Telia Kake sovellus


Terve

 

 

Telia tv Kake sovellus lakkasi toimimasta. Ei löydy enää app storestakaan. Onko kake lopetettu vai missä vika.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Kake70  kirjoitti:

Terve


 


 


Telia tv Kake sovellus lakkasi toimimasta. Ei löydy enää app storestakaan. Onko kake lopetettu vai missä vika.




Moikka @Kake70 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂>


 


Telia TV Kave -sovellusta ei enää tueta, joten siitä syystä se on lakannut toimimasta eikä sitä löydy enää sovelluskaupoista. Jatkossa Telia TV:n hallinnointi onnistuu siis ainoastaan digiboksin omalla kaukosäätimellä.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +2

Hei,

Kohtasin tänään saman tilanteen kuin Kake70. iPhonen Kake-sovellus ei yhdistänyt TeliaTV boxiin. Hetken googlauksella päädyin tähän Telia yhteisön ketjuun, oli ehkä 5. hakutulosartikkeli. Aika moni muukin on siis hakenut samaa asiaa. 

On tietysti vaikea tiedottaa Kaken käyttäjiä alasajosta, jos Telialla ei ole käyttäjätietoja. Mutta kyllähän sovellus saadaan herjaamaan, että sitä ei enää tueta?  Vaatii tietysti uuden pakotetun eli viimeisen reliisin sovelluskaupan kautta käyttäjille.

Päällimmäisenä omalta osalta siis harmitus, kai nyt Telia olisi voinut hoitaa tämän alasajon nätimminkin, minulle, asiakkaalle. Mutta ne, jotka eivät osu googlella juuri oikeaan threadiin, soittelevat ja kirjoittelevat ja siinä vasta resursseja tuhlataan. Joka nostaa resurssitarvetta. Joka nostaa kustannuksia. Joka nostaa hintapainetta. Ja asiakkaana maksan yleisestä ajattelemattomuudesta.

 

--

kuivis

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@ragamuffin  kirjoitti:

Hei,


Kohtasin tänään saman tilanteen kuin Kake70. iPhonen Kake-sovellus ei yhdistänyt TeliaTV boxiin. Hetken googlauksella päädyin tähän Telia yhteisön ketjuun, oli ehkä 5. hakutulosartikkeli. Aika moni muukin on siis hakenut samaa asiaa. 


On tietysti vaikea tiedottaa Kaken käyttäjiä alasajosta, jos Telialla ei ole käyttäjätietoja. Mutta kyllähän sovellus saadaan herjaamaan, että sitä ei enää tueta?  Vaatii tietysti uuden pakotetun eli viimeisen reliisin sovelluskaupan kautta käyttäjille.


Päällimmäisenä omalta osalta siis harmitus, kai nyt Telia olisi voinut hoitaa tämän alasajon nätimminkin, minulle, asiakkaalle. Mutta ne, jotka eivät osu googlella juuri oikeaan threadiin, soittelevat ja kirjoittelevat ja siinä vasta resursseja tuhlataan. Joka nostaa resurssitarvetta. Joka nostaa kustannuksia. Joka nostaa hintapainetta. Ja asiakkaana maksan yleisestä ajattelemattomuudesta.


 


--


kuivis




Ymmärrän tunteesi, kun palvelu poistuu käytöstä yllättäen ja tietämättä. Selvitin tilannetta ja erillistä tiedotetta tai popuppia itse sovelluksessa ei tosiaan ole ollut. Otetaan asiasta täällä päässä koppia asiasta, jotta voimme jatkossa viestiä paremmin vastaavissa tilanteissa. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +2

Kiitos vastauksesta. 

 

Kake:n tai muun asiakaskäytössä olevan sovelluksen lakkauttaminen "vähin äänin" rinnastuu pioneerien räjäyttämään siltaan, jota ei näkyvästi merkitä suljetuksi. Tai roskapussiin, joka kivien avulla upotetaan järven pohjaan. Luo ongelmia ennemmin tai myöhemmin. 
Sovelluksen elinkaariajatteluun kuuluu myös alasajoon liittyvien tehtävien suunnttelu.

Terveisin,

--

kuivis 

Vastaa