20-12-2021 18:04
Puhelimeni Minun telia -sovellus päivitettiin kolme päivää sitten ja päivityksen jälkeen sinne pitäisi nyt kirjautua. Aiemmin tällaista kirjautumista ei ollut. Sormenjälki riitti. Nyt sinne ei onnistu kirjautuminen millään keinoin olemassa olevista tavoista. Netissä kyllä kirjautuminen onnistuu. Puhelimeni on Android-puhelin. Android on viimeisin päivitys. Sovelluksen poistaminen ja uudelleen asentaminen ei auta.
Puhelimessani on Telia tietoturvapalvelu +Freedom.
Sovelluksen päivityksessä on joku mennyt vikaan.
21-12-2021 18:20
@JuhoOlliLo kirjoitti:
@Feodor kirjoitti:Puhelimeni Minun telia -sovellus päivitettiin kolme päivää sitten ja päivityksen jälkeen sinne pitäisi nyt kirjautua. Aiemmin tällaista kirjautumista ei ollut. Sormenjälki riitti. Nyt sinne ei onnistu kirjautuminen millään keinoin olemassa olevista tavoista. Netissä kyllä kirjautuminen onnistuu. Puhelimeni on Android-puhelin. Android on viimeisin päivitys. Sovelluksen poistaminen ja uudelleen asentaminen ei auta.
Sovellukseen tehtiin iso päivitys ja tästä syystä se pyytää kirjautumaan uudestaan.
Kokeiletko vielä seuraavan toimenpiteen että onko siitä apua: Asetukset-> Sovellukset-> Minun Telia-> Tallennustila-> Poista tiedot.
Vaikka sovelluksen poistaa niin siitä jää tietoja puhelimeen muistiin, mutta edellä mainitun toimenpiteen pitäisi poistaa kaikki sovelluksella olevat tiedot. Se ei siis poista itse sovellusta. Tämän jälkeen kokeile kirjautua sovellukseen pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai Telia Tunnuksella.
Kokeilitko myös tämän @Feodor ?
Aiemmin oli jotain häiriöitä kirjautumisessa mutta sen pitäisi olla jo kunnossa :
https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_364038334&lang=fi
Käynnistä vielä tuon jälkeen puhelin uusiksi, jos rupeasi toimimaan kirjautuminen 🤔
21-12-2021 18:25
@Feodor kirjoitti:
Poistin sekä Ad Blockerin että Minun Telian ja asensin Minun Telian uudelleen, mutta ei kirjautumiseen auttanut sekään.
Tarvitsisimme tästä tarkemmat tiedot, eli voisitko tehdä meille Häiriöilmoituksen, niin pääsisimme tutkimaan asiaa tarkemmin mikä syynä moiseen.
21-12-2021 20:30
@Feodor kirjoitti:
Poistin sekä Ad Blockerin että Minun Telian ja asensin Minun Telian uudelleen, mutta ei kirjautumiseen auttanut sekään.
Teetko meille siitä Häiriöilmoituksen tutkittavaksi, niin päästäisiin katsomaan tarkemmin mikä bitti siellä on mennyt poikittain.
23-12-2021 17:31
Nyt tänään kun parin päivän taon jälkeen kokeilin kirjautua niin kirjautuminen onnistui. Kokeilin kaikki yllä esitetyt tavat, mutta ne eivät auttaneet.
Tuota häiriöilmoituksen tekemiskehoitusta en aiemmin huomannut. Ilmeisesti siellä kuitenkin oli jotain häikkää sovelluksessa.
23-12-2021 17:58
@Feodor kirjoitti:
Nyt tänään kun parin päivän taon jälkeen kokeilin kirjautua niin kirjautuminen onnistui. Kokeilin kaikki yllä esitetyt tavat, mutta ne eivät auttaneet.
Tuota häiriöilmoituksen tekemiskehoitusta en aiemmin huomannut. Ilmeisesti siellä kuitenkin oli jotain häikkää sovelluksessa.
Kyllä, eli saimme tässä hetki sitten tiedon että ongelma oli paikallistettu ja korjattu. Nyt on siis kaikki kunnossa! 🙂
Jos nyt tilanne jostain syystä joillain jatkuu, niin kannattaa herkästi ilmoittaa vaikka tähän ketjuun niin tiedämme viestiä eteenpäin.