Osoitteen muutos

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Moi!

Mitenkäs tämä homma nyt menee? Muutan Tampereelta Haminaan. Tampereella 25 € kuussa 10/2 Megaa. Tuleeko tämä sama nopeus ja hinta minulle haminaan? Minulla on 18 kk sopimus.

T. Mikko E

7 kommenttia

Tee laajakaista muuttoilmoitus täältä löytyvällä lomakkeella. Sinuun otetaan sen jälkeen yhteyttä ja selvitetään mikä Sonera laajakaistan saatavuus uuteen osoitteeseesi on.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Tee laajakaista muuttoilmoitus täältä löytyvällä lomakkeella. Sinuun otetaan sen jälkeen yhteyttä ja selvitetään mikä Sonera laajakaistan saatavuus uuteen osoitteeseesi on.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu



Selvennetään vielä kysymystä. Tyttöystäväni jää asumaan Tampereelle, mistä johuten mietin, että kannattaako minun siirtää nettiliittymäni Haminaan, vai ottaa uusi liittymä Haminassa! Sen takia kyselin, että pysyykö nopeuteni ja hinta samana!

T. Mikko E

PS. Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluunne yli tunnin tällä viikolla tuloksetta!
Muuttoilmoituksissa on tällä hetkellä pientä viivettä. Sinuun otetaan varmasti yhteyttä asian tiimoilta lähipäivinä. Tällä välin voit käydä tarkistamassa saatavuuden uuteen osoitteeseesi saatavuuskyselysivullamme. Täältä näet, mitä liittymätyyppejä, nopeuksia ja hintoja osoitteeseen on saatavilla.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Olen muuttanut uuteen osoitteeseen ja tehnyt netissä muuttoilmoituksen sivuillanne. Minulla on määräraikainen sopimus, ja uusi sopimuksen muutosvahvistus tuli jo postista. Tuleeko teiltä vielä erikseen ilmoitus milloin laajakaistayhteys uudessa osoitteessani avataan tai on avattu? Vai joudunko vain kokeilemaan koska kaista aukeaa?
Jos olet ilmoittanut muuttoilmoituksessasi yhteysnumerosi, asennuspäivämäärä ilmoitetaan sinulle tekstiviestitse heti kun se on tiedossa.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
En muista olenko antanut puhelinnumeroni osoitteenmuutosta tehdessäni. Liittymä ei ole vieläkään auennut eikä mitään kuulunut. Asiakaspalvelu on hidas ja raskas puhelimitse. Pitkä miinus sen käytettävyydestä ja toimivuudesta. Onko modeemissani jotain vikaa vai kestääkö liittymän vaihtaminen uuteen osoitteeseen todellakin näin pitkään. Mistä saan nopeiten selville pitäisikö liittymän jo toimimaan. Asiakaspalveluun soittaessa saa odotella ensin (maksullista) vähintään 10 minuuttia, jonka jälkeen alat juttelemaan robotin kanssa. On se varmaan helvetin kallista maksaa jollekin palkkaa että siellä ihan oikea ihminen vastaisi puhelimeen. Vituttaa jo pikku hiljaa...
Vikapalveluun saat yhteyttä myös Avustajan chatin kautta. Vaatii tosin sen toimivan internet-yhteyden.

ADSL-liittymän siirrossa tai uuden liittymän kytkennässä toimitusaika on yksi viikko Soneran oman puhelinverkon alueella ja kolme viikkoa toisen operaattorin aluella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa