Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
KatriMP
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sähköpostisovellus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Pitäisi kännykkään saada kolmas sähköposti laitettua. Enkä haluaisi sitä laittaa kummankaan nykyisen sähköpostin kanssa samaan. Osaisiko kukaan sanoa mikä noista ladattavista sovelluksista hyvä? 

4 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 104 custom-general.kudos
  • 420 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Onko sulla tällä hetkellä mitkä sähköpostisovellukset käytössä? 🙂 Vaihtoehtoinahan on esimerkiksi Outlook, Gmail, Inbox (Gmail) ja Edison. Itsellä on kokemusta tuosta Outlookista ja Gmailista ja ne on olleet mulle toimivia sovelluksia.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

KatriMP
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Onko sulla tällä hetkellä mitkä sähköpostisovellukset käytössä? 🙂 Vaihtoehtoinahan on esimerkiksi Outlook, Gmail, Inbox (Gmail) ja Edison. Itsellä on kokemusta tuosta Outlookista ja Gmailista ja ne on olleet mulle toimivia sovelluksia.

Käytössä gmail johon tulee yhden (google) tilin s-posti ja sitten puhelimessa oli valmiina toinen s-posti sovellus johon tulee  toisen google tilin s-posti ja nyt tarvitsisin siis kolmanne sovellukse johon tulisi vielä yhden google tilin s-posti. Tuon outlookin latasin ja siihen laitoin tämän uuden s-postin, niin se linkkittyi myös gmail sovellukseen. Haluan siis kaikki kolme s-postia erillisiin sovelluksiin että tiedän heti minkä tilin postia luen. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 140 custom-general.kudos
  • 800 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

@KatriMP@  kirjoitti:

Käytössä gmail johon tulee yhden (google) tilin s-posti ja sitten puhelimessa oli valmiina toinen s-posti sovellus johon tulee  toisen google tilin s-posti ja nyt tarvitsisin siis kolmanne sovellukse johon tulisi vielä yhden google tilin s-posti. Tuon outlookin latasin ja siihen laitoin tämän uuden s-postin, niin se linkkittyi myös gmail sovellukseen. Haluan siis kaikki kolme s-postia erillisiin sovelluksiin että tiedän heti minkä tilin postia luen. 

Itselläni käytössä on Gmail ja Outlook, joista Gmailissa on yksi sähköposti ja Outlookissa kaksi eri tiliä. Mielestäni Outlook-sovelluksessa tilit erotetaan hyvin valikkotasolla, jolloin näkee vain valitun sähköpostitilin viestit yhdellä kerralla.

Suosittelen siis itse käyttämään Outlookkia kahdella tilillä, vaikka on mahdollista ladata useampi eri sovellus ja käyttää niissä eri tilejä. Itselläni ei ole suositeltavia sähköpostisovelluksia Outlook ja Gmail -sovelluksien lisäksi.

Toivotaan myös muiden yhteisöläisten kommentteja ja kokemuksia sähköpostisovelluksien käytöstä!

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

@HenriLie@  kirjoitti:

@KatriMP@  kirjoitti:

Itselläni käytössä on Gmail ja Outlook, joista Gmailissa on yksi sähköposti ja Outlookissa kaksi eri tiliä. Mielestäni Outlook-sovelluksessa tilit erotetaan hyvin valikkotasolla, jolloin näkee vain valitun sähköpostitilin viestit yhdellä kerralla.

Suosittelen siis itse käyttämään Outlookkia kahdella tilillä, vaikka on mahdollista ladata useampi eri sovellus ja käyttää niissä eri tilejä. Itselläni ei ole suositeltavia sähköpostisovelluksia Outlook ja Gmail -sovelluksien lisäksi.

Toivotaan myös muiden yhteisöläisten kommentteja ja kokemuksia sähköpostisovelluksien käytöstä!

Minulla käytössä 2 Gmail tiliä yhdellä sovelluksella. Myös Outlook sähköpostisovellus löytyy.

Gmailin sovelluksessa näkyy kaikki sähköpostilaatikot ja näen heti kumpaan laatikkoon tulee postia 😉

Screenshot_20201107-150616_Gmail.jpg

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump