Selfie


Heips. En tiedä onko muilla samanlaista ongelmaa ollut, mutta en pysty ottamaan Honor 7 litellä selfietä sillä lailla, että katsoisin puhelimen näytöllä suoraan eteenpäin eli itseäni silmiin ja näin näkisin millainen kuvasta tulee. Joudun katsomaan puhelimen yläkulmaan eli suurinpiirtein kameraan jotta kuvasta tulisi sellainen jossa katson kameraan enkä jonnekin alas kieroon...ja noin kuvatessa en näe mitä kuvaan. Puhelin on aika uusi ja olen ehkä tyrinyt alussa jotain?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Susannez ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Et ole tyrinyt mitään, sillä sama homma on muissakin puhelimissa ?


Jotta voisit katsoa itseäsi silmiin läheltä selfietä ottaessa ja samalla katsoa minkälainen kuvasta tulee, pitäisi puhelimen kameran olla keskellä puhelimen näyttöä.


Kokeile laittaa puhelin vähän edemmäs itsestäsi, niin silloin pitäisi onnistua selfie. Sinulla on ollut puhelin liian lähellä itseäsi ☺️

Kokeilin laittaa puhelimen koko käsivarren mitan päähän itsestäni, ja otin kuvan...ja kuvassa katson edelleen alas ja jotenkin kieroon, voi elämä. Ja jos vaikka hitaasti räpäytän silmiä, heilautan kättä tms. se näkyy näytöllä viiveellä ja jotenkin hidastettuna. Eli ilmeily kameralle on vaikeaa, kaikki liikehdintä näyttää oudolta. Olen muiden puhelimissa nähnyt selfien ottotilanteen eikä se ole ollut näin kimurantti? Tai sitten olen vaan ihan uuno. Jos kävisin vielä myyjäliikkeessä näyttämässä onko tämä nyt ihan normaali kunnossa. 

 

Kiitos Kiisselille!

 

 

Vastaa