Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia smart älykotireititin ei yhdistä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En onnistu yhdistämään reititintä, pilven valo ei syty! 3 Eri puhelimella kokeilin!

Edit SaJoonas: fiksattu otsikkoa

25 vastausta
Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Älykotireititin ei siis edelleenkään toimi. Kaikkea olen yrittänyt. Olisi hauska tietää todellinen SYY!? Ilmeisesti on palautettava!?

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 147 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Suoraan en osaa sanoa miten tuon älykotireitittimen tehdasasetusten palautus tapahtuu, mutta voin tämän toki selvittää mikäli laitteesta ei löydy reset-painiketta eikä tätä mainita mukana tulleessa ohjelappusessa. 
Eli nyt sinulla menee verkkokaapeli siitä 4G-reitittimen LAN-portista tämän älykotireitittimen verkkoliitäntään?

Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Juuri näin. Reset painiketta ei ole, mutta olen sulkenut sen moneen kertaan ja ottanut verkkokaapelin pois. Sain siitä päältä painessa syttymään haun uudelleen ja punaiset valotkin vilkkumaan! Mutta pilvivalo ei vain syty! Jopa sellainen ihme tapahtui, että tuli ilmoitus smart family reitittimen käyttäneen minun sijaintia???

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 893 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Tuleeko @Kumpuaa QR-koodin lukemisessa jotain ongelmia sovelluksessa vai meneekö ihan normaalisti eteenpäin, kuten ohjeissa on? 

Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Se siihen saakka sujuu hyvin puhelimella, kun se kysyy näkyykö kaikki valot 4, pilven valo ei syty!

Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Ei se tietenkään siitä qr koodin lukemisesta mene eteenpäin, koska ne valot eivät kaikki 4 syty, pilvi valo ei pala! Minun on pakko uskoa, että se on maanantailaite, eli susi! Se on joko palautettava tai vietävä kojuuseen! Jollei muuta selitystä löydy?

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 103 custom-general.kudos
  • 566 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

@Kumpuaa@  kirjoitti:

Ei se tietenkään siitä qr koodin lukemisesta mene eteenpäin, koska ne valot eivät kaikki 4 syty, pilvi valo ei pala! Minun on pakko uskoa, että se on maanantailaite, eli susi! Se on joko palautettava tai vietävä kojuuseen! Jollei muuta selitystä löydy?

Kokeilethan vielä eri verkkokaapelia sekä laitteen kytkemistä  eri LAN-porttiin reitittimessäsi.

Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Olen kokeillut myös näitä toimenpiteitä. Kyllä alkaa käämit palaa itsellä. Kun katsoin mitä laitteita on käytössä ( admin), sitä reititintä ei ollut!

Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Olen kokeillut nyt sitä myös eri modeemilla toisessa taloudessa: Ei TOIMI

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 132 custom-general.kudos
  • 706 custom-general.replies
  • 64 custom-general.solutions

@Kumpuaa@  kirjoitti:

Olen kokeillut nyt sitä myös eri modeemilla toisessa taloudessa: Ei TOIMI

Ongelma kyllä vaikuttaisi kovasti jäävän älykortireitittimeen, mutta varmistaisin vielä, että onhan tämän älykotireitittimen annettu olla kytkettynä verkkokaapelilla toimivaan nettiä jakavaan reitittimeen 15-20min, jotta mahdolliset lataukset ja päivitykset on varmasti kerennyt latautua ja asentua? Onko nettireittimet, joilla älykotireititintä on testattu, minkä merkkisiä ja onko niissä mitää asetuksia muutettu vai toimivatko ihan oletusasetuksilla?

Kyselin vielä myös meillä sisäisesti tästä, että mitä älykotireittimelle voisi vielä tehdä vai tuleeko vaihtaa suoraan uuteen. Odotan vastausta ensiviikolle, joten palaan myöhemmin tähän ketjuun.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.