Android mini pc/Tv box

  • 14 April 2018
  • 3 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Moi

Minulle vähän kinkkinen kysymys.

Omistan android mini pc:n(android 6)

Ko.laitteessa on "kodi apsi.

Voiko apsin poistaa vaikuttamatta laitteen päivityksiin esim? Ongelma on laitteen vähäinen muisti(1G) ja sovellukset joita pääosin käytän löytyvät erillisinä google play kaupasta.

Olen kokeellisesti poistanut apsin eikä tuntunut vaikuttavan haitallisesti mutta en ole täysin varma kokonaisuudesta(nopeus parani)

Toivoisin androidiin perehtyneiltä vastausta...

 


3 kommenttia

Kunniamerkki +14

Kyseessä on mediatoistin ohjelmisto. Voit poistaa ko. apsin jos et sitä koe tarvitsevasi. Sen poisto tai poistamatta jättäminen ei vaikuta itse Androidin päivityksiin mitenkään. Laite on saattanut nopeutua, koska kyseinen prosessi ei ole käynnissä taustalla. Lisätietoja sovelluksesta löytyy https://kodi.tv/


Hyvä ohjelmisto jos haluaa kotiin rakentaa nk. mediaserverin jolta striimaa videokuvaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Sovelluksien välimuistia on myös hyvä tyhjentää säännöllisesti :)

Terve

Iloinen yllätys kun muitakin alan harrastajia löytyy.

En haluaisi kodia tai vastaavaa muuta runkoa arvostella.Se vaikutti vaan yllättävän monimutkaiselta.Omistan mx playeri apsin ja jo peljässä soittimessa riittää pähkäiltävää milloin tekstityksen (suomen)ajastamisessa,näkememisessä ym. Jos pelkät apsit on näin hankalia entäs ohjelmarungot.

Hattua nostan heille jotka tykkää pähkäillä näiden ympärillä(arvokas teitotaitoosaaminen).

 

Yleensä diggaan näistä mini pc:seistä.Isompi on aina parempi ja nykyisin aika vakaita peruskäytössä.

Itellä 4G muistilla ja suht koht ripeetä liikkuminen.Tahtovat ainaski edulliset olla enempi kehitysympäristössä.

Toistaseks oon tyytyväinen(3mas sukupolvi).

Vastaa