Logitech G502 HERO-pelihiiren arvostelu.

  • 16 October 2019
  • 0 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Voitin tosiaan tämän Logitechin G502 Hero pelihiiren. Olen tätä Hiirtä nyt hiukan testaillut ja käteen se sopii mainiosti. Itse inhoan langallisia hiiriä mutta tässä pelihiiressä ei se johto ongelmaksi muodostunut. Toki olisin itse mielummin ostanut langattoman version.Tästä hiirestä löytyykerta kaikkiaan suuri määrä painikkeita. mielestäni hiiren rulla tuntui hyvältä ja varsinkin nappi jolla sai rullan rullaamaan kitkattomasti. Itselle sivussa olevat G5 ja G4 napit ovat ehkä hiukan liian pieniä verrattuna omaan hiireeni. RGB-valot eivät mielestäni ole mikään must have mutta onhan se nyt siisitin näköinen!

. Hiiren mukana tulee myös lisättäviä painoja.

mielestäni tule tarpeen ellei ole kunnon HC-pelaaja. DPI-kierto kytkin toimi hyvin ja sivussa olevat RGP-valot oli loisto lisä keromaan missä kohti DPI-kiertoa mennään. Oikea hiiren nappi RMB on mielestäni hiukan jämäkkä eikä se naksu samalla tavalla kuin vasen. Netti surffailuun hiiri sopii kuin nakutettu. Pelaamiseen riittää ohjelmoitavia painikkeita mutta omaaan pelihiiri makuun se ei sopinut. itse olen tykännyt logitechin G703 pelihiirestä mutta pienemmälle budjetille mielestäni sopii vallan mainiosti. Uskon että hiiiren jämäkkään olomuotoon ja painikkeisiin ajan myötä tottuisi varmasti.

 

                                                          

 

 

Hiiren takakansi lähti irti sujuvasti ja mutkattomasti. Avautui kuin kirja ja sulkeutui mukavasti napsahtaen magneettien avulla.
 
Yhteenvetona loistava pelihiiri kaikkeen mahdolliseen tietokone hommaan! Myös ihmisille jotka tarvitsee hiiressään 11-ohjelmoitavaa lisäpainiketta!

 

 

 


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa