Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ampor
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia Pay sovelluksen mittava kunnossapitotyö

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Taas Telia Pay pois käytöstä pitkän aikaa ilman mitään ennakkovaroitusta, eikä ilmoitusta milloin valmistuu, Milloin sovellus on taas käytettävissä? Telia Pay sovelluksen toimintavarmuus ollut jatkuvasti huonompaan päin. Toivottavasti tulis tällä kertaa jopa kuntoon. 

 

Olis myös hienoa jos sovellukseen saisi vihdoin ja viimein nykyaikaisen, vaivattomamman maksutoiminnon, joka maksaa Telia Finance laskut automaattisesti asiakkaan lisäämällä kortilla (automaattiveloitus aivan kuten Netflix, Spotify, Moi mobiili jne...)

29 vastausta
Soirija
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen kuule ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluun jo NIIIIN monta kertaa, että minulle riittää nyt. En kertakaikkiaan asiakkaana jaksa enkä halua kuulla niitä samoja kiertelyitä ja selityksiä ja lopulta kuulla asiakaspalvelijan itse pohtivan, että "pitäisikö tämä nyt taas laittaa eteenpäin jonnekin" ja että "en tunne tätä Telia pay-sovellusta juuri ollenkaan. Ja että "kyllähän siinä se tietty aika aina menee maksun kirjautumiseen, ei sille mitään voi".  Vaikka siis joka kerta olen purnannut sitä, että miten voi olla MAHDOLLISTA, että kun täysin oikein joka kerta maksan laskun nimenomaan tuon sovelluksen kautta, niin missään kohtuullisessa ajassa se ei kirjaudu IKINÄ. Pahimmillaan mennyt kaksi viikkoa. Normiaika tällainen 10+ päivää, kuten nyt. Katsoin äsken taas viimeksi, että tuo 28.5 (tai jopa 27.5) maksamani lasku on edelleen avoimena. Että sillälailla. 

 

Mutta otan tämän henkilökohtaisesti niin, että kun kertakaikkiaan ei asiakas ja hänen ongelmansa kiinnosta, niitä vähätellään ja lukuisista yhteydenotoista huolimatta MIKÄÄN ei muutu, niin olkoon. Tein omat johtopätökseni asiasta jo aikaa sitten. 

SalliJf
Moderaattori
Moderaattori
  • 24 custom-general.kudos
  • 120 custom-general.replies
  • 7 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Soirija@  kirjoitti:

Olen kuule ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluun jo NIIIIN monta kertaa, että minulle riittää nyt. En kertakaikkiaan asiakkaana jaksa enkä halua kuulla niitä samoja kiertelyitä ja selityksiä ja lopulta kuulla asiakaspalvelijan itse pohtivan, että "pitäisikö tämä nyt taas laittaa eteenpäin jonnekin" ja että "en tunne tätä Telia pay-sovellusta juuri ollenkaan. Ja että "kyllähän siinä se tietty aika aina menee maksun kirjautumiseen, ei sille mitään voi".  Vaikka siis joka kerta olen purnannut sitä, että miten voi olla MAHDOLLISTA, että kun täysin oikein joka kerta maksan laskun nimenomaan tuon sovelluksen kautta, niin missään kohtuullisessa ajassa se ei kirjaudu IKINÄ. Pahimmillaan mennyt kaksi viikkoa. Normiaika tällainen 10+ päivää, kuten nyt. Katsoin äsken taas viimeksi, että tuo 28.5 (tai jopa 27.5) maksamani lasku on edelleen avoimena. Että sillälailla. 

 

Mutta otan tämän henkilökohtaisesti niin, että kun kertakaikkiaan ei asiakas ja hänen ongelmansa kiinnosta, niitä vähätellään ja lukuisista yhteydenotoista huolimatta MIKÄÄN ei muutu, niin olkoon. Tein omat johtopätökseni asiasta jo aikaa sitten. 


Emme tietenkään vähättele tätä ongelmaa, ja itse puhtaasta huolesta ja mielenkiinnosta tätä sinun asiaasi kohtaan pyysin sinua kysymään asiakaspalvelusta tähän apua. Tälläistä tilannetta en ole itse aiemmin kohdannut ja näin oli kollegojenikin laita. Ja tämä on sellainen ongelma, jonka haluamme ehdottomasti korjata, ei ole intresseissämme hankaloittaa sinun asioimista meidän palveluissa eikä kierrellä ja kaarrella ilman päämäärää. Yhteisössä, kun en pääse asiakastietoihisi, niin on myös hyvin vaikea auttaa niin, että ratkaisu on sataprosenttisen oikea - varsinkin, kun on kyse ongelmasta, jollaiseen harvemmin törmää tälläisessä mittakaavassa (maksun kirjautuminen näin hitaasti). 

 

En voi myöskään heittää tässä absoluuttista veikkausta, mistä tämä johtuu, vaikka maksat laskusi täysin oikein sovelluksesta. Pahoittelen suuresti, että yrityksistä huolimatta asiasi ei ole selvinnyt ja olet joutunut kokemaan, ettei asiasi kiinnosta. Näin ei todellakaan ole, asiakkaamme ovat kaiken ydin ja haluamme, että asiakkaan ongelmat ratkaistuvat mahdollisimman tehokkaasti. Toivon todella, että asiasi ratkaistuu! 

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
Soirija
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No, yritin äsken chatata asiakaspalvelun kanssa ja se loppui samantien siihen, kun näemmä yhä EDELLEEN siellä kysytään joka ikinen kerta ensimmäiseksi näitä yhteystietojani, jotka ovat yhä edelleen ennallaan ja joiden muuttumisesta ilmoittaisin VARMASTI teille erikseen. Ei näemmä ole käytäntö muuttunut mihinkään. Ei sitten asioida tuota kautta. Tosin, puhelimessa asioidessa kysynevät ihan samaa. Aivan uskomatonta. Ei mene todellakaan minkään turvallisuudenkaan piikkiin. 

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 496 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Soirija@  kirjoitti:

No, yritin äsken chatata asiakaspalvelun kanssa ja se loppui samantien siihen, kun näemmä yhä EDELLEEN siellä kysytään joka ikinen kerta ensimmäiseksi näitä yhteystietojani, jotka ovat yhä edelleen ennallaan ja joiden muuttumisesta ilmoittaisin VARMASTI teille erikseen. Ei näemmä ole käytäntö muuttunut mihinkään. Ei sitten asioida tuota kautta. Tosin, puhelimessa asioidessa kysynevät ihan samaa. Aivan uskomatonta. Ei mene todellakaan minkään turvallisuudenkaan piikkiin. 


Asiakastietoja kysytään sen vuoksi, jotta saadaan varmistus siihen, että asiointi tapahtuu oikean asianomaisen kanssa. Suosittelen käyttämään tuota chattia, kun on jo valmiiksi kirjautunut Omille Telian sivuille verkkopankki- tai Telia-tunnuksilla. Tällöin olet valmiiksi tunnistautuneena, eikä asiakastietoja ole tarpeen kysyä.

 

Toki näitä tietoja voidaan kysyä myös siinä tapauksessa, kun asiakaspalvelusta halutaan varmistella ovatko yhteystiedot ajan tasalla. Tuo kuitenkin, että niitä kysytään joka kerta on hieman harmistuttavaa – etenkin jos keskusteluun on kirjautunut tunnistautuneena. Oletko kenties muuttanut jotain yhteystietojasi, esimerkiksi sähköpostiosoitettasi, jonka myötä tuo muutos on haluttu vielä varmistaa?

| Telia Yhteisön moderaattori |
Iirogreijer
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onkohan koodaajat mahdollisesti kesälomilla kun kohta 2kk mennyt kunnossapitotyöhön🤔

SakuMik
Moderaattori
Moderaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 60 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Iirogreijer@  kirjoitti:

Onkohan koodaajat mahdollisesti kesälomilla kun kohta 2kk mennyt kunnossapitotyöhön🤔


Kunnossapitotyöt ovat valitettavasti kestäneet näin kauan. Sovellus yritetään saada mahdollisimman pian toimintaan. Toistaiseksi Rahoituksen tiedot kannattaa katsoa kirjautumalla telia.fi -sivustolle ja sieltä valitsemalla Liittymäni ja palveluni -> Rahoitus.

Soirija
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pitää vinkata tiedotusvälineillekin tästä. Lienee joku Suomen ennätys yhden sovelluksen kunnossapitotyön osalta 😅

Soirija
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei toimi vieläkään...menee jo naurettavan puolelle aika hemmetin vahvasti 😂 reilusti toista kuukautta jo mennyt...

Iirogreijer
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mulle tuli teksti et päivitä sovellus, kun aukasin sovelluksen. Muuten hyvä mut play kaupasta ei löydy päivitystä🤣

Iirogreijer
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Siis oikeesti, moderaattorit herätys! Edelleen herjaa sovelluspäivitystä telia pay sovelluksesta ja päivitystä ei ole saatavilla mistään?! On kyllä ihme touhua