Samsungin kampanjat

  • 7 December 2018
  • 4 kommenttia
  • 19 katselukertaa

Ostin 3.12.2018 Samsungin Galaxy Watch älykellon Gigantista.
Syynä ostokseeni ennen joulua oli kampanja jossa luvattiin Duo langaton laturi kaupanpäälle jos rekisteröityy ennen 27.12 eräällä Samsungin sivustolla. Joulun jälkeen tammialessa kyseinen kello olisi varmaankin ollut halvempi, mutta kylkiäisenä luvattu 100€ laturi sai minut tekemään kaupat ennen joulua!
Rekiseröinnissä ilmeni ongelma. Sinusto ilmoitti IMEI koodin virheeliseksi eli vika oli siinä sivuston kaavakkeessa.
Jouduin ottamaan yhteyttä Samsungin tukeen kaikkiaan viisikertaa (maksaa 17 sentiä minuutti. yhdellä kerralla lähetettin väärä sähköposti linkki. Oli jäänyt osoittesta n kirjain pois). Saatuani oikean ositeen laitoin samat tiedot sinne, kun mitä kaavakkeessa kysyttiin, mutta sieltäkään ei ole tullut mitään vastausta vaikka pyysin että vastaisivat postiin...siitä jo useampi päivä!
Menin sitten käymään Kalevan Gigantiin (jossa oli ystävällinen palvelu) soitivat sieltä Samsungin edustajalle joka lupasi lähettää kaavakkeen jonka voisin palauttaa hänelle täytettynä samoilla tiedoilla mitä alkuperäisessä kaavakkeessa vaadittiin...ei ole sähköpostia tullut!!!
ONKO MUILLA OLLUT SAMANLAISIA ONGELMIA SAMSUNGIN KAMPANJOIDEN KANSSA?


4 kommenttia

Vastaavia tapauksia ei ole kantautunut omiin korviini. Tässä tilanteessa en voi oikeen muuta kuin suositella ottamaan jälleen kerran Samsungiin yhteyttä ja kysyä missä luvattu sähköposti viipyy..

Olen ottanutkin useaan kertaan ja kävin myyjä liikkeessäkin Kalevan Gigantissa. Sieltä soitettin jollekin (eivät antaneet yhteystietoja minulle) Samsungin edustajalle joka käski sanoa minulle että tarkailisin sähköpostiani. Hän lupasi lähettää sähköpostiini kaavakkeen jossa kysyttäisiin samoja tietoja kuin alkuperäisessäkin kaavakkeessa, mutta siitäkin on jo monta päivää eikä ole postia kuulunut?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Samsungilla on myös ilmainen aspakanava - chatti. Mut erikoista ja todella harmillista, että noissa kampanjatuotteissa on tuollainen haaste.

Haastetta tosiaan!!!

Olen chattiakin käyttänyt, mutta ongelma on siinä että kaampanjoilla on oma tukensa ruotsissa ja sinne voi olla yhteydessä vain sähköpostilla, eikä sieltä vastata?

Kun ottaa yhteyttä tavalliseen tukeen, niin he eivät kuulemma pysty selvittämään asiani tilaa ja vetoavat kampanja tuen ruuhkaan, mutta nähdäkseni Samsungin tuenkin perusosaamiseen ja palveluun kuuluisi pystyä selvittämään onko langatonlaturi minulle tulossa vai onko olemassa vielä jokin ongelma!

Vastaa