Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
aktiivihiiri
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Virhekoodi: Da11:90502

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

tämtä virhekoodi hyppää aina 30 sekunnin välein ohjelma nauhoitteessa mahdolliset mailmat . voisitteko korjata tilanteen ja kertoa mitä tuo virhekoodo tarkoittaa ?

 

5 vastausta
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Morjesta @aktiivihiiri ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Saatko tämän samaisen ilmoituksen myös muistakin nauhoituksista vai pelkästään tästä? Virhekoodi viittaa selainvirheeseen. Siinä voisi kokeilla toista selainta vai saatko sitäkin kautta samalaisen virheen?

aktiivihiiri
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

muut nauhoitteet toimii hyvin . vaan tämä yksi ei toimi.

 

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Valitettavasti näin jälkikäteen tuolle nauhoitteelle ei ole mitään tehtävissä.

aktiivihiiri
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MikaelMu@  kirjoitti:

Valitettavasti näin jälkikäteen tuolle nauhoitteelle ei ole mitään tehtävissä.


no nythän kävi niin että kyseinen nauhote alkoi itsestään toimimaan . eli itse nauhoitteessa ei ilmeisesti ollut vika vaan telia sovelluksessa jotain häikkää jonkatakia tuo kyseinen nauhote ei toiminut . 

 

hieman erikoinen vika kun koski vain yhtä nauhotetta ja muutamien tuntien päästä itsestään rupesi toimimaan 🙂

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 889 custom-general.kudos
  • 1311 custom-general.replies
  • 84 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@aktiivihiiri@  kirjoitti:

@MikaelMu@  kirjoitti:

Valitettavasti näin jälkikäteen tuolle nauhoitteelle ei ole mitään tehtävissä.


no nythän kävi niin että kyseinen nauhote alkoi itsestään toimimaan . eli itse nauhoitteessa ei ilmeisesti ollut vika vaan telia sovelluksessa jotain häikkää jonkatakia tuo kyseinen nauhote ei toiminut . 

 

hieman erikoinen vika kun koski vain yhtä nauhotetta ja muutamien tuntien päästä itsestään rupesi toimimaan 🙂


Onpa erikoista, kuulostaa tosiaan siltä että sovelluksessa oli häikkää mutta hienoa kuulla että homma toimii taas 😀

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Tämän osion uusimmat keskustelut