Telia kaupan näytönohjaimet


Hei

 

Olisiko mahdollista tarkistaa/kilpailuttaa teillä myynnissä olevat tietokonekomponentit-näytönohjaimet?

Tällä hetkellä hinnat ovat kovin korkealla verrattuna kilpailijoihin.

 

Lisäksi toivoisin teille myyntiin tulevan uudet RTX-3000 sarjan näytönohjaimet.


173 kommenttia

Pankeillahan katetevaraukset  raukee tietyn ajan kuluessa   jos maksua ei ole otettu tililtä 

 mulla on ainakin kerran käyny niin .

Itselläkin alkaa olla kohta 3 kk tuosta katevarauksesta, toivottavasti pysyy voimassa. Jokos on jotain infoa koska kamaa lähtee liikkeelle? 3090 tuf tilatttuna itselläni.


@peetjo@  kirjoitti:

Itselläkin alkaa olla kohta 3 kk tuosta katevarauksesta, toivottavasti pysyy voimassa. Jokos on jotain infoa koska kamaa lähtee liikkeelle? 3090 tuf tilatttuna itselläni.




Tilausten toimitusajankohta on näiden osalta yhä auki. Saatavuus on ollut vieläkin heikkoa, ja se vaikuttaa ikävästi toimituksiin.  

Mulla on sama tilanne, ettei näy katevarauksissa. Tilausvahvistuksen seurantatunnuksella tilaus näyttää edelleen että käsittelyssä on ja ollut sielä jo 30.10 lähtien. Kyseessä tuffi 3080.

Ja eihän toimittaja voi yksipuolisesti lähteä tilauksia perumaan, ellei koko toimituksen tuotetta ole esim lopetettu ja sitä kautta sitä ei saa. Tästä voi olla yhteydessä vaikka kuluttajaviranomaiseen. Kyllä ne sen saman siellä neuvoo. Rekkulaa vaan jos näin on käynyt.

https://www.telia.fi/asiakastuki/tilauksen-seuranta  Tuossa muillekkin ketkä ihmettelevät. Itsellä kanssa hävinnyt varaus rahoitukselta, mutta 3080 strix ollut tilausnumeron mukaan käsittelysssä 9.11 asti. Luulen että se rahoitus uusitaan sitten kun lähetys tapahtuu.

Hinnanhan pitäisi kaiken järjen mukaan olla sama kuin tilaushetkellä eikö? 

Kiitos huomioistanne! Selvittelemme tätä asiaa. Ilmoitamme sitten tähän ketjuun, kun saadaan tästä tarkempaa tietoa.

Kyllä. Hinta sitoo Teliaa.

"Kiitos huomioistanne! Selvittelemme tätä asiaa. Ilmoitamme sitten tähän ketjuun, kun saadaan tästä tarkempaa tietoa."

 

Miten voi kestää ja kestää tiedon saaminen tällä vuosituhannella? Vanhaan hyvään aikaan otettiin puhelin käteen ja soitettin, kysyttiin ja sitten vastattiin asiakkaille. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Vanhaan hyvään aikaan oli myös suoremmat toimitusväylät. Nythän Telia on vain jälleenmyyjä, tukku, tavarantoimittajat ja laitevalmistajat ja ties kuinka monta välikättä siinä on välissä. Ei sitä niin vain kaverille enää kilauteta.

@Purnipsi  Kun katsot ketjua muilla kuin Telian silmillä, huomaat ehkä kiukutteluni kohdistuvan Telian vastaamatta jättämistä rahoituksen saldovarausten purkamiseen. Vuorokausi on kulunut ja mitään vastausta ei ole saitille tullut.


Edit SaJoonas: lisätty tägi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

En sen enepää Telian silmillä katsele, mutta joskus tiedon saaminen vaan voi kestää. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Joudun uuden viestin kirjoittamaan. Tuli vastaan Facebookin PC-raudan keskustelu -ryhmässä erään henkilön viesti liittyen Verkkokauppa.com:iin ja RTX-näyttiksiin. Tuossa on kuvakaappauksia Verkkokaupan asiakaspalvelijan vastauksesta toimitusaikakyselyyn. Käy ilmi, että Verkkokaupallekaan ei ole tavarantoimittaja voinut vahvistaa toimitusaikaa ollenkaan, vaan toimitus on täysin avoinna. Kirjoituksen mukaan toimitusaika voi olla kolme päivää, kolme viikkoa tai vaikka puoli vuotta. Haaste vaikuttaa olevan siis jokaisella korttia myyvällä taholla täysin sama.

No ei taida ihan sama olla. Jimms saanut yli 700 3080 tuffia. Telialta ei ilmeisesti toimitettu ensimmäistäkään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Epäilen, että Jimmsin omistajalla, Saksalaisella Casekingilla on jotain vaikutusta asiaan. Neuvottelu- ja hankintaketjut taitavat olla heillä melko hyvässä kunnossa. Telialla taas ei PC-rauta taida olla se keskeisin liiketoiminnan ala.

 

Ellei osaa hankintaa, ehkä ei pidä myydä osaamattomuudesta johtuvia ongelmia asiakkaille. 


 


Tässä samassa ketjussa antoi Telian edustaja aiemmin ymmärtää Telian asioivan suoraan esimerkksi Asuksen kanssa. Uskoo ken jaksaa.


 


Kortin tilatessani oli vielä "muutama jäljellä", mutta Telia ei niitä tunnu millään löytävän.


 


Kysymys sinulle @Purnipsi: mikä on kytköksesi Teliaan kun olet "Telia 5G lähettiläs 2021"?


Edit SaJoonas: lisätty tägi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Olen Telian asiakas ja olen viihtynyt noin kuusi vuotta näillä foorumeilla. En ole töissä Telialla. https://yhteiso.telia.fi/t5/Yllapito-osio/Telia-5G-lahettilas/td-p/219648 sivuille on tulossa pian uutta tietoa liittyen tähän 5G-projektiin, mutta kenties @TeroRe voi hieman avata, mistä on kyse.

 

@Purnipsi Miksi et itse kerro? 

Edit SaJoonas: lisätty tägi

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20



@siperiada55@  kirjoitti:

@Purnipsi Miksi et itse kerro? 

Edit SaJoonas: lisätty tägi


Mielestäni on kohteliasta antaa mahdollisuus Telialle kertoa ensin viimeisimmistä uudistuksista, vaikka mielelläni kertoisinkin enemmän. Malta hetki, lisätietoa on aivan lähiaikoina tulossa ja isosti!

Kunhan nyt Telia saisi edes vastattua rahoitusvarausten purkua koskevaan kysymykseen. Päivät kuluvat, mutta vastausta ei kuulu. 

 

Mitä tulee mainostamiisi uudistuksiin, eipä kiinnosta. Siirsin juuri liittymäni kilpailijalle. Menetin luottamukseni Teliaan onnettoman huonon tiedottamisen johdosta. 

Nyt menee hermo itsellänikin kun 1.12.2020 tilattu 3080 strix näytönohjaimen tilaus näyttäisi perutun yksipuolisesti tilauksen seurannan mukaan. Telian on syytä nyt ruveta korjaamaan tuo, tässä on nyt useampi kuukausi odotettu ja itse odottaminen ei haittaa mutta se että osamaksutilauksia lähdetään perumaan kylläkin saa suuttumaan. Varsinkin kun tässä on jo niin kauan odoteltu korttia.

Sama tapahtui täälläkin tilaus peruttu ja asiakaspalvelussa ei kuulemma voi tehdä mitään ennen kuin tietää enemmän. Todella huono kommunikaatio näyttää Telialla olevan sisäisesti.

Sama tieto näkyy minullakin kun menee tilausseurantaan, mutta Telialta ei ole tullut mitään ilmoitusta. Telia ei voi yksipuoleisesti irtisanoa ostosopimusta. Heidän pitää tarjota vastaava tai parempi kortti samalla hinnalla. Tai sitten maksaa korvauksia, jos nyt joutuu ostamaan kortin muualta kalliimmalla hinnalla. 

Tilaustenseurannassa on jo pitkään ollut semmoinen meininki että välillä näyttää tilauksen ja välillä ei. Siihen nyt ei ainakaan kannata luottaa näissä peruuntumishommissa.

Tilaus on myös poistunut rahoituksen puolelta. Veikkaan että liittyy tuohon koko tuotteen listauksen katoamiseen. Ilmeisesti joku automaattinen tilausten peruminen jos tuote poistetaan kokonaan myynnistä varaston puolelta?

Kyllä mulla näyttää että tilaus on edelleen käsittelyssä ja ollut siellä lokakuusta lähtien. Rahoituksesta hävis vaan se varaus

Vastaa