Telia + Spotify

  • 7 November 2018
  • 3 kommenttia
  • 107 katselukertaa

Hei! Tilaako kukaan Spotify Premiumia Telian kautta? Tilasin juuri, ja aikaisemmin Freenä hyvin toiminut Win 10 sovellus lakkasi osittain toimimasta; nimittäin etusivu (Browse) ei lataudu laínkaan ("Sivun näyttämisessä ilmeni ongelma"), samoin omien podcastien lista ei toimi. Sovelluksen poisto ja uudelleen asennus ei auta, ei myöskään uloskirjautuminen ja PC:n uudelleenkäynnistys. Vika Teliassa vai Spotifyssa?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Oletko tarkistanut telia.fi -sivustolta että Spotify Premium näkyy tilattuna liittymällesi?


Minulla on ainakin toiminut Spotify Family heti kun tilaus on aktivoitunut Telialla.


Jos Spotifyssa on ollut aiempi ilmainen Spotify Premium kokeilu niin siinä meni muistaakseni n. kuukausi ennenkuin uusi Premium kausi (Telialta tilattuna) alkoi ja se on Spotifyn käytäntö, ei Telian.


Tosin silloin pitäisi Spotify toimia kumminkin freenä sen aikaa.


Jos on ollut pelkkä free ilman premium kokeilujaksoa yli kuukauden, niin tilaus pitäisi astua voimaan pikimmiten.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää huomenta @ericrose ?


 


Komppaan vielä sen verran @kiisseli67-käyttäjää, että tilauksen muutokset näkyvät myös Spotifyn sivuilla:


https://accounts.spotify.com/fi/login


 



@ericrose kirjoitti:

Win 10 sovellus lakkasi osittain toimimasta; nimittäin etusivu (Browse) ei lataudu laínkaan ("Sivun näyttämisessä ilmeni ongelma"), samoin omien podcastien lista ei toimi.


 




Unohtui ihan vallan mainita! Valitettavasti Spotifyn järjestelmissä on tällä hetkellä tilapäinen häiriö ainakin Windowsin sovelluksen osalta. Sillä aikaa voit hyödyntää esimerkiksi puhelimen sovellusta tai verkkosoitinta.


 



 


 


 


Lisätiedot:



 


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

✔️Windowsin Spotify-sovelluksen Browse- ja Podcastit-osiot ovat korjattu eilen.

Vastaa