Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia smart älykotireititin ei yhdistä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En onnistu yhdistämään reititintä, pilven valo ei syty! 3 Eri puhelimella kokeilin!

Edit SaJoonas: fiksattu otsikkoa

25 vastausta
Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

huawei 5186s-22

Oletusasetukset!

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 131 custom-general.kudos
  • 704 custom-general.replies
  • 63 custom-general.solutions

@HenriLie@  kirjoitti:

@Kumpuaa@  kirjoitti:

Olen kokeillut nyt sitä myös eri modeemilla toisessa taloudessa: Ei TOIMI

Kyselin vielä myös meillä sisäisesti tästä, että mitä älykotireittimelle voisi vielä tehdä vai tuleeko vaihtaa suoraan uuteen. Odotan vastausta ensiviikolle, joten palaan myöhemmin tähän ketjuun.

Sain vastauksen. Reset -nappia tässä laitteessa ei ole, joten tässä vaiheessa laite tulisi vaihtaa uuteen. Pyytäisin olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun ja pyytämään uutta laitetta tilalle. Kerro tilanne, että olet testannut sitä toisella modeemilla ja eri nettiyhteydelläkin.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Sossota
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies

Ehdin jo palauttaa tuotteen, koska olin myös yhteydessä as.palveluun ennen telia yhteisöä. Sieltä neuvottiin olemaan yhteydessä helppiin. Olisin mielelläni ottanut toimivan laitteen! @Sossota on sama henkilö, on näköjään 2 tiliä

Edit SaJoonas: yhdistetty kaksi viestiä yhdeksi

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

@Sossota@  kirjoitti:

Ehdin jo palauttaa tuotteen, koska olin myös yhteydessä as.palveluun ennen telia yhteisöä. Sieltä neuvottiin olemaan yhteydessä helppiin. Olisin mielelläni ottanut toimivan laitteen! @Sossota on sama henkilö, on näköjään 2 tiliä

Edit SaJoonas: yhdistetty kaksi viestiä yhdeksi

Harmillista kuulla, että ehdit jo palauttaa tuotteen. Voimme toki asiakaspalvelun kautta tilata palvelun uudelleen, jos haluat sitä vielä kokeilla. Jos sinulla on kaksi tiliä, niin toinen tili voidaan poistaa halutessasi kokonaan käytöstä. Ohjeet löytyvät FAQ-osiosta.

Kumpuaa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Olin eilen yhteydessä chat kautta as.p. mutta se olisi tullut 2 euroa kalliimmaksi tilata sieltä kautta, postimaksu 4,90 e. Jonka olen jo maksanut, en tiedä palautetaanko se ?Sain ilmoituksen telialta, että 5 pv sisällä palautus huomioidaan! Toki toimiva reititin olisi kiva!

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

@Kumpuaa@  kirjoitti:

Olin eilen yhteydessä chat kautta as.p. mutta se olisi tullut 2 euroa kalliimmaksi tilata sieltä kautta, postimaksu 4,90 e. Jonka olen jo maksanut, en tiedä palautetaanko se ?Sain ilmoituksen telialta, että 5 pv sisällä palautus huomioidaan! Toki toimiva reititin olisi kiva!

Okei. Viestisi perusteella peruutus on tehty onnistuneesti. Laitevaihtoa ei voida enää tehdä, kun olet tehnyt palautuksen, mutta toki laitteen voi halutessaan tilata uudelleen. Postimaksua ei normaalisti palauteta.