peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54709 Jäsentä
155557 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Sähköposti ei näy

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-04-2017
Kirjoituksia: 2
1/3

Sähköposti ei näy

Missähän lie vika kun osa saapuneista sähköposteista ei näy puhelimessa? Esim. kun Partioaitta lähettää viestin niin se näkyy hetken mutta sitten katoaa - vain otsikko on/jää näkyvissä. Olen puhelimen asetuksia tutkaillut mutta en ole löytänyt ratkaisua.

- Samsung A5 -

0 tykkäystä
2 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 906
2/3

Vs: Sähköposti ei näy

Hei @Xviis!

Mikä sähköpostin tarjoaja on kyseessä?

Siis onko esim. Gmail, Outlook tms ?

Jos taas on kyseessä Telian tarjoama sähköposti niin täältä löytyy asetukset puhelimeen : https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/telia-sahkoposti/asetukset-matkapuhelimeen-sahkoposti

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-04-2017
Kirjoituksia: 2
3/3

Vs: Sähköposti ei näy

Kyseessä on Telian sp ja olen asennuksen tehnyt ja toiminut on jo toista vuotta muuten paitsi joidenkin lähettäjien osalta - eli ongelmana on se että joidenkin lähettäjien viesti avautuu toki normaalisti mutta viestikentässä näkyy vain otsake muttei itse viestin sisältöä - kokonaisuudessaan viesti näkyy Thunderbird spohjelmassa joka käytössä pcllä. Pieni harmittava ominaisuus ja kun ei koske edes kaikkia viestejä.

- Samsung Galaxy A5 -

0 tykkäystä