Whatsup ja Messenger, videopuhelut!

  • 2 April 2017
  • 1 kommentti
  • 10 katselukertaa

Käytän paljon videopuheluita ja ystävien kanssa messenger sekä whatsup on ollut hieno tapa, mutta messenger pätkii, katkee ja on ongelmallinen muutenkin. Olen miettinyt ratkaisua jotta pystyisi puhumaan noin 45-60 min pätkäisemättä yhteyttä ja uudelleen yhteyden ottaessa pystyy taas hetken hyvään kuvaan ja äänenlaatuun. 

 

Onko tämä ongelma ohjelmassa, välineessä vai käyttäjässä? No ei käyttäjässä, eikä varmasti uusimmassa ipad tai iphonessakaan, jäljelle jää ohjelmisto! 

Wifi yhteys ei pelasta kuitenkaan tätä ongelmaa, onko siis niin että, kumpainenkin ohjelma on tiettyyn kellonaikaan niin valtavassa käytössä että tämä on syy niiden huonoon yhteyteen?

Lisäksi jos akussa ei ole paljon prosentteja jäljellä näyttää vaikuttavan myös laatuun, vai olenko ihan väärässä?

 

Olen putsannut aina puhelimeni välimuistit ym jolloin myös laatu paranee eli ääni- ja videoyhteys on parempi.

 

Onko vinkkejä mitä vielä pitäisi tehdä jotta pystyisi keskustelemaan ympäri maailmaa ystävien kanssa niin että, ei tarvitse ottaa uudelleen yhteyttä 3-5 krt/kaveri?

 

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei MINSKU6829!


 


Whatsapp messenger puhelut ovat tosiaan hieman epävakaita ja pätkiviä, liekö vaativat niin hyvän ja nopean wifi yhteyden.


Vakaampaa videopuhelua olen ainakin itse saanut ihan Skypellä, toimii tosi hyvin ja voi käyttää hyvin myös mobiilidatalla.

Vastaa