Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 193 custom-general.kudos
  • 161 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

Omistaminen on vanhanaikaista – palvelulaite helpottaa laitehankintoja

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia palvelulaite.jpg

 

 

Nykyajan työkalut - kännykät, läppärit ja tabletit - helpottavat työtä, kuten esimerkiksi dokumentointia, koordinointia ja yhteydenpitoa, mutta samalla niiden hankinta ja ylläpito aiheuttaa sekä murhetta että kuluja yrityksille.

 

Miten työ jatkuu, jos kännykkä menee rikki?

 

On tärkeää, että laitteet toimivat ja tieto on saatavilla tarvittaessa. Laitteiden hankinta ja ylläpito vaatii, että jollakulla yrityksessä on aikaa ja riittävä ymmärrys vastata niistä.

Entä, jos laitteisiin pitää asentaa ohjelmistoja tai niihin tulee joku ongelma, kenen vastuulla ne silloin ovat? Kuka huolehtii, että elinkaarensa pään saavuttanut laite hävitetään tietoturvallisesti? Asiakastietojen turvallinen säilyttäminen on keväällä 2018 voimaan astuneen uuden tietosuojalain mukaisesti otettava huomioon.

 

Ei riitä, että hankit työntekijöille kerralla kasan laitteita ja homma on sillä kunnossa seuraavat vuosikymmenet. Ei ole. Laitteet vanhenevat ominaisuuksiltaan, kuluvat ja voivat mennä rikki ennakoimatta. Palveluiden ja yrityksen toiminnan kehittyessä vaatimukset laitteita kohtaan myös kasvavat. Laitekannan hallinta vaatii niin aikaa, tietoa kuin pääomaakin.

 

Mitä, jos omistamisen sijaan hankkisitkin laitteet palveluna?

 

Laitteiden omistaminen ei ole välttämättä kustannustehokkain vaihtoehto. DaaS (Device-as-a-Service), laitteet palveluna, on nykyaikainen vaihtoehto liikkuvien työkalujen hankkimiseen.

Meiltä voit tilata puhelimet, tabletit, läppärit ja lisätarvikkeet palvelulaitteena.

 

Palvelulaite sisältää:

 

  • Laite ja sen toimitus
  • Vakuutus ja huoltopalvelu
  • Huollon ajaksi korvaava kännykkä tai tabletti
  • Tietokoneille esiasennus ja tietoturvaohjelmisto
  • Tietoturvallinen kierrätys sopimuskauden päätteeksi
  • Asiakaspalvelu Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa sekä puhelimitse:
    • 020 355 800, PK-yritykset 
    • 020 693 693, suuryrityksille 

 

telia_palvelulaite_2.jpg

 

 

Palvelulaite on yrittäjäystävällinen koko laitteen elinkaaren ajan

 

Hankkimalla laitteet palveluna, voit ulkoistaa osan murheistasi meille. Näin laitteiden tilaaminen palveluna helpottaa arkeasi:

 

  • Toimitus – Laite toimitetaan perille asti parissa päivässä
  • Asiakastuki – Jos et halua palkata kallista ICT-asiantuntijaa, voit hyödyntää Telia Käyttötukea
  • Huoltopalvelu lainalaitteella – Hajosiko puhelin mökillä tai reissussa? Ei hätää! Huoltopalvelulla saat tilattua huollon noudon sekä lainapuhelimen mistä tahansa
  • Vakuutus – Hajosiko iPhonesta lasi? Maksat vain pienen omavastuun. Me hoidamme vakuutusasiat puolestasi
  • Tietoturvallinen ja ympäristöystävällinen kierrätys – Miltä yrityksesi hiilijalanjälki näyttää? Mites GDPR? Me hoidamme vanhojen laitteiden kierrätyksen puolestasi luotettavasti
  • Kuukausibudjetointi helpottuu – Tiedät tarkan kuukausittaisen kulun laitteiden osalta

 

Laitteiden hankkiminen palveluna säästää rahaa ja resursseja tuottavaan työhön sekä tekee ICT-laitteiden elinkaaren hallinnasta helppoa. Pienellä isämaksulla meiltä löytyy myös laitteiden Käyttötuki. Sopimuskauden päätyttyä voit palauttaa laitteet, päivittää ne parempiin ja halutessasi myös lunastaa omaksi.

Jos vielä joku seikka jäi mietityttämään, täältä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin!


Kun yrityksesi laitekanta vaatii päivittämistä, ota ihmeessä yhteyttä meihin tai tilaa laitteet suoraan verkkokauppamme kautta. Asiantuntijamme auttavat sinua oikeiden laitteiden valinnassa ja palvelun räätälöimisessä vastaamaan parhaiten tarpeitasi. Samalla voimme tarkistaa, että palvelut muutenkin ovat ajan tasalla.

Voit tarkistaa asiakaspalvelumme voimassaolevat aukioloajat ja muut tiedot Telia.fi/yrityksille sivulta. 

Edit: Päivitetty linkit ja tiedot ajantasalle 16.07.2020

Edit: Päivitetty ajantasalle 25.11.2021

⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮

0 vastausta