Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
NokNok
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Samsung Galaxy Watch 2 ja ongelmat Spotifyn kanssa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Galaxy Watch 2 LTE kellossa ja Galaxy A70 puhelimessa on nyt Telian Multisim ja Spotifyn pitäisi siis toimia ilman yhteyttä puhelimeen myös Spotifyn free-versiolla. Näin ei kuitenkaan ole, vaan kellon Spotify app vaatii Spotify premiumia, että suostuisi soittamaan musaa. Olen ladannut Spotifyn useasti uudestaan sekä resetoinut kellonkin kerran. Ei vaan auta. Kellon netti toimii muuten ja sillä voi nyt esim. vastaanottaa puheluita ilman Wear yhteyttä puhelimeen.  

Onkohan kellossa vikaa? Tosin tämä kuulostaa vähän joltain väärältä "rasti ruutuun" ongelmalta, jolle toivoisin yhteisöstä löytyvän apua. Kiitos etukäteen.

 

Edit JoonasLam: siirretty toiseen osioon

3 vastausta
PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 911 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@NokNok@  kirjoitti:

Galaxy Watch 2 LTE kellossa ja Galaxy A70 puhelimessa on nyt Telian Multisim ja Spotifyn pitäisi siis toimia ilman yhteyttä puhelimeen myös Spotifyn free-versiolla. Näin ei kuitenkaan ole, vaan kellon Spotify app vaatii Spotify premiumia, että suostuisi soittamaan musaa. Olen ladannut Spotifyn useasti uudestaan sekä resetoinut kellonkin kerran. Ei vaan auta. Kellon netti toimii muuten ja sillä voi nyt esim. vastaanottaa puheluita ilman Wear yhteyttä puhelimeen.  

Onkohan kellossa vikaa? Tosin tämä kuulostaa vähän joltain väärältä "rasti ruutuun" ongelmalta, jolle toivoisin yhteisöstä löytyvän apua. Kiitos etukäteen.

 

Edit JoonasLam: siirretty toiseen osioon


Tervetuloa @NokNok Telia Yhteisöömme kirjoittelemaan kanssamme ajankohtaisista asioista ja osallistumaan  mielenkiintoisiin keskusteluihimme!

 

Kyseinen kello eli Samsungin Watch 2 LTE -kello vaatii Spotify Premium-version toistaakseen musiikkia. 

NokNok
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, aikaisemmin tällä samalla palstalla telialanen kollega on vahvistanut, että ei tarvitse premiumia, jos on esim käytössä. Onko tosiaan ettei toimisi?

https://yhteiso.telia.fi/t5/Laite-esittelyt-ja-uutiset/Vapaudu-puhelimen-kahleista-Samsung-Galaxy-Wa...

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2506 custom-general.kudos
  • 3860 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä Spotify Premium tarvitaan, jotta toimii.

Kyse oli siitä että ei tarvitse olla puhelin lähellä, jotta Spotify Premium toimii kellossa jos eSIM on käytössä :

@Tiituliina@  kirjoitti:

Paitsi että todellisuudessahan tässä markkinoidaan tuotetta virheellisesti. Spotify ptemium ei toimi älykellossa ilman että puhelin on lähellä...

Jos kellossa on eSIM aktivoituna, niin Spotify toimii kyllä ilman puhelinta. Tämä on testattu ihan käytännössä Hymiö Onnellinen

Onko sinulla siis kyseinen Galaxy Watch ja eSIM käytössä, mutta et saa Spotifyä toimimaan pelkällä kellon 4G-yhteydellä?

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump