peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57979 Jäsentä
161547 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Uskallatko rikkoa kuplasi?

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 820
1/4

Uskallatko rikkoa kuplasi?

[video]

Uskallatko rikkoa kuplasi? Loimme sivuston, jolla voit tehdä hyvää chattaamalla hetken satunnaisen tyypin kanssa. Jokaisesta sivustolla löydetystä uudesta yhteydestä lahjoitamme 5 € hyväntekeväisyyteen. Kokeile: http://bit.ly/2qzWCAX #rikokuplasi #uusiyhteys (lähde: https://www.facebook.com/teliafinland/)

Tämä on hauskalla tavalla virkistävää ajanvietettä. Rikoin jo ensimmäisen kuplani ja lahjoitin Pelastakaa Lapset ry:n toimintaan. Joko sinä olet rikkonut oman kuplasi? Hymiö Onnellinen

Psst... kyseisen videon voi katsoa kokonaisuudessaan täällä.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

3 vastausta
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 451
2/4

Vs: Uskallatko rikkoa kuplasi?

Wohoo, hyvä poiminta Facesta Sekunti Hymiö Onnellinen

Minulla on vielä kupla puhkaisematta mutta pitää kyllä ilman muuta hyvän asian puolesta lähteä mukaan Hymiö Onnellinen

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Herrasmies
Herrasmies
3/4

@TeroRe kirjoitti:

Wohoo, hyvä poiminta Facesta Sekunti Hymiö Onnellinen

Minulla on vielä kupla puhkaisematta mutta pitää kyllä ilman muuta hyvän asian puolesta lähteä mukaan Hymiö Onnellinen

Pisti vain silmään. Kahvikupponen siihen viereen ja eikun kirjoittelemaan Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Herrasmies
Herrasmies
4/4

riko_kuplasi.JPGRiko kuplasi: Keskustelukaveria ei löytynyt

Voi ei! En päässyt juttelemaan kenenkään kanssa tällä hetkellä Hymiö Erittäin onnellinen

0 tykkäystä