Virhekoodi: Da11:90502


Yllä mainittu virhekoodi vaivaa nyt jatkuvasti. En pysty enää katsomaan esim. Kovaa lakia tai Australian masterchefiä ilman, että joidenkin sekuntien päästä nauhoitus antaa kyseisen virheen. Tätä on jatkunut satunnaisesti jo yli puoli vuotta. Otin Telian asiakaspalveluun yhteyttä, mutta sieltä ei osattu sanoa muuta kuin luvattiin pari leffaa hyvitykseksi, joita niitäkään ei koskaan ilmestynyt.

 

Virhe ei tule joka jaksosta. Joskus virhe katoaa parissa päivässä ja jakso yhtäkkiä näkyykin. Jotkut jaksot ovat täysin katsomattomissa. En tyhjennä selaimen välimuistia. Sama virhekoodi tulee käytettäessä Firefoxia, Chromea ja Edgeä. VPN ei ole päällä.

 

Alkaa pikkuhiljaa kadota usko koko Teliaan. Oletteko jo löytäneet virhettä, sillä näkyi aiheesta olevan muitakin kysymyksiä? Heille annetut ohjeet eivät toimi minulla. Windows 10, viimeisin päivitetty versio on käytössä. En ole kokeillut puhelimella, en aio katsoa televisiota sillä.


11 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Moikka @Theena2007 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Tuo virhekoodi viittaisi ongelmiin palvelimen päässä, jota meidän tulisi tutkia tarkemmin. Pyytäisin ottamaan ylös muutaman esimerkin eri tallenteista (tallenteen nimi, tallennuspäivä ja päivämäärä ja kellonaika kun häiriöilmoitus ilmenee), joiden kohdalla virhekoodi tulee vastaan. Sen jälkeen pyytäisin vielä kerran olemaan meihin yhteydessä, jotta aiheesta voidaan kirjata esimerkkien kanssa häiriöilmoitus eteenpäin tutkittavaksi ja luvatut elokuvaliput saadaan varmasti toimitettua.

Kunniamerkki +6

Building Off the Grid kanavalta Kutonen HD jatkuvasti ilmoitus: Toistoa ei voitu aloittaa (Virhekoodi: Da11:90502)

Building Off the Grid
Esitetty 09.7.2021
 
Building Off the Grid
Esitetty 08.7.2021
 
Building Off the Grid
Esitetty 07.7.2021
Virhe esiintyy ainakin juuri nyt 10.7.2021 Klo 13.18
 
Theena2007 Kirjoitti:  Jotkut jaksot ovat täysin katsomattomissa. En tyhjennä selaimen välimuistia. Sama virhekoodi tulee käytettäessä Firefoxia, Chromea ja Edgeä. VPN ei ole päällä.
 
Sama juttu. Televisiossa näyttäis toimivan mutta ei tietokoneella. Muissa tallenteissa ei mitään häiriötä.
 
 
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

@Wiikari  kirjoitti:

Building Off the Grid kanavalta Kutonen HD jatkuvasti ilmoitus: Toistoa ei voitu aloittaa (Virhekoodi: Da11:90502)


Building Off the Grid

Esitetty 09.7.2021

 


Building Off the Grid

Esitetty 08.7.2021

 


Building Off the Grid

Esitetty 07.7.2021

Virhe esiintyy ainakin juuri nyt 10.7.2021 Klo 13.18

 

Theena2007 Kirjoitti:  Jotkut jaksot ovat täysin katsomattomissa. En tyhjennä selaimen välimuistia. Sama virhekoodi tulee käytettäessä Firefoxia, Chromea ja Edgeä. VPN ei ole päällä.

 

Sama juttu. Televisiossa näyttäis toimivan mutta ei tietokoneella. Muissa tallenteissa ei mitään häiriötä.

 

 





Testasin äsken itsekin Kutonen HD:ta ja sain samaisen herjan, joka sitten katosi kun sivun päivitti, eikä enää toistunut sen jälkeen. Jotta pääsemme tekemään näistä häiriöilmoituksen, pyytäisin olemaan tosiaan häiriöilmoituksiimme yhteydessä, että saadaan myös asiakastiedot auki ja siten tehtyä tikettiä eteenpäin.

Soitan asiakaspalveluun heti, kun eteen taas tulee kyseinen virheilmo. Ja eihän se silloin tule, kun sitä odottaa 🙂.

Kunniamerkki +6

Häiriöilmoitus tehty ja tuli ilmoitus, että tiketti on lähteny eteenpäin.

 

Kunniamerkki +6

viikko kulunut, mitää yhteydenottoa ei ole ollut Telian puolelta. Tänään muutamia ohjelmia yritin katsoa ja tuloa on alla:

 

AVA HD: Grand Designs - unelma-asunnot
Esitetty 21.7.2021
Järjestelmävirhe

TV5 HD: Building Off the Grid
Esitetty 21.7.2021
Toistoa ei voitu aloittaa (Virhekoodi: Da11:90502)

Kutone HD: Fast n' Loud
Esitetty 21.7.2021
Toistoa ei voitu aloittaa (Virhekoodi: Da11:90502)

 

Nämä ongelmat liittyvät laajempaan tallennus-palvelun häiriöön, josta meillä on häiriötiedote avoinna.


Korjaustoimet ovat käynnissä ja päivitämme tietoja heti kun saadaan uutta tietoa asiasta.


Ikävä ongelma kyseessä kieltämättä ja kestänyt jo jonkin aikaa, pahoittelut tästä!

tämä vaivaa myös täällä ihan koko ajan, yhtään ohjelmaa ei pysty katsomaan ilman että tulee virheilmoituksia ainakin kerran pari. Yleensä auttaa jos sammuttaa selaimen/kirjautuu ulos ja takaisin sisään, joskus pitää vaihtaa selainta. Kyseessä siis pääasiassa live-lähetysten katselu.

Alkaa käymään hippasen vaikeaksi tämän palvelun käyttö.

Tuo samainen virhekoodi on estänyt katsomasta nyt lähes kaikkia tallenteita. Toivoisin pikaista korjausta asiaan.

 

Virhekoodi: Da11:90502 toistuu muutaman sekunnin katselun jälkeen uudestaan ja uudestaan. Ei auta vaikka vaihdan selainta (olen kokeillut kolmen eri selaimen kautta) ja aina sama virhe toistuu. Olen esimerkiksi koittanut katsoa Ava-kanavalta 25.7.2021 tallentamaani elokuvaa Edelleen Alice. Olen päässyt etenemään nyt noin 20 minuutin kohdalle tallennusta. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

@VAHAKIVELI  kirjoitti:

Virhekoodi: Da11:90502 toistuu muutaman sekunnin katselun jälkeen uudestaan ja uudestaan. Ei auta vaikka vaihdan selainta (olen kokeillut kolmen eri selaimen kautta) ja aina sama virhe toistuu. Olen esimerkiksi koittanut katsoa Ava-kanavalta 25.7.2021 tallentamaani elokuvaa Edelleen Alice. Olen päässyt etenemään nyt noin 20 minuutin kohdalle tallennusta. 




Tallennuksen ajankohta nyt viittaisi siihen, että tuo johtuu tästä laajemmasta Telia TV-palvelun tallennehäiriöstä, joka alkoi heinäkuun alussa. Tuota virhekoodia kun esiintyy viallisissa tallenteissa selaimen kautta katsottaessa. Häiriö on aktiiivisesti korjauksessa.

Vastaa