Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
KimTap9
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

Moi

 

Ostin eilen Chromecastin ja yritin peilata iPhoneltani Telia TV:n kuvaa Samsungin telkkariini, mutta ei toiminut. Sain kyllä yhteyden itse Chromecastiin (Telia TV -sovelluksen etusivulta), mutta kun jotain live-kuvaa yritti peilata telkkariin, tuli virheilmoitus:

 

”Tuli odottamaton virhe. Tarkista laitteesi internet-yhteys ja yritä lähetystä uudelleen.

(Virhekoodi: Cv19:81092)”

6E48CA8C-8521-4AB4-B559-EE781BE3309E.png

 

Edit EssiJn: Kuva upotettu

Samanaikaisesti muiden sovellusten kuvan peilaaminen onnistui (Areena, Katsomo,k Ruutu, DNA TV).

 

Telia TV -sovelluksen uudelleen asentaminen ei auttanut, vaan sama jatkui myös tänään.

 

Viikkoa aiemmin sain peilattua kuvan vamhempieni luona, kun leikkimielessä koitin sitä yhden kanavan kohdalla. Missähän vika?

29 vastausta
VeikkoMikko
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Niin ja resetoin Chromecastin useamman kerran, ei auttanut.


@VeikkoMikko  kirjoitti:

Telian nettiyhteys ja reitittimenä on ollut Huawei ja TP-Link, tarkempia malleja en muista. Kiitos kun selvittelet haastetta. Hyvää Pääsiäistä toivottelen. Veikko


 

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 545 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Vielä sen verran haluan tarkentaa että onko chromecast kytketty huawein wlan verkkoon? Jos ei ole niin testaa siihen yhdistämistä. Tarkista myös että laitteesi jota käytät kauko-ohjaimena on yhdistetty samaan wlan verkkoon kuin chromecast.

 

Kiitos tiedoista, palailen tähän ketjuun kunhan saadaan testaukset tehtyä.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 545 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

@VeikkoMikkoOnhan sinulla muuten tabletissa TeliaTV sovellus asennettuna? Läppärin/tietokoneen kautta peilausta ei meidän sovellus tue, hoksasin sen vasta nyt tässä vaiheessa. Tabletilla ei myöskään saa olla mikään VPN palvelu päällä (esim freedome)

VeikkoMikko
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Samassa verkossa olivat. Myös Telia TV on asennettu. Mutta mutta se viimeisin huomiosi: VPN eli Freedom on ollut päällä kaikissa laitteissa. Ja sen sulkeminen tuonee ratkaisun tähän ongelmaan, näin uskon. Kokeilen sitä ensi tilassa. Kiitos, asiantuntijameininkiä 🙂

VeikkoMikko
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Freedom esti yhteyden. Nyt toimii, kiitos

Akute
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Täälläkin ollut sama ongelma koko kauden. Kaikki muu toimii, telia ei. Hinta ei ehkä ollut ihan kohdillaan pyhelinseurantaan. 

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 380 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@Akute  kirjoitti:

Täälläkin ollut sama ongelma koko kauden. Kaikki muu toimii, telia ei. Hinta ei ehkä ollut ihan kohdillaan pyhelinseurantaan. 


Onko sinulla myös käytössäsi television ulkoinen Chromecast jonka kautta koitat saada pelit castattua televisioosi? Tuleeko sinulle tuo sama virhekoodi, vai mihin katselu sinulla tyssää?

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat

Akute
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ulkoinen ja sama virhekoodi. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 123 custom-general.kudos
  • 645 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Olethan tarkistanut jo aiempien kommenttien kohdat, esim. ottanut VPN -palvelu pois päältä?

 

Paras ensinmäinen toimenpide on käynnistää kaikki verkon laitteet uudelleen ja yhdistää ne keskenään uudelleen samaan langattomaan verkkoon.

 

Onko Chromecast yhdistettynä reitittimen Wi-Fi verkkoon? Siinä tapauksessa on hyvä kokeilla myös taajuuden vaihtoa reitittimen asetuksista. Lisätietoa verkon taajuuden vaihtamisesta täältä.

 

Toivottavasti näillä ratkeaa, mutta jatketaan toki tarvittaessa!

 

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 258 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions


@HenriLie  kirjoitti:

Olethan tarkistanut jo aiempien kommenttien kohdat, esim. ottanut VPN -palvelu pois päältä?

 

Paras ensinmäinen toimenpide on käynnistää kaikki verkon laitteet uudelleen ja yhdistää ne keskenään uudelleen samaan langattomaan verkkoon.

 

Onko Chromecast yhdistettynä reitittimen Wi-Fi verkkoon? Siinä tapauksessa on hyvä kokeilla myös taajuuden vaihtoa reitittimen asetuksista. Lisätietoa verkon taajuuden vaihtamisesta täältä.

 

Toivottavasti näillä ratkeaa, mutta jatketaan toki tarvittaessa!

 


Olen tätä aiemminkin kysellyt, mutta jos "kaikki muut" paitsi Telia TV toimii, miksi "Asiantuntija" kehottaa vaihtelemaan taajuuksia? Pahimmillaan tuolla saattaa saada verkon huonompaan kuntoon ja kohta ei toimi ne muutkaan palvelut. Ja muutenkin, jos muut palvelut toimivat, mitä taajuuden vaihtamisella olisi tarkoitus saavuttaa?