Galaxy S6 Edge rikkoutui heti takuun päättymisen jälkeen

  • 23 February 2018
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve! Puhelin Samsung Galaxy S6egge + rikkoutui 15.02.2018 


Avautuu muutama 3 sekundi sulkeutuu itsestää. Takuu lopu 09.02.2018 


Mitä tehdään? Yt.Svetlana Somelar 


 


Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Svetlana71 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Miten puhelin rikkontui? Onko siinä pelkästään sammumisongelma? 


Koska takuuta ei enää ole, niin puhelimen korjaus pitää maksaa itse.


Voisit kysellä eri huoltoliikkeistä hinta-arviota korjaukselle esim näistä liikkeistä : http://www.smarthuolto.fi/fi/Samsung/Galaxy-S6-Edge-SM-G925.html


https://ihelp.fi/samsung-huolto/samsung-galaxy-s6-edge.html


https://www.itapsa.com/samsung-huolto/


Pelkkä akun vaihto maksaa n. 69€ näissä liikkeissä puhelimeesi.


 

Kunniamerkki +6

Oletko kokeillut, antaako nollata puhelimen tehdasasetuksiin? Youtubesta löytyy ohjeet, miten saat tämän tehtyä: https://www.youtube.com/watch?v=W_EV9xKZrZ4

Kunniamerkki +14

Voisi kyllä kokeilla vielä vedota virhevastuuseen, joka on euroopan unionissa kaksi (2) vuotta kun noin tuore tapaus takuun/virhevastuun päättymisen jälkeen.

Vastaa