Windows 10, viihde sovellus

  • 11 September 2015
  • 12 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Selaimessa en tunnu saavan tuota palvelua toimimaan toivotulla tavalla. Windows 10 kanssa toki löytyy mahdollisuus pyörittää viihdettä sovelluksen kautta, joka näin vinkkinä löytyy windows sovellus kaupasta. Pöytäkoneella se toimiikin mukavasti, mutta kannettavalla jää jumittamaan alkuruutuun

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/75445774/viihde.png 

 

kukaan muu törmännyt moiseen, oisko fixiä. Pääsis vihdoinkin nauttimaan soneran hbo:sta television kautta.

 

Kiitos.


12 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

Enpä ole törmännyt. Itse en pitänyt sovelluksesta, jos haluaa katsoa toisella näytöllä ja tehdä toisella näytöllä. Itse katson Internet Explorer selaimella ja Silverlightin kanssa. Hyvin toimii.

Pitäiskö ton toimia windows 10:ssä?.Antaa logata sisään muttei toista videoita vaan tulee  virhekoodi cb13:0x8004b897.

 

kyse siis tästä

https://www.microsoft.com/fi-fi/store/apps/sonera-viihde/9nblggh07zk1

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Poista sovellus ja asenna tietokoneelle. Toistuuko vielä ongelma? Entä selaimessa?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

Mulla antaa windows kympillä saman ilmoituksen wlan-verkkossa. Läppärillä kokeilin. Lanka verkossa toimii. Siis tuon virhekoodi cb13:0x8004b897 .

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@avallte kirjoitti:
Mulla antaa windows kympillä saman ilmoituksen wlan-verkkossa. Läppärillä kokeilin. Lanka verkossa toimii.

Varmaankin joku Soneralta osaisi avata, mitä tuo koodi käytännössä tarkoittaa?

drm virhe tms.käynnistin uudestaan niin alkoi toimimaan.Paljon parempi toi apps on kuin se että pitäisi katsoa jollain ie:llä noita.Noi appsit muuten käyttää eri systeemejä kuin noi selaimen versiot eli esim netflix apps osasi näyttää superhd:ta kun taas selain ei jos oikein muistan.

Itsellänikään ei kovin tarkkoja tietoja tästä virhekoodista ole, mutta tosiaan jo laitteen uudelleenkännistys voi korjata vian. Jos ei auta niin sitten kannattaa poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen ja tämän jälkeen vielä laitteelle uudelleenkännistys. Jos näistäkään ei ole apua niin suosittelen seuraavaksi tekemään vikailmoituksen, että saadaan tunnus korjaukseen.

 

Ja  kyselin tarkemmin näitä vikoja korjaavilta niin vastaavia jumituksia ei heillekään ole vielä tullut vastaan. Olitko jo asennellut sovelluksen uudestaan? Tuostakin voi tehdä vikailmoituksen, jos ongelma ei poistu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@KalleHa kirjoitti:

Itsellänikään ei kovin tarkkoja tietoja tästä virhekoodista ole, mutta tosiaan jo laitteen uudelleenkännistys voi korjata vian. Jos ei auta niin sitten kannattaa poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen ja tämän jälkeen vielä laitteelle uudelleenkännistys. Jos näistäkään ei ole apua niin suosittelen seuraavaksi tekemään vikailmoituksen, että saadaan tunnus korjaukseen.


 


Ja @Amat00ri kyselin tarkemmin näitä vikoja korjaavilta niin vastaavia jumituksia ei heillekään ole vielä tullut vastaan. Olitko jo asennellut sovelluksen uudestaan? Tuostakin voi tehdä vikailmoituksen, jos ongelma ei poistu.




Ihan mielenkiinnosta, miten Sonera ei tiedä mitä heidän käyttämänsä ohjelman virhekoodit tarkoittaa (en tarkoita, että olisi Soneran kehittämä sovellus, mutta yleisesti)? Enkä että sinunkaan pitäisi ulkoa muistaa, vaan että tieto olisi olemassa. Jos sillä edes on virheenkorjauksen kanssa mitään hyötyä...

Itse nyt tässä tapauksessa pidin olennaisempana sitä tietoa, että millä toimenpiteillä kyseinen ongelma on aikaisemmin saatu korjattua. Tieto koodeista on olemassa ja se on ihan tilannekohtaista, että paljonko siitä on hyötyä korjauksessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@KalleHa kirjoitti:

Itse nyt tässä tapauksessa pidin olennaisempana sitä tietoa, että millä toimenpiteillä kyseinen ongelma on aikaisemmin saatu korjattua. Tieto koodeista on olemassa ja se on ihan tilannekohtaista, että paljonko siitä on hyötyä korjauksessa.




Onhan se noinkin, itse vain sivusta seuraajana (tosin viihdeasiakas minäkin) ajattelin, että koodi kertoo virheen ja sitten voitaneen analysoida, miten virheen kertoman ongelman voi korjata. Toki jos nyt ei ollut selvää, miten ongelma oli ratkennut, niin on olennaista selvittää tuo ratkaisukeino. Eihän asiat ikinä ole niin suoraviivaisia, kuin osaisi olettaa. :smileyhappy:

Miten windows 10 viihde appsin tekstityksen fontin kokoa voi suurentaa?.Toi löytyy sieltä windows shopista kun vaihtaa paikan suomeksi.

 

Tehkää noin jos haette ton tuolta shopista,muuten se "kaappaa" koneen tunnuksen jonka jälkeen joudut loggaamaan sillä msn tunnuksella/salasanalla siihen koneeseen.

 

http://lifehacker.com/install-windows-10-store-apps-without-switching-to-a-mi-1723075610

http://www.intowindows.com/how-to-install-store-apps-without-switching-to-microsoft-account-in-windows-10/

 

Tuolla on paremmin näytetty miten toi tehdään.Jos englanti tuottaa vaikeuksia niin chromessa on sisäänrakennettu kääntäjä(oikea nappi sivun kohdalla translate tms).

 

Suomenkielisen chromen asennus softa

https://www.google.fi/intl/fi/chrome/browser/desktop/

Vastaa