Chromecastin virransaanti

  • 20 September 2018
  • 3 kommenttia
  • 259 katselukertaa

hei! osaako joku neuvoa kun ostin tuon google cromecast laitteen niin toimiiko se ilman sitä virtajohtoa vai pitääkö sen olla koko ajan kiinni siinä ja voiko se olla jatkuvasti kytketty ettei tarvitse välissä ottaa pois.. oon käyttänyt sitä nyt samalla tavalla kun puhelimen laturia.. otan sen irti aina kun en katso puhelimella mitään

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Legenda899@  kirjoitti:

hei! osaako joku neuvoa kun ostin tuon google cromecast laitteen niin toimiiko se ilman sitä virtajohtoa vai pitääkö sen olla koko ajan kiinni siinä ja voiko se olla jatkuvasti kytketty ettei tarvitse välissä ottaa pois.. oon käyttänyt sitä nyt samalla tavalla kun puhelimen laturia.. otan sen irti aina kun en katso puhelimella mitään




Hei @Legenda899 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Chromecast tarvitsee kyllä virtaa toimiakseen, mutta se voi saada sen virran television usb-liitännästä jolloin ei tarvitse itse Chromecastin laturia laittaa pistorasiaan. Silloin Chromecast sammuu kun televisio sammutetaan tai pysyy valmiusvirrassa, jos televisiota pidetään valmiusvirrassa.


Eli voi olla jatkuvasti kytkettynä, niin ainakin minulla on ;)

ainakin nyt kun ei ole kytkettynä niin ei näy tv-ruudusta mitään.. taidan pitää koko ajan kytkettynä jos siitä ei haittaa ole :)

Kunniamerkki +14

Kyllähän sen tosiaan on vähän niinkuin tarkoituskin olla koko ajan kytkettynä, itse otan virrat sille vahvarin usb portista jonka olen säätänyt niin että antaa jatkuvasti virtaa ulos.

Vastaa