Puuttuvat spotify-tunnukset


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,

Tilasin vähän aikaa sitten Kodin Netin ja valitsin spotify premium 6kk 0€ -edun. Aktivoin edun Omilla Sivuilla, mutten saanut koskaan sähköpostiin tunnusten aktivointiviestiä.

13 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Varmistithan roskapostikansion?
Ei ole mennyt roskapostiinkaan.
aamuruska kirjoitti:
Ei ole mennyt roskapostiinkaan.


Tervehdys aamuruska!

Tarkista sinun Sonera sähköposti, mikä on auennut liittymän mukana. Pääset tuonne sähköpostiin kirjautumaan sonera.fi etusivulta tai omien sivujen kautta. Näyttäisi järjestelmässä siltä, että tuo Spotify aktivointilinkki on lähetetty juurikin tuohon osoitteeseen, eikä siihen sinun toiseen sähköpostiin.
Olen tarkastanut senkin sähköpostin jo moneen kertaan, eikä siellä ole mitään.
aamuruska: 21.10.14 n. klo 18 on lähtenyt sähköpostiin Spotify Premium -aktivointilinkki, mutta laitoin sen nyt tekstarilla. Tulihan perille?
Joo, kiitos!
Hieno juttu, mukavia kuunteluhetkiä! 🙂
Sama vika täällä, ei ole näkynyt aktivointiviestiä edes roskapostikansiossa. Jonkin systemaattisen postinsyöjäeläimen varalta voisitte koittaa lähettää linkin nettiyhteyden omaan inet.fi-sähköpostiin. Kiitos!
Moro papapaz!

Tuuppasin aktivointilinkin tekstarilla. Tulihan perille? 🙂
Käyhän se näinkin. Tuli kyllä, kiitoksia.
papapaz: Hyvä, jotta passaa 🙂 Hauskaa viikonloppua sinne!
Hei,

Minulla on tuon Spotify aktivointi-sivuun mukaan kaksi mahdollista liittymää joille kytkeä Spotify. Olen käyttänyt tarjousjakson jo toiselle ja kun nyt yritin aktivoida toista liittymää, niin sain kyllä "Tervetuloa Spotify-käyttäjäksi!" sähköpostin, mutta en minkäänlaista aktivointi-linkkiä.

Juuh, eipä ole tunnuksia täälläkään näkynyt. Tästä nyt hieman kärsii Spotifykin, sillä olisin muuten jo ostanut tuon Premiumin itse mutta kun se kerran Soneralta ilmaiseksi luvattiin, niin enpä taida. Ihme kädetystä, onkohan tämä kenelläkään toiminut niin kuin pitää?

Vastaa