IPTV Set-top Box digiboksi


Digiboksi ei toimi vieläkään. Minulle pitäisi tulla uudempi palvelureititin, mutta ei ole tullut. Puhuimme siitä 21.4.2022, ja sanoivat, että lähettävät sen minulle.


 


---


Muokkaus Sakumik: Piilotettu nimi. 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@raunosakari  kirjoitti:

Digiboksi ei toimi vieläkään. Minulle pitäisi tulla uudempi palvelureititin, mutta ei ole tullut. Puhuimme siitä 21.4.2022, ja sanoivat, että lähettävät sen minulle.


 




Kertoisitko tarkemmin millä tavalla digiboksi oireilee? Pätkiikö se vai eikö se toimi lainkaan? Ja oletko ollut meihin yhteydessä tuon puhelun jälkeen reititintä koskien?

En päässyt enää digiboksiin, valkka käyttäjätunnus ja salasana olivat oikein. Puhuin siitä Telian kanssa silloin 21.4.2022. Kopputulos oli, että vika on vanhassa palvelureitittimessä. Minulla oli jo digibiksi, jonka ostin silloin 2012. Sitten piti ostaa uudampi, mutta edelleen se sama palvelureitin oli käytössä. Sanoivat lähettävänsä vähän uudemman palvelureitittimen. Sitä ei ole tullut kostissa. Yririn soitta aiemminki, myös tänäänkin. He puhelin 020 690 400 ja myös Helppi 0600 10 100 saovat jotain ongelmasta. Ja että laitteita eri voi lähettää.

 

Minulla on ongelmia ymmärtää, mitä sanovat, Olen afasia-mies, tuli ongelmia 2006. Sanat ja numerot ovat minulle hankalia.

Se boksi on: IPTV Set-top Box, Arris VIP5305W UHD- digiboksi, ostettu 22.9.2020.

Vanha pelvelureititin on Thomson TG789, ostettiin 2012.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@raunosakari  kirjoitti:

Se boksi on: IPTV Set-top Box, Arris VIP5305W UHD- digiboksi, ostettu 22.9.2020.


Vanha pelvelureititin on Thomson TG789, ostettiin 2012.




Kyseinen palvelureititin on kieltämättä hyvin iäkästä mallia ja tämä uusi boksi ei sen kanssa toimi langattomasti, mutta verkkokaapelilla yhdistettynä IPTV-palvelun tulisi toimia normaalisti. Tarvitset langatonta yhteyttä varten uudemman Telia X2-palvelureitittimen. Laite voidaan sinulle toimittaa veloituksetta. 


 


Suosittelisin sinua ottamaan yhteyden asiakaspalvelumme chattiin Minun Telian kautta. Siellä voimme keskustella kirjoittamalla. Palvelulaitteita pystymme normaalisti vaihtamaan myös näin työtaistelun keskellä. 

Vastaa