Asus-näytönohjaimien tilaus- ja toimitusketju


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10307 kommenttia

PÄIVITYS 16.2.2022


 


Taustaa


 


Kuten todettua niin reilu vuosi sitten maailmalla alkoi globaali sirupula, materiaalia ja raaka-aineita ei ollut eikä ole edelleenkään tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu edelleen eri tavoin eri toimijoihin ja toimialoihin.


 


Lähdimme reilu vuosi sitten myymään Asuksen tiettyjä näytönohjaimia. Asuksella oli ja on edelleen tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita.


 


Koska luvatut toimitukset viivästyivät ja Asukselta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista oli venymässä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, peruimme osan näytöohjaimien tilauksista. Tämä oli meiltä virhe ja pyydämme tätä vielä kertaalleen anteeksi.


 


Tämän jälkeen viestimme, että jos osalla teistä on halu ja mahdollisuus jäädä kuitenkin odottamaan toimituksia niin otimme asiakaspalvelun kautta tiedon tästä meille talteen. Toisaalta, jos joku teistä hankki näytönohjaimen jostain muualta, tarjosimme niissä tilanteissa mahdollisuuden käyttää kateosto-oikeutta.


 


Matkan varrella olemme toimittaneet pieniä eriä näytönohjaimia, alkuperäisellä hinnalla. Matkan varrella muutama teistä on käyttänyt kateosto-oikeutta.


 


Uudistimme hiljattain meidän koko laiteverkkokauppamme. Tässä yhteydessä huomasimme, että tiettyä näytönohjainmallia pääsi tilaamaan, vaikka sitä mallia ei ollut varastossa. Tilauksia meni läpi vain muutamia yksittäisiä ja olemme olleet tilaajiin yhteydessä. Samaan aikaan meillä oli myös myynnissä tiettyä mallia, jota meillä oli muutama yksittäinen kappale varastossa. Nämä näytönohjaimet olivat sellaista mallia, josta olimme ilmoittaneet niitä odottaville mutta he eivät koskaan niitä lopulta tilanneet. Ja tietojemme mukaan niitä ei enää kukaan muu odottanut, joten laitoimme ne lopulta myyntiin. Myöhemmin selvisi, että niille oli kuitenkin odottajia, joten teimme tässä kohtaa inhimillisen virheen. Anteeksi myös tästä.


 


Tilanne jatkossa: Lopetamme näytönohjaimen myynnin kokonaan


 


Nyt reilun vuoden jälkeen olemme edelleen tilanteessa, jossa toimitusajoista ja -määristä ei Pohjoismaisella tasolla ole parantumisen merkkejä tämän kuluvan vuoden aikana. Olemme tehneet kaikkemme ja yrittäneet valmistajien kanssa vastata asiakkaidemme kysyntään ja siksi olemme näin pitkään asiaa pitäneet vireillä, myös täällä Yhteisössä.


 


Koska emme voi varmistaa asiakastyytyväisyyttä tälläisessä tilanteessa millään tavoin olemme päättäneet, että lopetamme näytönohjaimien myynnin kokonaan. Jopa kahden vuoden odottelu ei ole asiakaskokemuksen kannalta millään muotoa hyväksyttävä asia.


 


Tämä tarkoittaa samalla myös sitä, että edelleen näytönohjaimia meiltä odottavat asiakkaat eivät ikävä kyllä saa tuotteita kauttamme ollenkaan.


 


Lähetämme näytönohjaimia odottaville lyhyen tilannetiedon myös tekstarilla.


 


Sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus 15.5.2022 asti


 


Jos käy niin, että saat jostain hankittua vastaavan näytönohjaimen 15.5.2022 mennessä, sinulla on käytössäsi kateosto-oikeus:


 



  • Hyvitämme sinulle erotuksen, joka lasketaan nyt maksamastasi summasta ja meille alun perin tekemäsi tilauksen hinnan erotuksesta

  • Voit hyödyntää kateosto-oikeutta samaan näytönohjainmalliin tai saman mallin LHR-versioon. Tarkemmin ottaen Strix-kortti Strix-korttiin, TUF-kortti TUF-korttiin ja niin edelleen. Esimerkiksi versio isommalla muistilla jää näin kateosto-oikeuden ulkopuolelle. Ja korttien pitää olla Asuksen kortteja, koska Asuksia lähdimme myös alunperin myymään

  • Mitä tulee mahdolliseen rahoituksella hankittuun näytönohjaimeen, kateosto-oikeutta hyödynnettäessä sinun pitää pystyä erottelemaan rahoituksesta aiheutuneet tai aiheutuvat kulut, niihin emme osallistu

  • Hyödyntääksesi kateosto-oikeutta ota yhteyttä asiakaspalveluumme 15.5.2022 mennessä, pidä siihen asti myös ostokuitti tallessa

  • Tarvitsemme kateosto-oikeutta varten ostokuitin. Tilausvahvistus tai vastaava ei riitä, koska teoriassa joku voisi tilata näytönohjaimen, ottaa meiltä rahat kateosto-oikeuden kautta ja lopulta perua tilauksen uudesta kortista

  • Raha siirtyy tilillesi noin viikon kuluessa siitä, kun se on käsitelty. Käsittelynopeus riippuu sen hetkisestä jonotilanteesta


 


Olemme erittäin pahoillamme koko tapahtumaketjusta, mitä kaikkea tähän liittyykään. Jos olisimme tienneet etukäteen emme olisi avanneet näytönohjaimia myyntiin ollenkaan. Teimme matkan varrella myös muutamia virheitä. Sen lisäksi, että te olette tästä kärsineet niin tämä tapaus on vienyt myös meiltä kymmeniä ja kymmeniä työtunteja. Tästä pitää ottaa opiksi. Toisaalta myös tilanne on ollut hyvin poikkeuksellinen, kukaan ei osannut ennustaa pandemiaa ja esimerkiksi globaalia sirupulaa. Syytämme virheistä kuitenkin vain itseämme.


 


--


 


Paina Lue lisää niin löydät aiemmat päivitykset:


 


Hide content


Päivitys 5.11.2021


 


Viikon 45 alussa lähetämme ASUS TUF-RTX3080-O10G -korttia odottaville tilauslinkin, jolla pääsette tilaamaan alkuperäisellä hinnalla ASUS TUF-RTX3080-O10G-V2 -kortin.


 


Asus-näytönohjaimet (3070 & 3080 -sarjat) ja toimitushaasteet, tilannekartoitus 8.10.2021


 


Vaikka ASUS on vaihtanut viime talvena myyntiin tulleet näytönohjaimet uusiin LHR-malleihin niin myös näiden uusien mallien saatavuus on edelleen heikkoa. Toimitusaika voi olla vielä jopa useita kuukausia, mahdollisesti jopa enemmänkin. Tavoitteemme on kuitenkin edelleen pysyä lupauksessamme toimittaa näytönohjaimet niitä odottaville ja jonkin verran olemme päässeet niitä toimittamaankin.


 


Osalla teistä voi kuitenkin olla tilanne, että tarve voi olla jo mennyt ohi, tai et halua enää odottaa toimitusta. Tästä syystä pyydämmekin, että jos haluat ja voit edelleen odottaa niin täytä tietosi oheiselle lomakkeelle. Kiinnitä huomiota erityisesti alkuperäisen tilauksesi tilausnumeroon, että se menee oikein.


 


Olemme sinuun yhteydessä tekstiviestitse sitten, kun meillä on sinulle varattuna näytönohjain. Saat meiltä silloin tilauslinkin, jolla voit tilata korvaavan LHR-version näytönohjaimen alkuperäisellä hinnalla. Toimitamme näytönohjaimet alkuperäinen tilausjärjestys huomioiden.


 


Jos tarpeesi on mennyt jo ohi sinun ei tarvitse tehdä mitään. Emme käytä tietoja muuhun kuin varmistaaksemme, että ketkä haluavat odottaa toimitusta, tässä vaiheessa määrittelemättömän ajan. Pidämme lomakkeen avoinna 31.1.2022 asti, jonka jälkeen poistamme lomakkeen sekä sen tiedot.


 


PÄIVITYS 26.8.2021


 


Toimitettava mallisto tulee vaihtumaan LHR-malleihin ja tulemme olemaan yhteydessä asiakkaisiin, joita vaihdos koskettaa. Aikataulu tälle vielä avoin. 


 


Päivitys 13.8.2021


 


Lähipäivinä saamme toimituksiin pienen erän ASUS TUF-RTX3090-O24G-GAMING -kortteja


 


PÄIVITYS 28.6.2021


 


Tämän / ensin viikon aikana varastoomme saapuu lisää ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G -kortteja


 


PÄIVITYS 18.6.2021


 


3080- ja 3090-sarjaa tulee tässä kuussa arviolta pieni erä ja toimitamme ne niitä odottaville. Jos haluat tai haluatte kateosto-oikeutta käyttää niin pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jossa käsittelemme tilanteet tapauskohtaisesti.


 


PÄIVITYS 20.5.2021


 


Väliaikatilanne: Tällä hetkellä emme pysty ikävä kyllä kertomaan milloin kortteja - mistään mallisarjasta - tulee varastoomme lisää. Tilanne elää viikottain mutta ennakkotietoa tulevista eristä meillä ei ole saatavissa.


 


Päivitys 27.04.2021


 


On ilmennyt, ettei kaikille ole mennyt vahvistusviestiä siitä, että olemme vastaanottaneet tiedon, että haluat ja voit jäädä odottamaan näytönohjaimien toimitusta.


 


Jos et ole saanut vahvistusta niin varmistaaksemme, että olet jonossa, rakensin erillisen tietojenkeruulomakkeen. Kun olemme tutkineet asian laitamme sinulle tekstarilla vielä tästä vahvistuksen. Lomake on avoinna 10.5. asti, jonka jälkeen lomake ja tiedot tuhotaan. 


 


Lomake löytyy täältä --> linkki poistettu 11.5.2021


 


Jos olet saanut jo vahvistuksen odottamisesta, sinun ei tarvitse tehdä mitään.


 


Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut vielä yhdestä ylimääräisestä veivauksesta.


 


PÄIVITYS 20.4.2021


 


Lähipäivinä (tarkka päivä vahvistamatta) varastoomme saapuu tosi pieni erä näitä kortteja:


 



  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G

  • ASUS TUF-RTX3070-O8G


Olemme henkilökohtaisesti yhteydessä näitä malleja odottaviin, järjestyksen mukaisesti. Koska em. kortteja saapuu pieni määrä niin olemme yhteydessä luonnollisesti vain jonossa ensimmäisinä oleviin, emme missään nimessä kaikkiin odottajiin.


 


Joten odota rauhassa yhteydenottoa ja jos sitä ei kuulu niin se tarkoittaa, että kaikki kerkesi mennä tästä erästä ja että vuorosi tulee myöhemmin / tulevista eristä.


 


---


 


Taustatietoa


 


Elektroniikan toimialalla on tällä hetkellä laajoja globaaleja haasteita muun muassa mikrosirujen tuotannossa. Materiaalia ja raaka-aineita ei ole tarpeeksi suhteessa kysyntään. Tämä heijastuu eri tavoin eri toimijoihin. Asuksella on tiettyjen näytönohjainmallien kohdalla globaali toimitushaaste. Kysyntää on reilusti enemmän mitä he pystyvät tällä hetkellä valmistamaan tuotteita. Jälleenmyyjillä ei ole tuotteita myytäväksi ja toimitettavaksi asiakkaille.


 


Meidän osalta haaste koskettaa seuraavia malleja:


 


3060-sarja



  • ASUS ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G

  • ASUS DUAL-RTX3060TI-O8G

  • ASUS TUF-RTX3060TI-O8G


 


3070-sarja



  • ASUS DUAL-RTX3070-O8G

  • ASUS TUF-RTX3070-O8G

  • ASUS ROG-STRIX-RTX3070-O8G


 


3080-sarja



  • ASUS ROG-STRIX-RTX3080-O10G

  • ASUS TUF-RTX3080-O10G


 


3090-sarja



  • ASUS TUF-RTX3090-O24G


Osa yllä mainituista näytönohjaimista ja niiden tilauksista on peruttu.


 


Koska luvatut toimitukset ovat viivästyneet ja valmistajalta saamiemme tietojen mukaan osa toimituksista voi venyä kuukausien tai jopa yli vuoden päähän, olemme peruneet osan - ei kaikkien - yllä mainittujen näytöohjaimien tilauksista. Olemme tiedottaneet tilauksen tilanteesta tekstiviestillä viikolla 11. Viestissä kerroimme myös, että jos tilasit tuotteen Telia Rahoituksella, olemme myös peruneet tilaukseen liittyvän katevarauksen. Jos maksoit ostoksen tilauksen yhteydessä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoittamaan meille tilausnumeron ja tilinumeron, jonne voimme palauttaa rahasi takaisin.


 


PÄIVITYS 30.3.2021


 


Koska toimitukset uhkaavat venyä pitkälle ja tilanne (tarve) voi monen kohdalla muuttua tänä aikana, sinulla on nyt mahdollisuus päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla.


 


Jos siis olet tilannut minkä tahansa yllä mainitun näytönohjaimen ja tilauksesi on peruutettu niin voit päättää, haluatko odottaa toimituksia ja saada tilauksen kuitenkin siinä vaiheessa, kun tuotteita on saatavilla. Ilmoitamme halutessasi sinulle saatavuudesta tuolloin, ja tarjoamme mahdollisuuden tilaamiseen alkuperäisellä hinnalla. 


 


Joudun kuitenkin varoittelemaan, että tässä vaiheessa emme ikävä kyllä pysty antamaan minkäänlaista toimitusaikalupausta. On todennäköistä, että toimitusaika tulee olemaan hyvin pitkä. Jos jäät odottamaan toimitusta niin jonopaikkasi (= toimitusjärjestys) säilyy. Meillä on tallessa ko. näytönohjaimia tilanneiden asiakkaiden tiedot ja siten niiden tilausjärjestys.


 


Jos haluat jäädä odottamaan niin pyydän, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme ja kerrot, että olet aiemmin tilannut Asuksen näytönohjaimen, ja että Telia on perunut tilauksen ja että haluat jäädä kuitenkin odottamaan, että näytönohjaimia tulee ja että Telia toimittaa sen sitten, kun tuotteita on tullut varastoon. Ilmoita nyt siis asiakaspalveluun, että haluat ja voit odottaa niin saamme tiedon siitä talteen. Kerro samalla alkuperäisen tilauksesi tilausnumero. Kiitos jo etukäteen.


 


Sinuun ollaan yhteydessä sitten, kun tuotteita on. Saat meiltä silloin linkin, jonka kautta pääset tekemään kokonaan uuden tilauksen mutta alkuperäisellä hinnalla.


 


Jos olet jo ilmoittanut halukkuutesi odottaa tuotteiden saapumista niin asia ok, sinun ei tarvitse tehdä sitä enää uudelleen.


 


Lähetämme myös vahvistuksen odottamisesta heille, jotka ovat ilmoittaneet tai ilmoittavat meille, että haluaa odottaa tuotteiden saapumista. Tämä vahvistus tulee vähän myöhemmin mutta tulee kuitenkin.


 


JOS OLET TILANNUT NÄYTÖNOHJAIMEN JA TILAUS ODOTTAA TOIMITUSTA


 


Tilauksesi on edelleen voimassa ja se odottaa vain, että saamme näytönohjaimia varastoon. Huomioithan, että tässä vaiheessa emme voi vahvistaa toimitusaikaa. Voit jäädä odottamaan toimitusta tai halutessasi voit myös perua tilauksesi. Jos jäät odottamaan toimitusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.



 


YHTEISÖSSÄ JAAMME TILANNETIETOA


 


Tässä ketjussa kerromme jatkossa myös toimitusten etenemisestä. Voit seurata etenemistä taustalla tai liittyä mukaan ja kysyä lisätietoja, jos haluat.


 


Olemme vilpittömästi pahoillamme tapahtuneesta toimituslupauksen pettämisestä, ja myös tilanteeseen tähän asti liittyneestä epätietoisuudesta. Pyrimme tämän ketjun myötä jakamaan tilannekuvaa sitä myötä heti kun sitä itse saamme. Toimitustilanne on hyvin haasteellinen. Teemme kuitenkin parhaamme.


 


Kiitos, kun olette aiheesta keskustelleet muun muassa täällä Yhteisössä.


 


Vinkki: Jos olet Yhteisön jäsen voit tilata ilmoitukset tästä ketjusta, jolloin saat tiedon automaattisesti kun ketjussa tapahtuu jotain uutta. Tsekkaa ketjun valinnat-valikko oikeassa yläreunassa.


 


 


647 kommenttia

Näinpä. Maanantai aamuna laitoin dokumentit vetämään ja mitään ei kuulu. Eiköhän tämä 1 vuoden ja 3 kk pelleilly olisi aika laittaa päätökseen 

Minäpä en löydä 3080 tuffia mistään... En kerta kaikkiaan mistäää.. 

 

Edit :On nimittäin  älytöntä ettei  saa olla mikä tahansa asukselta 3080


@niijust  kirjoitti:

Näinpä. Maanantai aamuna laitoin dokumentit vetämään ja mitään ei kuulu. Eiköhän tämä 1 vuoden ja 3 kk pelleilly olisi aika laittaa päätökseen 


Tämä odotuttaminen on vielä viimeinen pyllistys Telialta.. Ihan niin kuin ei odotus jo riittäisi. Pian lyödään taas korona-kortti pöytään. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tiedoksi samalla myös @niijust  ja muut.


 



@Majuho  kirjoitti:

@TeroRe Miten kauan näissä kateostokäsittelyissä kestää? Luulisi että pitäisi olla nopeasti hoidettu, varsinkin kun me asiakkaat olemme jo saaneet ihan tarpeeksi odottaa. Teidän tulisi hoitaa nämä viipymättä. 




Tähän asti olen viestinyt näin:


 



@TeroRe  kirjoitti:

Erotus siirtyy tilille noin viikon kuluessa siitä, kun se on käsitelty. Käsittelynopeus riippuu mikä jonotilanne purkajilla on. Maksupäivät meillä on MA / KE / PE.





@TeroRe  kirjoitti:
Asiakaspalvelu ja työjonot ovat ruuhkautuneet vallitsevasta tilanteesta eli koronasta johtuen. Pahoittelut tästä. Käsittelyssä voi mennä useampi päivä, varaudu huonolla tuurilla vähän pidempään aikaan. Maksun palautuksessa menee tosiaan se noin viikko siitä, kun se on käsitelty.

Ja nyt kun tarkistin jonotilanteen niin tällä hetkellä käsittelemme 13-14.2. jätettyjä palvelupyyntöjä. Kaikki työt, myös nämä kateostokäsittelyt on samassa jonossa. Puramme jonoja mahdollisuuksien mukaan myös ylityönä, jotta saamme jonon paremmalle tolalle. Joten tulevana viikonloppuna tilanne toivottavasti paranee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Majuho  kirjoitti:
Pian lyödään taas korona-kortti pöytään. 

Ja näin myös tein, koska se on totuus.

Tilasin omani toissapäivänä Computersalg.fi sivulta, silloin oli vielä jäljellä yksittäiskappaleita TUFFISTA.  Kannattaa kysästä. 

Nyt olisi saatavilla.

 

13kpl 3080 10gb Strix 1 369,90 € :

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/173351/rog-strix-rtx3080-o10g-v2-gam/asus-geforce-rtx-3080-rog-strix-oc-edition-lhr-naytonohjain-10gb-gddr6x

 

8kpl 3080 10gb Tuf 1 299,90 € :

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/173495/tuf-rtx3080-o10g-v2-gaming/asus-geforce-rtx-3080-tuf-gaming-oc-edition-lhr-naytonohjain-10gb-gddr6x

 

on se hemmetin hienoa, kun juuri alkoi markkinat ehtyy parempaa suuntaan ja tuffejaki näkymään, ja nyt maailma tilanne kireällä, niin joutuu tyytymään kateostoon joka hankala järjestää kun vaaditaan tuf- tuffiin, niin ei oo löytynyt juuri sellaisesta paikasta korttia missä olisi paremmat diilit osa/luotto maksuihi..

"ylitsepääsemätön este" ja *******at *******t ollut, oli vaa livistettävä pois vaik ei tosiaan "paljoa" teidän mukaan ollut enää jonossa.

Toivon syvästi, että riitalautakunnankautta sais jotain korvausta...

Kateosto-oikeuden käsittelykin näyttää vaan viivästyvän ja viivästyvän. Eipä taida olla Telialla kiirettä käsitellä näitä vaikka mielestäni olisi syytä hoitaa mahdollisimman pian.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Majuho  kirjoitti:

Kateosto-oikeuden käsittelykin näyttää vaan viivästyvän ja viivästyvän. Eipä taida olla Telialla kiirettä käsitellä näitä vaikka mielestäni olisi syytä hoitaa mahdollisimman pian.




En näe juuri sinun casen käsittelyä mutta aiemman kertomasi mukaan olet jättänyt meille tästä palvelupyynnön 22.2. (jos ymmärsin oikein). Puramme tällä hetkellä 23/24.2. jätettyjä palvelupyyntöjä, joten kaiken logiikan mukaan sinun tikettisi pitäisi olla käsitelty tai ainakin juuri parhaillaan käsittelyssä. Maksu siirtyy tilillesi tosiaan noin viikossa käsittelystä.

Ok, kiitos tiedosta. Toivotaan että tieto pitää paikkansa.

Mikäköhän mahtaa olla sitten syy, että minuun ei olla oltu vieläkään yhteydessä? Olin ensimmäisen kerran yhteydessä asiakaspalvelijaan 15.2. Ja seuraavan kerran 18.2. Toisella kerralla asiakaspalvelija sanoi, että kaikki kunnossa ja asiasra vastaava osasto on minuun yhteydessä kun kuittia tarvitaan.

 

@TeroRe 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Thrl1  kirjoitti:

Mikäköhän mahtaa olla sitten syy, että minuun ei olla oltu vieläkään yhteydessä? Olin ensimmäisen kerran yhteydessä asiakaspalvelijaan 15.2. Ja seuraavan kerran 18.2. Toisella kerralla asiakaspalvelija sanoi, että kaikki kunnossa ja asiasra vastaava osasto on minuun yhteydessä kun kuittia tarvitaan.


 


@TeroRe 




Én ikävä kyllä osaa ottaa kantaa yksittäiseen tapaukseen, en siis tiedä mitä juuri tuossa sinun casessa on tapahtunut. Nyt, kun on mennyt noin kauan aikaa niin pyydän, että olisit yhteydessä asiakaspalveluun ja varmistat missä mennään. Pahoittelut yrityksemme puolesta.

@TeroRe  Tosiaan 22.2 jätetty palvelupyyntö, lähetetty kuitti ja KKV:n kommentti asiasta. Mitään ei kuulu vaikka olen kaksi kyselyä laittanut sähköpostilla. Asiakaspalvelu on romahtanut. PETTYNYT. 

 No niin, eilen illalla Telia maksanut kateosto-oikeudesta johtuvan erotuksen. Minun osaltani tämä ketju jää unholaan. Kaiken kaikkiaan erittäin surkea esitys Telialta. Asiakaspalvelusta arvosana 2 (asteikolla 1-10).  @TeroRe teki varmasti parhaansa, toki väliaikatietoja olisi voinut laittaa useammin, vaikka uutta tietoa ei olisia ollutkaan. Oltaisiin tiedetty kuitenkin että asiat ovat edelleen vireillä. Tuo arvosana ei siis koske häntä... Mutta kaiken kaikkiaan p***a maku jäi. Tsemppiä muille odottajille.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Majuho  kirjoitti:

 No niin, eilen illalla Telia maksanut kateosto-oikeudesta johtuvan erotuksen. Minun osaltani tämä ketju jää unholaan. Kaiken kaikkiaan erittäin surkea esitys Telialta. Asiakaspalvelusta arvosana 2 (asteikolla 1-10)




Pahoittelut, olin eilen OOO niin vastaan vasta nyt. Hyvä, että lopultakin saatiin erotus maksettua, liian kauan meni siinäkin. Olen samaa mieltä, tämä oli meiltä kokonaisuutena surkea esitys. Pyydän vielä kerran itseni ja järjestävän seuran puolesta vilpittömästi anteeksi.

En pysty nyt hyödyntämään kateosto oikeutta, voititte siinä tässä aika pelissä...

Mitäs saanko sit yhtään mitään korvausta teidän aiheuttamasta *******a farssista?

tuolla jotkut kuitenki sai 50e lahjakortteja aikoinaan?

 

vaikka kuinka haluaisin viedä asiaa eteenpäin niin on se kuluttajariitalautakunta kuitenkin sen verran raskastie, että en jaksa aloittaa edes uutta taistelua enään, ei ole sen arvoistakaan enään kun uudet mallit ja intelin gpu:t tulossa...

@TeroRe 

Onko missä päivämäärässä kateosto-oikeuksien käsittely menossa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Xonium  kirjoitti:

En pysty nyt hyödyntämään kateosto oikeutta, voititte siinä tässä aika pelissä...


Mitäs saanko sit yhtään mitään korvausta teidän aiheuttamasta *******a farssista?


tuolla jotkut kuitenki sai 50e lahjakortteja aikoinaan?




Silloin alussa lahjakortteja tosiaan oli mutta ei enää. Joten en pysty lupaamaan, ainoa jonka voin sanoa ja ohjeistaa on, että teet meille reklamaation ja vaadit hyvitystä tapahtuneesta ja se käsitellään omana casenaan. Pahoittelut, en nyt muista että oliko sinulla jo jotain meille vetämässäkin.


 



@Jaxxtu  kirjoitti:

@TeroRe 


Onko missä päivämäärässä kateosto-oikeuksien käsittely menossa?




Palvelupyyntöjono, jossa on kaikki työt, puramme sieltä tällä hetkellä kuun vaihteessa tulleita töitä.

@TeroRe 

Sepäs erikoista, yhteydenottopyyntö jätetty helmikuun loppupuolella eikä mitään ole kuulunut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Jaxxtu  kirjoitti:

@TeroRe 


Sepäs erikoista, yhteydenottopyyntö jätetty helmikuun loppupuolella eikä mitään ole kuulunut.




Kieltämättä, ei tässä näin kauaa pitäisi mennä. Sopiiko, että laitat mulle mailia tietojesi kera tero.revonmaki@teliacompany.com niin laitan tutkintaan. Puhalletaan näin peli poikki.


 


Kiitos jo etukäteen ja pahoittelut tästä.

@TeroRe 
Laitoin sähköpostia tulemaan

Vastaa