Spotify & "Tällä nimellä ei löydy tunnuksia"

  • 25 January 2015
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Koitan ottaa käyttöön Soneran tarjoaman ilmaisen muutaman kuukauden kokeilujakson. 

Kun syötän tunnuksieni tietoja lomakkeeseen, saan lomakkeen palauttamisen yhteydessä virheviestin, jossa lukee näin: "Antamaasi käyttäjätunnusta ja sähköpostia ei löytynyt Spotifysta". 
Ja se nyt ei oo totta. Kirjauduin spoifyn sivuille ja tsekkasin vielä muutamaan otteeseen että säpot ja kaikki on okein. Uutta tiliä en haluaisi luoda, kun vanhassa on soittolistat ja kaikki kohdillaan.

Ratkaisuja?


1 kommentti

@ilkikuri Oliko niin, että sinulla on tällä hetkellä Free-versio käytössä? Ja tunnus ja sähköposti on tarkistettu ja tuplatarkistettu, mutta aina vaan herjailee?


Nyt en ihan äkkiä hoksaa, miksei se tunnuksiasi hyväksy. Melkein ottaisin yhteyttä meidän Asiakaspalveluun, kokeillaan tehdä kytkentä sitä kautta. Voit pirauttaa p. 020017000, tai jos sinulla on jo tunnukset Omille Sivuille, niin siellä on Asiakaspalvelun chat auki 24/7. Kyllähän tämä pelittämään pitää saada!

Vastaa