SG550M-8M riistakameran asetukset

  • 12 March 2018
  • 3 kommenttia
  • 116 katselukertaa

Pari päivää on jo mennyt kun olen yrittänyt saada SG550M-8M riistakameraan Telia liittymän asetuksia kohdilleen. Pin koodi kyselyä ei ole kortissa ja liittymä on yhteys puhelimeen S paketti varustettuna kamu palvelulla. 

 

Kuvat olisi tarkoitus saada mms viesteinä puhelimeen. Olen lukenut asetuksien laitosta jo runsain määrin ja kokeillut kaikki mahdolliset asetukset ja mikään ei toimi. Ideoita? Allaolevilla asetuksilla ei toimi. Mitä puuttuu tai on väärin. Laitteessa on edellisellä omistajalla ollut Saunalahden prepaid ja sillä toimi ok.

 

[MMS Setting]
URL=http://mms/
APN=mms
IP=195.156.25.33
Port=8080
Account=
Password=
[GPRS Setting]

Server=
Port=
APN=
Account=
Password=
Email user=
Email password=
[Adressee]
Phone1=vastaanottava puhelin MMS- viesteihin esim. 0401234567
Phone2=
Phone3=
Phone4=
Email1=
Email2=
Email3=
Email4=


3 kommenttia

Asetukset näyttäisivät olevan kyllä juuri ohjeen mukaiset. Tuossa Phone1-kohdassa sinulla on varmaan joku oikea puhelinnumero? Saako laitteesta esille jotain logitietoja, että missä kohtaa lähetystä tökkää ja mihin? Senkin voisit vielä varmistaa, että laittaisit SIM-kortin puhelimeen ja sitä kautta varmistaisit, onnistuuko MMS-viestien lähetys ylipäätään.

Phone1 kohdassa on oikea numero ja korttikin varmistettiin että puhelimessa toimi mms viestit. Logitietoja ei ole saatavissa. Asia hoitui saunalahden prepaidilla ja mms viestit toimivat. Kiitos kuitenkin avusta.

Hei @Mariia71

Lisää vielä GPRS apn asetus kohdalleen.

Lisäksi riistakamerasta riippuen voi olla että tarvitset molemmin puolisen liikenteen sallituksi liittymältä. Tästä meillä on saatavilla "yhteyspiste"-palvelu ja halvempi versio tuosta maksaa 2€/kk liittymän kk-maksun lisäksi. Yhteyspistepalvelun saat käyttöösi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun esim chätissä - osoitteessa telia.fi ja kirjautumalla pankkitunnuksilla palveluun.

Huomaathan että jos sinulla ei ole yhteyspistepalvelua APN = internet. Jos taas laitteesi vaatii yhteyspistepalvelun niin APN pitää muuttaa = opengate.



@Mariia71kirjoitti:

Pari päivää on jo mennyt kun olen yrittänyt saada SG550M-8M riistakameraan Telia liittymän asetuksia kohdilleen. Pin koodi kyselyä ei ole kortissa ja liittymä on yhteys puhelimeen S paketti varustettuna kamu palvelulla. 

 

Kuvat olisi tarkoitus saada mms viesteinä puhelimeen. Olen lukenut asetuksien laitosta jo runsain määrin ja kokeillut kaikki mahdolliset asetukset ja mikään ei toimi. Ideoita? Allaolevilla asetuksilla ei toimi. Mitä puuttuu tai on väärin. Laitteessa on edellisellä omistajalla ollut Saunalahden prepaid ja sillä toimi ok.

 

[MMS Setting]
URL=http://mms/
APN=mms
IP=195.156.25.33
Port=8080
Account=
Password=
[GPRS Setting]

Server=
Port=
APN=internet (jos ei yhteyspistepalvelua käytössä)

APN=opengate (jos yhteyspistepalvelu käytössä)
Account=
Password=
Email user=
Email password=
[Adressee]
Phone1=Tähän numero joko 040 tai +358 muodossa
Phone2=
Phone3=
Phone4=
Email1=Tähän email-osoite
Email2=
Email3=
Email4=


 

Vastaa