PS5 tilaus nykyasiakkaille


Koska te aloitatte myymään konsolia jälleen myös nykyisille asiakkaille?? Nyt on monta kuukautta mennyt siihen että kalastatte uusia asiakkaita ostooikeudella jos hankkii UUDEN laajakaistan tai liittymän teiltä! Tyhmä kun olin niin päivitin liittymäni muutama kuukausi sitten määräaikaisella sopimuksella jos olisin tiennyt että tämä jatkuu. Olen kuullut jo niin monta eri selitystä teiltä esm. ei pysty myymään kun on niin pienet erät ym. Miten sitten teidän kilpailijat pystyvät myymään KAIKILLE vaikka heilläkin yhtä pienet eräät tulleet. Olisi nyt aika herätä jos oikeesti haluatte myös pitää nykyiset asiakkaat teillä ja lopettakkaa tämä tyhmyys.


 


--


Muokkaus ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa


3 kommenttia

Käyttäjätaso 1

Moikka @Luupen ja tervetuloa mukaan Telia Yhteisöön!


 


Meillä on tosiaan ollut erilaisia kampanjoita aina silloin tällöin puhelinliittymien ja nettiliittymien kanssa niin kuin mainitsitkin. Tarkkaa tietoa mulla ei valitettavasti ole tässä kohdassa tarjota PS5-konsolien myyntiin liittyen, konsoleiden heikon saatavuuden vuoksi. Tottakai ihanteellisessa tilanteessa haluttaisiin pystyä tarjoamaan meidän asiakkaille PS5-konsoleita, mutta valitettavasti valmistajasta johtuvat saatavuushaasteet eivät tätä tässä kohdassa mahdollista. Toivotaan, että Sony selättää tähän liittyvät haasteet mahdollisimman nopeasti ja kaikki halukkaat pääsisivät pelailemaan pleikka vitosella!

No se ihanteellinen tilanne on että te laitatte seuraavan erän meille nykyasiakkaille myyntiin ja lopetatte kalastamasta uusia asiakkaita tällä tavalla. Voin sanoa että tässä te menetätte yhden asiakkaan jos näen että seuraavalla kerralla on taas tarjolla niille jotka avaavat uuden laajakaistaliittymän tai. 

puhelinliittymän teiltä. Miettikää myös sitä että kaikki ei tarvi just niitä ja varsinkin kun on muutama kuukausi sitten päivittänyt 5g liittymään niin miksi olisi sit taas pakko päivittää? Ja laajakaistatarjous ei ole koskenut taloyhtiölaajakaistaa. Niin eihän siinä edes ole mahdollisuutta monella edes saada sitä ostooikeutta?? Vuoden alusta te olette näillä tarjouksilla menneet niin ei sitä voi sanoa SILLOIN TÄLLÖIN. 

Ei ole mikään vastaus että ei pysty nykyasiakkaille tarjoamaan sitä vaan tässä on vain ahneudesta kiinni. Jos teillä ei ole muita keinoja saada uusia asiakkaita niin kannattaisko miettiä markkinointi uudestaan. Ne 200 asiakasta jotka saatte näillä tarjouksilla niin menetätte myös saman verran tämän turhan kalastelun takia.

Käyttäjätaso 1

@Luupen  kirjoitti:

No se ihanteellinen tilanne on että te laitatte seuraavan erän meille nykyasiakkaille myyntiin ja lopetatte kalastamasta uusia asiakkaita tällä tavalla. Voin sanoa että tässä te menetätte yhden asiakkaan jos näen että seuraavalla kerralla on taas tarjolla niille jotka avaavat uuden laajakaistaliittymän tai. 


puhelinliittymän teiltä.




Ikävä kuulla, että sulle on tullut tuollainen fiilis @Luupen. Ymmärrän kyllä tuon, että jos on juuri päivittänyt liittymän tai asuu taloyhtiölaajakaistakohteessa, silloin kampanjan hyödyntäminen  ei ole ollut mahdollista. Mutta hei laitoin asian nyt eteenpäin vastaavalle taholle näihin PS5-kampanjoihin ja osto-oikeuksiin liittyen, kiitokset palautteestasi.


 

Vastaa