Kirjoitettu
01-04-2021
22:44
Muokattu
06-04-2021
08:00
SaJoonas
En onnistu yhdistämään reititintä, pilven valo ei syty! 3 Eri puhelimella kokeilin!
Edit SaJoonas: fiksattu otsikkoa
02-04-2021 10:18
Smart Family oli kyseessä. Modeemi gateway 537A model E5186s -22a LTE E5186
02-04-2021 10:45
Oletko kokeillut modeemin resetointia, auttaisiko asiaan?
02-04-2021 15:24
Kiitos viestistä..ei valitettavasti auttanut sekään!
02-04-2021 15:34
Teitkö käyttöönoton näiden ohjeiden mukaan?
02-04-2021 15:39
Kyllä juurikin tein!
Varmista kodin internetreitittimen toimivuus ennen Smart Hubin kytkentää.Miten tämän tarkistat, kyllä verkko toimii kaikilla muilla laitteilla!
02-04-2021 16:08
Odotitko tuon 15min?
02-04-2021 16:12
Odotin ja pidempäänkin..koko yön!
02-04-2021 17:05
Kertoisitko vielä että kummasta laitteesta palautit tehdasasetukset tuosta 4G-reitittimestä E5186 vai tästä Smart Family älykotireitittimestä?
02-04-2021 17:09
En tiedä, miten tehdasasetukset palautetaan älykotireitittimestä? Sammuttanut olen ja kytkenyt uudelleen!!!!