Acer PREDATOR ORION 3000 Tilaus

  • 7 March 2022
  • 3 kommenttia
  • 45 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia

Hei,

 

tilasin viime keskiviikkona Acer PREDATOR ORION 3000 tietokoneen. Tietokonetta en ole vielä saanut ja tilausseurannassa lukee että "Odottaa varaston täydennystä" sekä arvioitu toimituspäivä 29.3. Nyt kun tuossa viikonlopun aikana katselin myyntisivua niin sinne on tullut "SÄÄSTÄ 100€" ja hinta on tippunut 100€. Soittelin Telian asiakaspalveluun ja kyselin että eikö minunkin pitäisi saada kyseinen tarjous.

 

Sieltä sanottiin että tilaushetkellä oleva hinta pitää ja että jos haluan tarjouksen niin minun pitää perua kauppa ja tilata kone uudelleen. Tässähän minä tietenkin menetän jonotilanteeni ja osamaksulla kun ostin niin kuulemma menee 3 päivää että kaupan peruuntuminen siellä näkyy ja saan taas luottoni käytettäväksi.

 

Jos nyt perun kaupan ja joudun odottamaan 3 päivää että saan saldoni taas käytettäviin on suuri todennäköisyys että koneet ovat jo kerenneet mennä ja jään taas nuolemaan näppejäni (näytönohjainta en saanut ja kauppani peruttiin ilman minulta kysymättä tai minua siitä informoimatta, tilaukseni vain katosi).

 

Olen aktiivisesti seurannut tuota "Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju":a ja täytyy sanoa että tämä vielä lisäksi niin ei kyllä hyvältä nyt näytä Telian hommat.

 

Tässäkö nyt ei ole muuta mahdollisuutta kuin perua tilaus, tehdä uusi ja luultavasti menettää taas mahdollisuus saada tuote mitä yritän tilata? Tai sitten maksaa 100€ ylimääräistä mitä uusien tilaajien ei tarvitse maksaa.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@eipox  kirjoitti:

 


Tässäkö nyt ei ole muuta mahdollisuutta kuin perua tilaus, tehdä uusi ja luultavasti menettää taas mahdollisuus saada tuote mitä yritän tilata? Tai sitten maksaa 100€ ylimääräistä mitä uusien tilaajien ei tarvitse maksaa.




Asia on tosiaan näin miten sinulla asiakaspalvelussa kerrottiinkin, vaikka mieluummin kertoisinkin sinulle mieluisampia uutisia. Eli aiemmin tekemäsi tilaus tulisi perua ja tehdä se uudelleen jotta saat hyödynnettyä tuon 100 euron edun.


Tarjoukset ovat aina vain tietyn ajan voimassa ja käynnistyvät tiettynä päivänä. Tarjoushintaan on oikeutettu siis vain jos tilaus on tehty tänä aikana.


 


Asuksen näytönohjaimien osalta tilanne ja lopputulema oli erittäin poikkeuksellinen ja siinä oli taustalla maailmanlaajuiset saatavuushaasteet. Tämän tietokoneen osalta tilanne on siis täysin eri, ja ei ole mitään syytä sille mikset tilaamaasi laitetta saisi vaikka tilauksen tekisitkin uudelleen. Toki laitteet toimitamme tilauksien saapumisjärjestyksessä, eli tosiaan "jonopaikka" siirtyy taaksepäin. Tässä kohtaa siis pitäisi punnita onko tärkeämpää saada kone nopeammin vai edullisemmin. Nyt verkkokaupassa näyttäisi siltä että kone olisi arvion mukaan lähetettävissä 2.4. jos tilauksen tekee nyt.


 


Vaikka ei varmasti sinua lohduta saati meidän pisteitä silmissäsi nostakkaan, niin monissa firmoissa systeemi on sama. Omalle kohdallenikin on vähän samanmoisia  tilanteita käynyt, eli ymmärrän kyllä täysin fiiliksen! 

Hei,

 

odotin tahallaan vastauksen tätä kautta ennen kuin kommentoin tähän ketjuun. En nyt tiedä kuinka salaista tämä tieto on, mutta minulle tuli aikaisemmin päivällä tekstiviesti Telialta jossa minulle kerrottiin että tuotteen hinta on tippunut ja että minulle hyvitetään tuo 100€ tarjous mikä tuli tilaukseni jälkeen. Kumma kun osamaksusopimusta ei aikaisemmin pystynyt millään muuttamaan, mutta nyt se olikin niin helppoa kuin vain antaa 100€ tuotepalautus.

 

En tiedä oliko soitollani asiakaspalveluun mitään yhteyttä tähän mielipiteen muutokseen vai ei mutta olen tyytyväinen loppuratkaisuun.

 

Syy miksi odotin teidän vastausta on se että halusin nähdä kuinka teillä kulkee informaatio siellä firman sisällä, ilmeisesti ei kovin hyvin.

 

Joka tapauksessa olen tyytyväinen lopputulokseen kuka asiasta sitten päättikään. Kerrankin joku meni mielestäni oikein.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@eipox  kirjoitti:

 


odotin tahallaan vastauksen tätä kautta ennen kuin kommentoin tähän ketjuun. En nyt tiedä kuinka salaista tämä tieto on, mutta minulle tuli aikaisemmin päivällä tekstiviesti Telialta jossa minulle kerrottiin että tuotteen hinta on tippunut ja että minulle hyvitetään tuo 100€ tarjous mikä tuli tilaukseni jälkeen. Kumma kun osamaksusopimusta ei aikaisemmin pystynyt millään muuttamaan, mutta nyt se olikin niin helppoa kuin vain antaa 100€ tuotepalautus.


 


En tiedä oliko soitollani asiakaspalveluun mitään yhteyttä tähän mielipiteen muutokseen vai ei mutta olen tyytyväinen loppuratkaisuun.


 


Syy miksi odotin teidän vastausta on se että halusin nähdä kuinka teillä kulkee informaatio siellä firman sisällä, ilmeisesti ei kovin hyvin.


 


Joka tapauksessa olen tyytyväinen lopputulokseen kuka asiasta sitten päättikään. Kerrankin joku meni mielestäni oikein.




Kiitos että kävit vielä kommentoimassa! Tällainen tieto ei tosiaan ole vielä saavuttanut minua, mutta olen aidosti iloinen että asia on näin hyvin ratkennut ja sait hyödynnettyä tarjoushinnan odottamassa olevaan tilaukseesi. Meillä asiakaspalvelussa ei ole tosiaan mahdollisuuksia muuttaa rahoitushintaa jälkikäteen tällaisessa tilanteessa, mutta vaikuttaisi siltä että laitetoimituksemme puolella on tehty joitakin muutoksia ja tarjoushinta ollut sieltä mahdollista päivittää ja viestit samalla lähettyneet. Voi hyvinkin olla että yhteydenotollasi ja antamallasi palautteella oli vaikutusta tähän.


 


Mutta tosiaan erittäin hyvä uutinen. Toivotaan että saat uuden tietokoneen mahdollisimman nopeasti itsellesi. 😁>

Vastaa