Tilaamani puhelin kadonnut postin kuljetuksessa?

  • 15 October 2016
  • 4 kommenttia
  • 29 katselukertaa

Hei, teiltä tilaamani Nokia Lumia 625 on postin mukaan edelleen kuljetuksessa, vaikka sen piti saapua jo 31.12.2014. Voitteko te olla myös yhteydessä postiin ko. lähetyksestä? Postin pakettikoodi: JJFI********.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tervehdys @Wezcu80 ja kiva kun löysit tänne meidän Klaaniin!


 


Muokkasin tuosta sivun viestistä ihan oman tietosuojasi vuoksi postin seurantakoodin pois. Tarkistin tilanteen tuolla seurantakoodilla postin sivuilta ja tilanteessa ei ole mitään erityistä. Paketti on laitettu meiltä postitukseen 30.12. illalla vasta ja eilen oli pyhäpäivä, niin paketti ei ole vielä ehtinyt perille. Uskoisin, että paketti ehtii perille maanantaina tai tiistaina viimeistään. Ei siis syytä huoleen! :)

Epäilen tuota tiistaita, kun se on pyhäpäivä 😉 Mutta keskiviikkona se kai viimein on minulla.

Postista pydettiin olemaan yhteydessä teihin jo tänään, jos pakettia ei ala kuulumaan, posti tuli jo, eikä mitään ole kuulunut, (postista on aina otettu yhteyttä ennen postin jakoa täälläpäin, jos jokin paketti on saapunut). Postista käskettiin tänään myös pyytämään teitä tekemään katoamistiedustelun paketista. Soitin myös Soneran asiakaspalveluun, jossa asiakaspalvelija lähti etsimään pakettikoodia, sanoi soittavansa myöhemmin uudelleen.

Alla kopio postin aikaisemmasta viestistä:

 

Hei,

 

kiitos viestistäsi.

 

Ikävä huomata että lähetyksesi on viivästynyt.

 

Mikäli vastaanottajalle ei ole soitettu maanantaihin mennessä, olethan yhteydessä lähettäjään. Koska kyseessä on kuluttajansuojalain mukaisesta etäkaupasta, lähettäjäyritys on vastuussa pakettien kuljetuksesta sinulle, heidän asiakkaalleen.

 

Toivon että kyseessä olisi vain viivästys ja lähetys saavuttaisi vastaanottajansa mahdollisimman pian.

No niin, keskiviikossa ollaan, postista soittivat viimein! Johan tässä on viikko odotettukin!

Vastaa