peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59205 Jäsentä
164089 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Osallistu arvontaan ja voita Logitech G935 -pelikuulokkeet ARVONTA ON PÄÄTTYNYT

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎12-11-2019
Kirjoituksia: 1
91/146

Vs: Osallistu arvontaan ja voita Logitech G935 -pelikuulokkeet

Kyllä kuulokkeiden langattomuus on itselle pikku hiljaa nousemassa kokoajan tärkeämmäksi,  kun langallisen kuulokkeiden johdot tuntuu aina olevan solmussa ja käden tai ohjaimen alla päätteessä.

Pelailen itse jonkin verran juuri netissä muita vastaan ja jotta muu perhe ei yöaikaan tästä häiriinny, niin kuulokkeet ovat melkein jopa pakolliset.

En seuraa tai kannata mitään esport-joukkuetta. 

Mukavampi on itse pelata, kuin seurata muiden pelailua. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎27-10-2019
Kirjoituksia: 3
92/146

Onko pelikuulokkeiden langattomuus sinulle tärkeä ominaisuus? Onko sinulla suosikki esports-joukkuetta?

Rehellisesti sanottuna ei ole. Molemmat käy. Tärkeintä on äänenlaatu.

Lempi eSports joukkue on tottakai Ence. EZ4ENCE. Nykyään ei niin ez😑.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
93/146

Langattomuus helpottaa huomattavasti pelatessa, jos täytyy välillä nousta ylös ym. Ei toki ole tärkein ominaisuus, vaan mukavuus on ensimmäinen, äänenlaadun ohella.

Suosikkijoukkue on ENCE, toisena suosikkina Havu. 

0 tykkäystä
Uusi jäsen
94/146

Langattomuus kuulokkeissa on erittäin tärkeää. 

Ence tällähetkellä, ehkä vähän OG odotellessa CSGO puolella

0 tykkäystä
Uusi jäsen
95/146

1. On tärkeä ominaisuus. Nykyisissä kuulokkeissa mikki on siinä langassa ni se on aika ärsyttävä ku se hankaa vaatteisiin. Lisäksi langattomuus tuo vapautta ja helppoutta liikkumiseen ja näyttää siistimmältä mitä vähemmän on johtoja.
Itseasiassa tällä hetkellä on etsinnässä uudet pelikuulokkeet langattomana ja on kyllä vaikea valinta!

2. En ole kerenny seuraamaan esportsia kauheesti niin ei ole mitään varsinaista lempparia. Fazea tullut kuitenkin eniten seurailtua ku pelaan itekki fortnitea

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎23-08-2016
Kirjoituksia: 41
96/146

Langattomuudesta on tullut yhä tärkeämpi ominaisuus itselleni, en niin ehkä välitä, että kuluuko patterit tai katoaako muutama millisekunti reaktinopeuksissa, vaan käyttömukavuus edellä menen. Kuulokkeille olisi tarvetta, sillä päivitin vasta läppäristä pöytäkoneeseen ja ainoa puuttuva hankinta on enää kuulokkeet.

No ENCEhän se tietysti on suosikkijoukkue ja Telian yhteistyökumppani!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
97/146

Minulla ei ole langattomia pelikuulokkeita, koska olen köyhä opiskelija, mutta mielestäni langattomat kuulokkeet helpottaisivat elämääni monilla tavoin. Langattomat kuulokkeet eivät jäisi jumiin tuolin käsinojiin. Minulla on myös tapana unohtaa kuulokkeiden päässäni olevuus ja lähden välillä sitten kävelemään ja naps, kun johto vetää kuulokkeet lattialle tai minä vedän kuulokkeen johdon rikki. Voisin väittää, että tälläistä ongelmaa ei olisi langattomien kuulokkeitten kanssa. Olen harkinnut langattomien kuulokkeitten ostamista, koska langattomat sopisivat töhöyteeni paljon paremmin.

Lempi esport joukkueeni on tietenkin Ence!

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Kirjoituksia: 2
98/146

Itsellä ei oikeastaan ole väliä onko langalliset vai langattomat. Väliä on vain äänen laadulla. Jos kuulokkeiden audio kohdistuu pääosin bassoon ja keskiääniin, niinkuin valitettavan moni valmistaja tähän sortuu, niin kuulokkeet ovat roskakori tavaraa. Kuulokkeilta vaadin hyvää äänenlaatua ja jos niissä on jonkinlainen surround toiminto, senkin on toimittava hyvin.

Käytännössä ei ole suosikki esports jokkuetta, mut jos törmään striimiin jossa Havu, ence tai joku muu Suomi nörtti on kynäilees turnaukses, niin tottakai kotimaan pojille aina kannatusta löytyy.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-11-2019
99/146

Langattomuus on ihan huippua. Keveys, istuvuus, säädettävyys ratkaisee. Ei erityistä joukkuetta mielessä.  Hymiö Silmänisku

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎13-11-2019
100/146

Langattomuus on tärkeä juttu ja ei ole suosikkijoukkuetta

0 tykkäystä