Huawei-puhelinten puheluloki

  • 1 November 2019
  • 3 kommenttia
  • 25 katselukertaa

Hei, minulla on Huawei Mate 10 Pro. Se on ollut jo kauan, mutta vain datakäytössä kotiverkossa.


Nyt olen ottamassa sen puhelinkäyttöön.


En löytänyt käyttöohjeesta puhelulokeja koskien muuta kuin niiden poisto-ohjeet.


Jos puheluloki kerran kertyy, kai ne pitäisi voida myös lukea?


 


Osaako joku neuvoa tästä? Luulen että sama koskee suunnilleen kaikkia Huawein puhelimia.


 


Edit ReOlivia: Muokattu allekirjoitus pois. Automaattisen allekirjoituksen saat käyttöösi profiilin asetuksista.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei! Lähtevien ja saapuneiden puheluita voi tarkastella yksityiskohtaisemmin numerovalitsemassa napsauttamalla infokuvaketta oikealla puolella. Tässä siirrytään tuonne Yhteystiedot-sovellukseen, jossa pääset tarkastelemaan puhelinnumeron kanssa käydyt ja käymättömät puhelut, jos se on yhteystiedoissasi. Muut numerot näkyvät vain tuolla numerovalitsimen puolella ja halutessasi voit lisätä yhteystietoihisi niin ei tarvitse rullata koko listaa läpi vaan hakea Yhteystiedot-sovelluksesta suoraan jatkossa. Numerovalitsimessa voit poistaa useampia merkintöjä niin ei poistu kaikki puhelulokien tiedot! :) 


 



 



 


 


Oliko tämä se mihin hait vastausta? 

Hei, kiitos viestistä. Tätä juuri tarkoitin, kun on vähän epäselvää operaattorin (ei Telia) kanssa, minusta näyttää, että laskussa olisi veloitettu soitettuja, mutta vastaamattomia puheluita.

 

Onko vielä olemassa loki puhelujen kestoista, esim, soitetut ja vastatut, tietyllä aikavälillä tai kaikki edellisen nollauksen jälkeen?

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Lassi100@  kirjoitti:

Hei, kiitos viestistä. Tätä juuri tarkoitin, kun on vähän epäselvää operaattorin (ei Telia) kanssa, minusta näyttää, että laskussa olisi veloitettu soitettuja, mutta vastaamattomia puheluita.


 


Onko vielä olemassa loki puhelujen kestoista, esim, soitetut ja vastatut, tietyllä aikavälillä tai kaikki edellisen nollauksen jälkeen?


 




Eipä kestä! :)


 


Lähtisin asiaa selvittämään siinä tapauksessa omalta teleoperaattorilta. Useimmilla teleoperaattoreilla on puheluerittely maksuton lisäpalvelu ja jos haluaa varmaan päälle pelata niin tiedustelee asiakaspalvelusta.

Vastaa