Whatsapp viesteistä ei ilmoitusta

  • 13 August 2019
  • 6 kommenttia
  • 15041 katselukertaa

Ostin uuden Samsung Galaxy s10+ puhelimen ja siinä ei ole lainkaan toiminut whatsapp viestien ilmoitukset. Kun avaan whatsapp sovelluksen niin kaikki viestit tulevat silloin. Ei mitään ilmoitusta muuten.  Olen asentanut sovelluksen pariin kertaan, ei apua.  Mitä voin tehdä vai onko vika vain whatsapin mikä korjautuu jonkun päivityksen jälkeen. Vanhassa puhelimessa ei tälläistä vikaa ollut.


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Paivi25 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Ensimmäiseksi kannattaa katsoa puhelimen asetuksista sovellukset ja sieltä whatsapp, josta kohta ilmoitukset on sallittuna.


Toiseksi voisi katsoa onko puhelimessa jokin virransäästö asetus meneillään ja sallia sieltä vielä whatsappin ilmoitukset ts asettaa ilmoitukset ensisijaisiksi.


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @Paivi25 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Ensimmäiseksi kannattaa katsoa puhelimen asetuksista sovellukset ja sieltä whatsapp, josta kohta ilmoitukset on sallittuna.

Toiseksi voisi katsoa onko puhelimessa jokin virransäästö asetus meneillään ja sallia sieltä vielä whatsappin ilmoitukset ts asettaa ilmoitukset ensisijaisiksi.


Kaikki ilmoitukset on sallittuja ja puhelimessa ei ole virransäästö toimintoa päällä. Eli ei johdu siitä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Paivi25@  kirjoitti:


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @Paivi25 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Ensimmäiseksi kannattaa katsoa puhelimen asetuksista sovellukset ja sieltä whatsapp, josta kohta ilmoitukset on sallittuna.


Toiseksi voisi katsoa onko puhelimessa jokin virransäästö asetus meneillään ja sallia sieltä vielä whatsappin ilmoitukset ts asettaa ilmoitukset ensisijaisiksi.




Kaikki ilmoitukset on sallittuja ja puhelimessa ei ole virransäästö toimintoa päällä. Eli ei johdu siitä.




Ok, katsoitko myös erikseen itse Whatsapp sovelluksen asetukset siis suoraan sovelluksesta?


@kiisseli67@  kirjoitti:

@Paivi25@  kirjoitti:

@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @Paivi25 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Ensimmäiseksi kannattaa katsoa puhelimen asetuksista sovellukset ja sieltä whatsapp, josta kohta ilmoitukset on sallittuna.

Toiseksi voisi katsoa onko puhelimessa jokin virransäästö asetus meneillään ja sallia sieltä vielä whatsappin ilmoitukset ts asettaa ilmoitukset ensisijaisiksi.


Kaikki ilmoitukset on sallittuja ja puhelimessa ei ole virransäästö toimintoa päällä. Eli ei johdu siitä.


Ok, katsoitko myös erikseen itse Whatsapp sovelluksen asetukset siis suoraan sovelluksesta?


Joo sekin on tarkistettu .

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Paivi25@  kirjoitti:


@kiisseli67@  kirjoitti:

Ok, katsoitko myös erikseen itse Whatsapp sovelluksen asetukset siis suoraan sovelluksesta?




Joo sekin on tarkistettu .




Täällä on vielä itse whatsapista vinkkejä, mitä kannattaa tehdä :


https://faq.whatsapp.com/fi/android/20887936/?category=5245260


 


Edit ReOlivia: Siivottu turhia lainauksia pois

Moi @Paivi25! Oletko saanut ilmoitukset pelittämään?

Vastaa