Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ampor
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia Pay sovelluksen mittava kunnossapitotyö

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Taas Telia Pay pois käytöstä pitkän aikaa ilman mitään ennakkovaroitusta, eikä ilmoitusta milloin valmistuu, Milloin sovellus on taas käytettävissä? Telia Pay sovelluksen toimintavarmuus ollut jatkuvasti huonompaan päin. Toivottavasti tulis tällä kertaa jopa kuntoon. 

 

Olis myös hienoa jos sovellukseen saisi vihdoin ja viimein nykyaikaisen, vaivattomamman maksutoiminnon, joka maksaa Telia Finance laskut automaattisesti asiakkaan lisäämällä kortilla (automaattiveloitus aivan kuten Netflix, Spotify, Moi mobiili jne...)

29 vastausta
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Ampor@  kirjoitti:

Taas Telia Pay pois käytöstä pitkän aikaa ilman mitään ennakkovaroitusta, eikä ilmoitusta milloin valmistuu, Milloin sovellus on taas käytettävissä? Telia Pay sovelluksen toimintavarmuus ollut jatkuvasti huonompaan päin. Toivottavasti tulis tällä kertaa jopa kuntoon. 


Harmillisesti Telia Pay -sovelluksen toiminnan kanssa on ilmennyt viime aikoina haasteita, joita pyritään parhaillaan korjaamaan. Kun sovelluksen avaa, niin sieltä pitäisi aueta viesti, jossa on aina maininta mahdollisista sovelluksen käyttöön vaikuttavista huoltotöistä. Avoimet rahoituksen laskut näkee myös Minun Telian Rahoitusportaalista.

 


@Ampor  kirjoitti:

Olis myös hienoa jos sovellukseen saisi vihdoin ja viimein nykyaikaisen, vaivattomamman maksutoiminnon, joka maksaa Telia Finance laskut automaattisesti asiakkaan lisäämällä kortilla (automaattiveloitus aivan kuten Netflix, Spotify, Moi mobiili jne...)


Kiitos kehitysideastasi! Tällä hetkellä voit lisätä sovellukseen esimerkiksi debit-korttisi tiedot ja yhdistää sen Telia Rahoitus -luottotiliisi. 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori |
Iirogreijer
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voisin kans ehdottaa että muuttaisitte maksusysteemiä niin, että jos rahoituksen kautta omistaa useamman laitteen, niin saa tilattua loppulaskun erikeen jostain laitteesta minkä voi maksaa pois. Ja näin se kerryttäisi saldoa luottotilille. Nykyinen systeemi on tosi huono, että maksa extraa joka kohdennetaan automaattisesti vanhimpaan laitteeseen

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Iirogreijer@  kirjoitti:

Voisin kans ehdottaa että muuttaisitte maksusysteemiä niin, että jos rahoituksen kautta omistaa useamman laitteen, niin saa tilattua loppulaskun erikeen jostain laitteesta minkä voi maksaa pois. Ja näin se kerryttäisi saldoa luottotilille. Nykyinen systeemi on tosi huono, että maksa extraa joka kohdennetaan automaattisesti vanhimpaan laitteeseen


Kiitos palautteestasi. Tuon luottosumman voi maksaa kerralla pois missä kohtaa tahansa sopimuskauden aikana. Lisäksi halutessasi voit maksaa laskulla olevaa vähimmäiskuukausierää suuremman summan, jolloin maksuaika lyhenee ja / tai viimeisen laskun kuukausierä pienenee. Kuukausittain lähetettävästä laskusta näet käytössäsi olevan luoton kokonaismäärän laskutusjakson alussa ja lopussa sekä erittelyn kaikista tapahtumista, jotka vaikuttavat luoton kokonaismäärään. Luoton korko on tällä hetkellä 0 %, joten tuo kohdentaminen ei sen myötä vaikuta maksettavan luottosumman määrään. 

| Telia Yhteisön moderaattori |
Mano75
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minä nii kurkkua myöten täynnä telia ja sen asiakkaitten sanomisien yliviivaamista. Tosiaan ollu pitkään käytöstä ei vieläkään toimi. Yritin eilen mennä sen neuvon kautta telia.fi/rahoitus nii ei hyväksy mun sosiaalitunnusta kun pitää eka kertaa kirjautuakseen laittaa. Aina väärä muoto? Sitten pitäs saada laskun asiakas numero laskusta salasanaksi. Miten saat kun pop- pankin netti laskussa sitä ei näy tiedoissa! 

Soirija
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Siis tämä Telia Pay on suoraansanottuna aivan täysi ja totaalinen VITSI. Ihminen on käynyt kuussakin jo 60-luvulla ja nyt eletään vuotta 2021. Sovelluksen toimivuus mitä sattuu, maksujen kirjautuminen tilille kestää jotakuinkin 2 viikon luokkaa (koska telian mielestä maksuajoja ei voi tehdä sen useammin, ilmeisesti se "maksaa"). Itselläni ymmärrys maksun kirjautumiseen Telia Pay -tilille keskiaikaan liittyen on samaa luokkaa, kuin verkkopankkimaksu toiseen pankkiin ....muutaman PANKKIPÄIVÄN luokkaa. EI KAHTA VIIKKOA. Esim. Tälläkään hetkellä jo 28.5 maksamani maksu ei ole tililleni kirjautunut. Välillä taas korttimaksupuoli takkuaa, lisäksi, jos olet ehtinyt maksaa kortilla vaikkapa ylimääräisen lyhennyksen XX summalle, et voi tehdä uutta, ennenkuin aiempi on käsitelty jne.

 

Suurin vitsi tässä on kyllä silti se, että sovellus ollut nyt poissa käytöstä yli KUUKAUDEN. Siis vuonna 2021. Aivan käsittämätöntä

Iirogreijer
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Milloinkohan tämä sovellus olisi taas käytössä?? Yli kuukauden tässä tosiaan jo odoteltu sovelluksen käyttöönottoa ja mitään ei tapahdu.

SalliJf
Moderaattori
Moderaattori
  • 24 custom-general.kudos
  • 120 custom-general.replies
  • 7 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mano75@  kirjoitti:

Minä nii kurkkua myöten täynnä telia ja sen asiakkaitten sanomisien yliviivaamista. Tosiaan ollu pitkään käytöstä ei vieläkään toimi. Yritin eilen mennä sen neuvon kautta telia.fi/rahoitus nii ei hyväksy mun sosiaalitunnusta kun pitää eka kertaa kirjautuakseen laittaa. Aina väärä muoto? Sitten pitäs saada laskun asiakas numero laskusta salasanaksi. Miten saat kun pop- pankin netti laskussa sitä ei näy tiedoissa! 


Tuon asiakasnumeron saat myös asiakaspalvelun kautta, ota esimerkiksi chatin kautta yhteyttä. Financen pitäisi hyväksyä henkilötunnus ihan normaalissa muodossa. Millaista herjaa Finance antaa sinun henkilötunnuksestasi? Ymmärsinkö oikein, ettei se hyväksy kirjoitusmuotoa? 

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
SalliJf
Moderaattori
Moderaattori
  • 24 custom-general.kudos
  • 120 custom-general.replies
  • 7 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Soirija@  kirjoitti:

Siis tämä Telia Pay on suoraansanottuna aivan täysi ja totaalinen VITSI. Ihminen on käynyt kuussakin jo 60-luvulla ja nyt eletään vuotta 2021. Sovelluksen toimivuus mitä sattuu, maksujen kirjautuminen tilille kestää jotakuinkin 2 viikon luokkaa (koska telian mielestä maksuajoja ei voi tehdä sen useammin, ilmeisesti se "maksaa"). Itselläni ymmärrys maksun kirjautumiseen Telia Pay -tilille keskiaikaan liittyen on samaa luokkaa, kuin verkkopankkimaksu toiseen pankkiin ....muutaman PANKKIPÄIVÄN luokkaa. EI KAHTA VIIKKOA. Esim. Tälläkään hetkellä jo 28.5 maksamani maksu ei ole tililleni kirjautunut. Välillä taas korttimaksupuoli takkuaa, lisäksi, jos olet ehtinyt maksaa kortilla vaikkapa ylimääräisen lyhennyksen XX summalle, et voi tehdä uutta, ennenkuin aiempi on käsitelty jne.

 

Suurin vitsi tässä on kyllä silti se, että sovellus ollut nyt poissa käytöstä yli KUUKAUDEN. Siis vuonna 2021. Aivan käsittämätöntä


Tuo kuulostaa nyt erittäin kummalliselta, normaalisti (kuten itselläni) maksut kirjautuvat muutamassa päivässä. Tuossa on ilmeisestikin jotain häikkää, josta voisit olla yhteydessä asiakaspalveluun, jotta tuota saataisiin tutkittua tarkemmin. Voin tästä myös selvitellä, onko tälläistä tapahtunut aiemmin. 

 

Ymmärrän, että sovelluksen käyttökatko vaivaa ja vaikuttaa helppoon asioimiseen Financen puolella, mutta pyrimme parantamaan sovellusta nyt niin, ettei tälläisiä käyttökatkoja tarvitsisi myöhemmin olla korjausten takia. 

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
SalliJf
Moderaattori
Moderaattori
  • 24 custom-general.kudos
  • 120 custom-general.replies
  • 7 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Iirogreijer@  kirjoitti:

Milloinkohan tämä sovellus olisi taas käytössä?? Yli kuukauden tässä tosiaan jo odoteltu sovelluksen käyttöönottoa ja mitään ei tapahdu.



Vielä ei ole tarkkaa aikataulua antaa siihen, milloin tuo on taas käytettävissä. Pyrimme kohentamaan sovellusta, jotta se toimisi entistäkin paremmin. Oletko päässyt kuitenkin asioimaan Financen verkkosivuilla

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen