peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53008 Jäsentä
152304 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Mobylife huolto



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-09-2018
Kirjoituksia: 4
21/28

Vs: Mobylife huolto

Mobylifella sanoivat, ettei vikaa ole ja lähettivät sen

mulle takaisin. Se ei ollut mitään asiakaspalvelua.

Mulla on jo toinen xperia käytössä, eikä tässä uudessa

ole mitään samoja oireita kuin oli tuossa aiemmassa.

Silti toimitan tuon edellisen (Edellisen viestin kuvassa

olevan) puhelimen Ruotsiin keskushuoltoon, josko ne

saisi sen toimimaan. 

Juurikin siitä syystä, että se toimii eritavalla kuin tämä uusi.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 125
22/28

Vs: Mobylife huolto

Oliko sinulla mahdollisuutta testata kahdella eri laturilla, eli onko ongelma juurikin tuossa liittimessä vai voisiko olla jotain hämminkiä siinä laturin päässä?

 

Tätä on melko hankala analysoida näin etänä, mutta Telian liikkeessä tuota voisi käydä näyttämässä myös, niin voisivat siellä arvioida tilannetta myös.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2018
Kirjoituksia: 3
23/28

Vs: Mobylife huolto

Kyllä ihan samansuuntaisia kokemuksia täälläkin Mobylifen huollosta. Tytön 9v kolme kuukautta vanha Nokia 3.1 alkoi yhtäkkiä kadottamaan mobiiliverkkoa ja Telia Kaupan kautta toimitettiin se huoltoon. Sieltä nopeasti laite tulikin takaisin - toimenpiteenä oli korjaava ohjelmistopäivitys ja tehdasasetukset. Viikko tämän jälkeen satuin kysymään että miksi lapsi ei vastannut puhelimeen, kun yritettiin tavoittaa. No, eihän tuon ikäiset enää käytä muuta kuin Whatsappia, joten ei ollut huomannut lainkaan ettei mobiiliverkko toimi ollenkaan. 

 

Tässä kohtaa jo epäilin että taitaa olla jotain irronnut laitteen sisältä ja toimitin sen tehdasasetuksilla varustettuna huoltoon uudelleen. Nokian oman tukisovelluksen mukaan signaali myös vaihtelee 0-33 prosentin välillä eli ei ihan normaali tilanne. Tänään sitten tuli Mobylifelta vastaus että runko vääntynyt eikä "yllättäen" kuulu takuuseen. Aika jännä juttu että sama laite on käynyt siellä jo kerran ja kaksi kertaa Telia kaupassa ja kuvaus on ollut "vähäisiä käytönjälkiä". Ja kun laite on koko ajan flip coverissa, niin tuntuu vähän siltä että tuota ei saa auki tutkimista varten ilman että koko kuori hajotetaan ja joka tapauksessa pitäisi vaihtaa kuoret, vaikka syy olisikin esim irronnut liitin antennista.. Pyysin tuolta kuvia vääntyneestä rungosta, mutta en ole ainakaan vielä saanut. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 174
24/28

Vs: Mobylife huolto


@teuto  kirjoitti:

Aika jännä juttu että sama laite on käynyt siellä jo kerran ja kaksi kertaa Telia kaupassa ja kuvaus on ollut "vähäisiä käytönjälkiä". Ja kun laite on koko ajan flip coverissa, niin tuntuu vähän siltä että tuota ei saa auki tutkimista varten ilman että koko kuori hajotetaan ja joka tapauksessa pitäisi vaihtaa kuoret, vaikka syy olisikin esim irronnut liitin antennista.. Pyysin tuolta kuvia vääntyneestä rungosta, mutta en ole ainakaan vielä saanut. 


Hei @teuto ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! 

 

Hyvä juttu, että lähestyit jo Mobylifea tuon asian tiimoilta! He varmasti pystyvät avaamaan päätöstään lisää, ja tarvittaessa vielä tilanteen uudestaan tarkistamaan.

 

Laitoitko milloin heille pyynnön tuosta kuvien lähettämisestä sinulle, jos ei ole vielä vastausta näkynyt? 


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2018
Kirjoituksia: 3
25/28

Vs: Mobylife huolto

Hei @SannaMKoo

 

Tänään laitoin kysymyksen noista lisätiedoista, melkein saman tien kun heiltä tuli huoltoportaalin kautta tieto tästä. En oikeasti usko että 9v tyttö saa puhelinta, joka on koko ajan suojakuorissa, taipumaan niin että se aiheuttaa koko rungon vaihdon. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 174
26/28

Vs: Mobylife huolto


@teuto  kirjoitti:

 

Tänään laitoin kysymyksen noista lisätiedoista, melkein saman tien kun heiltä tuli huoltoportaalin kautta tieto tästä. En oikeasti usko että 9v tyttö saa puhelinta, joka on koko ajan suojakuorissa, taipumaan niin että se aiheuttaa koko rungon vaihdon. 


Okei joo! Uskoisin kyllä, että vastaus tulee ihan tässä alkuviikon aikana. Ei näissä yleensä heillä ole kovin kauaa mennyt Hymiö Onnellinen 


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2018
Kirjoituksia: 3
27/28

Vs: Mobylife huolto

Mikäs muuten on oikea tapa selvittää tätä huoltoasiaa jos tuolta Mobylifelta ei tule mitään vastinetta. Laitoin tosiaan tuon huoltoportaalin kautta lisätietopyyntöjä jo useamman, mutta vastausta ei ole kuulunut. Oletan että ne viestit menevät huoltoon, vaikka se linkki onkin Telian nimissä.

 

Ei oikeasti voi olla niin että jos laitetta ei saada kuntoon softapäivityksellä niin seuraava askel on asiakkaan laskuttaminen ihan hatusta temmatulla irrallisella seltyksellä. Tuohan on valmistusvirhe jos puhelin ei todella kevyttä käyttöä kestä 9-v tytöltä edes kolmea kuukautta. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 174
28/28

Vs: Mobylife huolto


@teuto  kirjoitti:

Mikäs muuten on oikea tapa selvittää tätä huoltoasiaa jos tuolta Mobylifelta ei tule mitään vastinetta. Laitoin tosiaan tuon huoltoportaalin kautta lisätietopyyntöjä jo useamman, mutta vastausta ei ole kuulunut. Oletan että ne viestit menevät huoltoon, vaikka se linkki onkin Telian nimissä.

 


Sitä kautta jätetyt viestit menevät kyllä huoltoon, eli ihan oikeassa paikassa olit! 

He vastailevat siellä viesteihin saapumisjärjestyksessä, ja mitä itsellä on osunut silmään, niin vastaus on tavallisesti tullut muutaman päivän kuluessa.

 

Mobylifella on myös sähköpostiosoite huolto@mobylife.fi. Kannattaa sinne vielä välittää tuo viesti, ja laita siihen suoraan myös työtilausnumero, jotta pääsevät hommaan käsiksi.

 

Tähän asiaan meidän on vaikea muuten ottaa suoraan kantaa, koska päätös tehdään aina huollossa. Toki jos sieltä ei useampaan päivään ala vastausta kuulumaan, voit olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun ja lähdetään myös täältä käsin asiaa Mobylifen kanssa selvittämään. Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä