Mikä vikana iphone 5s ?

  • 15 October 2016
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Puhelin toimii muuten loistavasti paitsi jos joku soittaa minulle niin linja on varattu. Jos yrittää useamman kerran peräkkäin niin voi päästä läpi 2 tai kolmanella kerralla. Puhelimeen jää kuitenkin tieto kaikista vastaamattomista puheluista. Olen nollannut kaikki asetukset ja painanut yhtäaikaa virta ja koti näppäintä mutta mikään ei ole auttanut. Puhelin ei kuitenkaan ole tippunut tai kolahtanut minnekkään. Vika ilmeni yhtä-äkkiä


3 kommenttia

Viestistäsi ei ilmene, esiintyykö kuvaamaasi ongelmaa kaikkialla vai vain tietyssä osoitteessa.

 

Olisiko sinulla mahdollisuutta testata iPhonessasi olevaa SIM-korttia toisessa puhelimessa ja vastaavasti toisen liittymän SIM-korttia sinun iPhonessasi, jotta saataisiin osviittaa ongelman aiheuttajasta. Mikäli SIM-korttien testaus ei ole mahdollista, voit ottaa iPhonesi asetuksista LTE:n pois käytöstä joksikin aikaa, jos LTE eli 4G on käytössä. Puhelut eivät nimittäin toimi 4G-verkossa ja saattaa olla, että iPhonesi ei jostakin syystä hae aina 3G-verkkoa puheluiden saapuessa.

vaihdoin kortin toiseen puhelimeen ja poikani vaihtoi omansa minun puhelimeen. Tuloksena oli että puhelimessa vika...täytyy varmaan mennä ostamaan uusi. Harmittaa vain että näinkin kallis puhelin hajoaa näin äkkiä

Testasitkos jo tuon LTE:n ottamista pois käytöstä? Toistuiko samat ongelmat myös silloinkin?

Vastaa