Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 116 custom-general.kudos
  • 227 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify Premium tilausta ei löydy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen jo pitkään - useita kuukausia - tilannut Spotify Premiumia. Vasta jonkin aikaa sitten satuin tarkistamaan asiaa Omilta sivuilta - ja hämmästyin: minkäänlaista merkintää tilauksestani sivuilla ei ollut. Tiedustellessani asiaa chatin asiakaspalvelija mainitsi, että merkinnän tulisi löytyä kohdasta "Yhteys kotiin L" > "Lisäpalvelut", ja lupasi tehdä puutteesta vikailmoituksen. Tiedustelustani on jo aikaa, ja ehdin kysyä asiasta jo toistamiseen, mutta mitään ei ole tapahtunut. Käsittääkseni asiakkaalla on oikeus nähdä Omilla sivuilla tilaamansa palvelut, ja Telialla on siis ollut ainakin puoli vuotta aikaa merkitä tilaukseni. Saattaisinpa joskus ehkä haluta lopettaa tuon tilaukseni sivujen kautta. Miksi Telian on mahdoton tehdä asianmukainen merkintä? Maksu kylläkin peritään.

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty otsikkoa

14 vastausta
mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 169 custom-general.kudos
  • 259 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JoonasLam@  kirjoitti:

@ericrose@  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! En silti mitenkään ymmärrä, miksi asiakkaan on jatkuvasti itse hoidettava Telian omia vikoja. Kirjoitan chatiin ja saan aina saman vastauksen: "Vaikea tilanne, koeta jaksaa odottaa - on tavallista pahempi ongelma jne.." En vain jaksa jonottaa, kun siitä ei mitään uutta ilmene. Mitähän, jos itse lähettäisitte tämän viestiketjun vikatoimistoon - luulisi siellä asian olevan tuttu.


Tämä ongelma on sellainen johon tarvitaan asiakastietojasi emmekä täältä Yhteisön puolelta valitettavasti pääse pulmaa ratkomaan tarvittavin tiedoin. Sen vuoksi asiakaspalvelumme on oikea paikka tämän asian hoitamiseksi ja toivottavasti se on pian kunnossa. 


Mahtoiko @JoonasLam edes lukea viestiä, johon vastasi? Asiakas kertoi, ettei ole saanut apua chatin kauttakaan. Onko teillä siellä valmiina vastauksia, jotka sitten copypastella laitetaan forumille?

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mikkooks@  kirjoitti:

Mahtoiko @JoonasLam edes lukea viestiä, johon vastasi? Asiakas kertoi, ettei ole saanut apua chatin kauttakaan. Onko teillä siellä valmiina vastauksia, jotka sitten copypastella laitetaan forumille?


Asiakaspalveluun ohjaaminen saattaa kuulostaa toistolta, mutta Yhteisön puolella emme voi tarkistaa häiriöilmoituksen tilannetta tai asiakastietoja, jotka ovat oleellisessa osassa tällaisen asian selvittämisessä. Ymmärrän tottakai, että ensimmäisestä yhteydenotosta on @ericrose:n kirjoittaman tekstin perusteella kulunut jo aikaa, ja asia ei ole vielä tullut kuntoon, mikä harmittaa. Asia saadaan kuitenkin ihan varmasti ratkaistua.

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 116 custom-general.kudos
  • 227 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Spotify Premium -kysymys on edelleen ratkaisematta. Olen useita päiviä sitten lähettänyt yhteydenottopyynnön, johon kirjasin ko. aiheen. Sain myös emailiin kuitin viestin vastaanotosta. Kukaan ei vain ole tietenkään välittänyt vastata. Tämän jälkeen en enää tiedä, mihin instanssiin pitäisi ottaa yhteyttä, jotta Telia vaivautuisi kiinnittämään huomiota asiaan. Chat --> vikailmoitus (yli 1 kk sitten), Yhteisö, yhteydenottopyyntö. Mikään ei tehoa Teliaan. Asiakkaat ovat vain välttämätön paha rahojen keruuta varten.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 279 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ericrose@  kirjoitti:

Spotify Premium -kysymys on edelleen ratkaisematta. Olen useita päiviä sitten lähettänyt yhteydenottopyynnön, johon kirjasin ko. aiheen. Sain myös emailiin kuitin viestin vastaanotosta. Kukaan ei vain ole tietenkään välittänyt vastata. Tämän jälkeen en enää tiedä, mihin instanssiin pitäisi ottaa yhteyttä, jotta Telia vaivautuisi kiinnittämään huomiota asiaan. Chat --> vikailmoitus (yli 1 kk sitten), Yhteisö, yhteydenottopyyntö. Mikään ei tehoa Teliaan. Asiakkaat ovat vain välttämätön paha rahojen keruuta varten.


On kyllä kurja kuulla, että ongelma on vielä olemassa tai ettet ole saanut vielä yhteydenottopyyntöösi vastausta. Näihin yhteydenottopyyntölomakkeella jätettyihin viesteihin vastaamme yleisesti noin viikossa, mutta monesti nopeammin. Viikonloppu tuossa on ollut välissä, joten voi olla ettei se ole tullut vielä käsittelyyn, sillä siitä olet ainakin kuittauksen saanut, että se on tullut perille.

Kyselimme hieman onko tällaista vastaavaa ongelmaa Spotify-palvelun näkymättömyydestä Omilla sivuilla tullut vastaan noin muuten meillä, mutta ei ollut, joten ei ole suoraan antaa arviota mistä se voisi johtua. Häiriöilmoituksen kerroitkin asiasta jättäneesi jo aiemmin, joten se on meillä asiakastietojesi kanssa mennyt eteenpäin selvitykseen, mutta harmillisesti emme tätä kautta pääse siihen käsiksi nähdäksemme sen tilannetta. Minun on siis pakko pahoitella häiriön kestoa ja todettava ettemme Yhteisöstä saa tätä korjattua, mutta uskon tähänkin asiaan vielä korjauksen löytyvän häiriöilmoituksen kautta.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 116 custom-general.kudos
  • 227 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On todella vaikeata ymmärtää, miksi niinkin yksinkertainen asia kuin tilauksen merkintä on Telialle ylivoimaista. Selaillessani postiani huomasin itse tilauksen alkaneen viime vuoden maaliskuussa, joten jo tuolloin merkintä olisi pitänyt tehdä, eikä asiaan olisi siis vieläkään kiinnitetty minkäänlaista huomiota, ellen olisi itse sitä havainnut. On valitettavan usein niin, että asiakkaan on itse tarkistettava Teliaan liittyvien asioidensa oikeellisuus eli siis Teliaan ei läheskään kaikissa asioissa voi luottaa.

Tämän osion uusimmat keskustelut