitteet jotka käyttävät ainoastaan tuota 2,4GHz verkkoa. Kikkailua siis...   

0 tykkäystä