Risuja ja ruusuja tietokoneen ostosta

  • 21 March 2019
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Tilasin itselleni kannettavan tietokoneen telian verkkokaupasta n. viikko sitten Telian verkkokaupasta. Kyselin vielä chatin kautta, että onko tuote ok ja varmistelin office paketin hintaa, sillä tuotteen kohdalla luki että paketti sisältyy tuotteen hintaan. Varmistin, että onko näin ja minulle kerrottiin, että office paketti on vuoden verran ilmainen, ennen kuin siitä tarvitsee siis erikseen maksaa.

Ruusuja: Tuote lähetettiin samana päivänä postiin kun sen tilasin ja seuraavana päivänä tilaamisesta sain jo sen noutaa postista. Olin oikein ilahtunut nopeasta toiminnasta.

Risuja: Huomasin, että office paketti ei ollutkaan ilmainen ja laitoin asiasta heti viestiä viikonloppuna asiakaspalveluun. Minulle luvattiin olla yhteydessä viikolla laitehuollosta, mutta asia ei ole vieläkään edennyt. En tiedä miten etenee, mutta harmittaa jos chatin kautta lupaillaan toista mitä saa.. 

 

Toivottavasti homma lähtisi sujumaan, olin vuosia Elisan asiakkaana ja nyt ollut tähän asti kovin tyytyväinen Telian asiakas..


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


Tuli vain mieleen, että mitä kautta latasit laitteeseen Officen vai oliko se jo esiasennettuna?


 


Googlettelulla tuli vastaan Asuksen tukisivuilta oheinen ohjeistus koskien Vivobook E200 -malleja. Oletan, että ostamasi laite oli Asus ja jokin Vivobook -sarjalaisista.


https://www.asus.com/support/FAQ/1030697/

Vastaa