Asus ZenPad 10 ja näppis

  • 22 February 2017
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei, ostin uuden tabletin Asus ZenPad 10, jonka mukana tuli näppis. Näppis on kuitenkin jenkkinäppis. Näppiksessä on kuitenkin skandit paikoillaan. Miten saan sen myös kirjoittamaan ne skandit?


5 kommenttia

Moro @mykkiss ja tervetuloa Klaaniin! 

Saitko näppiksen jo pelittämään? Itselläni on tämä setti myös käytössä ja näppis toimii kyllä skandien kera. 



Mitäs oot muuten tykänny setistä? :) 


@RaMaria kirjoitti:

Moro @mykkiss ja tervetuloa Klaaniin! 

Saitko näppiksen jo pelittämään? Itselläni on tämä setti myös käytössä ja näppis toimii kyllä skandien kera. 


Mitäs oot muuten tykänny setistä? :) 

Moi,

olin tänään noin tunnin Soneran liikkeessä mutta mitään selvyyttä ei tullut. Laitettiin kuitenkin kysely Asuskselle. Asuksen neuvo oli laittaa kone tehdasasetuksille, jonka teinkin. Kaikki hyvin niin kauan kunnes laitoin swiftkeyn päälle, jonka jälkeen taas skandit hävisi. Swiftkey pois niin alkoi taas skandit toimia. Tosi kurjaa ettei voi käyttää swiftkey keyboardia, mutta tähän tyydyttävä. Eihän sitä swiftkey keyboardia tarvitse kuin silloin jos ei käytä näppistä. Ihan kiva settihän tämä on ja varmaankin hintansa väärtti.

Okei, eli swiftkeyn käyttöönotto aiheuttaa skandien tippumisen. 

Empä ollut itse pistänyt merkille, sillä swiftkey ei oo itselläni koskaan käytössä ollut, ja aina tuo erillinen näppis on täbillä käytössä. :)




@RaMaria kirjoitti:

Okei, eli swiftkeyn käyttöönotto aiheuttaa skandien tippumisen. 

Empä ollut itse pistänyt merkille, sillä swiftkey ei oo itselläni koskaan käytössä ollut, ja aina tuo erillinen näppis on täbillä käytössä. :)






Täytyi ihan testin vuoksi ottaa swiftkey täbillä käyttöön ja näinpäs näyttääkin, skandit lakkaavat toimimasta sen sileän tien. 


@mykkiss kirjoitti:

@RaMaria kirjoitti:

Moro @mykkiss ja tervetuloa Klaaniin! 

Saitko näppiksen jo pelittämään? Itselläni on tämä setti myös käytössä ja näppis toimii kyllä skandien kera. 


Mitäs oot muuten tykänny setistä? :) 

Moi,

olin tänään noin tunnin Soneran liikkeessä mutta mitään selvyyttä ei tullut. Laitettiin kuitenkin kysely Asuskselle. Asuksen neuvo oli laittaa kone tehdasasetuksille, jonka teinkin. Kaikki hyvin niin kauan kunnes laitoin swiftkeyn päälle, jonka jälkeen taas skandit hävisi. Swiftkey pois niin alkoi taas skandit toimia. Tosi kurjaa ettei voi käyttää swiftkey keyboardia, mutta tähän tyydyttävä. Eihän sitä swiftkey keyboardia tarvitse kuin silloin jos ei käytä näppistä. Ihan kiva settihän tämä on ja varmaankin hintansa väärtti.


Kiitos vaan, mulle oli tästä apua. Viikko sitten hankin vastaavan setin ja olen tykännyt tosi paljon. Eilen vaan yhtäkkiä näppiksestä hävisi ne skandit. Aika ymmällään sitä on kun kaikki asetukset moneen kertaan on tullut katsottua, Mutta nyt löytyi kohta mistä sen swiftkey-näppiksen saa pois, pienellä miettimisellä. Nyt siis toimii oikea näppis niinkuin pitääkin. Mutta ihan selkeä vikahan tämä on, laitoinkin jo Asukselle viestiä tästä.

Vastaa