Kirjautumisongelma/ Minun Sonera

  • 16 April 2015
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Samsung (GT-S7562): Latasin "Minun Sonera" sovelluksen ja laite ilmoittaa kirjautuessani, että sovellukseen pääsee matkapuhelinliittymän käyttäjätunnuksilla. ??? MTÄH? laitteessani on kaksi korttia: tietenkin soneran lähettämä ja saunalahden prepaid puheluita varten. Soneran kortilla ei voi soittaa (tämä on selviö).

Sonera viihde mobiilissani toimii, kuten nyt 3G verkossa toimiikaan MUTTA mikä ihmeen MATKAPUHELINLIITTYMÄN KÄYTTIS? 

Onkohan mulla käynyt taasenkin niin, etten ole tajunnut jtk. perusjuttua johon vastata voi pieni lapsikin.

 

 Oli muuten huonoa -ja riskialtista politiikkaa olla varoittamatta asiakkaita Discovery ym. kanavien näyttöoikeuksien neuvotteluista.

 Viasatin näyttö lohtuna on ainakin minulle kuin yksisilmäinen kaunotar.

Toivottavasti laittavat takautuvasti ohjelmakirjastoon menetetyt viikottaiset sarjat (minun toivomuksenani Discovery). 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Tämä on yleinen ongelma kun pitää olla niin monta eri käyttäjätunnusta.

 

Matkapuhelinliittymän käyttäjätunnus on puhelinnumero. Se on kaikissa SIM kortillisissa liittymissä.

 

Yhtä puhe- tai nettitikkuliittymää
Kirjautumalla matkapuhelinnumerollasi pääset hallinnoimaan kyseisen liittymän palveluita Omilla Sivuilla. Jos haluat hallita kaikkia omistamiasi Soneran matkapuhelin- ja laajakaistaliittymä sekä Sonera Viihde –palveluja, kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla.
Käyttäjätunnus
Käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567).
Salasana
Saat uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). Voit myös halutessasi saman tien määritellä uuden salasanan. Lähetä esim. viesti SALASANA Hiirenkolo123 numeroon 15400. Tällöin Hiirenkolo123 toimii hetken kuluttua Omien Sivujen salasanana. Voit vaihtaa salasanasi myös Omilla Sivuilla.
Huom! Liikkuva laajakaista -asiakas: Mikäli salasanan tilaaminen ei onnistu Liikkuvan laajakaistan yhteysohjelman kautta, siirrä SIM-kortti puhelimeesi ja tilaa salasana sitä kautta.
Huom! Multi-SIM-palvelun rinnakkaiskortilla ei voi tilata salasanaa.

Lähde: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Omat_Sivut

@turuju Helpointa on tehdä Sonera Tunnus, silloin et tarvitse mitään ylimääräisiä tunnareita :smileyhappy: Sonera Tunnuksen saat tehtyä verkkopankkitunnuksilla, ja niillä näet Omilla Sivuilla kaikki liittymäsi yhdellä kertaa.

Vastaa