peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54716 Jäsentä
155572 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 343
11/16

Vs: Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili

BISNES ON BISNESTÄ

vaihto diililläkin tehdään bisnestä ei se ole hyväntekeväisyyttä   tietenkin luvatusta  on pidettävä kiinni

siksi  annankin  mielummin vvanhan puhelimeni aina kaverille/tutulle  vaikka ilmaseksi 

asiasta silloin jää parempi mieli .

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-02-2019
Kirjoituksia: 3
12/16

• Telia - kaupan myyjän avulla tehdystä tilauksesta on tänään yhdeksän päivää. Tämä myyjä vahvisti, että voin lyhentää uuden puhelimen maksua vanhasta saatavalla summalla. Viime maanantaina minulla oli kaikki paperit mukana. En ymmärrä, että voitiin väittää, ettei Vaihtodiiliä ole lainkaan. Telian oma chatti -henkilö myös viittasi johonkin päättyneeseen puhelinten päivityssopimukseen. Harmittaa! Mitä voin vielä tehdä?
0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2015
Kirjoituksia: 111
13/16

Telian touhu on kyllä jotain ihmeellistä. Minullekin liikkeessä tarjottiin vain lahjakorttia ja se on kuulemma se tuotehyvitys. No yksi asia tuli kyllä selväksi. Telia saa ihan rauhassa jatkaa sekoilua, koska en aio enää käyttää tämän Posti- ja lennätinlaitoksen seuraajan palveluita. Peruin jo kaikki markkinointiluvat. Se yksi prepaid-liittymäkin tullaan ajamaan alas. Pitäkää tunkkinne.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 748
14/16

@Apollo3 Tarkemmat speksit Vaihtodiilistä löytyvät täältä. Skrollaa kohtaan "Näin saat vaihtohyvityksen". Jos tuon ohjeen mukaan on toimittu niin silloin hyvitys pitäisi onnistua. Tuo sivusto pitäisi olla tuttu myös Telia Kaupan väelle mutta voit toki vinkata siitä jos menet käymään kaupalla vielä kerran. Ehkä he voivat tarkemmin kertoa mikä tuosta sivustossa olevasta kohdasta ei toteudu jos vaihtodiili ei jostain syystä onnistu. 

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-02-2019
Kirjoituksia: 3
15/16

Hei!

Nyt kävin uudestaan Turun Hansan Telia -liikkeessä ja sain palvelua Joonas -nimiseltä myyjältä. Selitin, mistä on kyse ja miten viime maanantaina minua ei autettu, kun pyysin saada vanhasta kännykästäni Vaihtodiilin -mukaisen korvauksen.

Suuren vaivan ja monen kirjoittelun jälkeen minua kohdeltiin ystävällisesti ja asiallisesti. Ollessani kuluttajaneuvojaan yhteydessä aiemmin tällä viikolla hänen ainoa neuvonsa oli "äänestää jaloillani". Vähällä piti, mutta tänään sain kuitenkin lahjakortin vanhasta puhelimestani, ja saatoin vain jättää terveiset ymmärtämättömälle myyjälle ja muistutuksen siitä mielipahasta, minkä hän minulle oli tuottanut.

Hyvää viikonloppua!

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 095
16/16

@Apollo3  kirjoitti:

Suuren vaivan ja monen kirjoittelun jälkeen minua kohdeltiin ystävällisesti ja asiallisesti. Ollessani kuluttajaneuvojaan yhteydessä aiemmin tällä viikolla hänen ainoa neuvonsa oli "äänestää jaloillani". Vähällä piti, mutta tänään sain kuitenkin lahjakortin vanhasta puhelimestani, ja saatoin vain jättää terveiset ymmärtämättömälle myyjälle ja muistutuksen siitä mielipahasta, minkä hän minulle oli tuottanut.

Hyvää viikonloppua!

Kiitos sinulle kun toit tilanteen ja tapauksen täällä tietoomme. Vaikka emme pysty tätä kautta vaikuttamaan yksittäisiin asiakaskohtaamisiin ja tilanteisiin niin voimme viedä täältä tietoa eteenpäin siitä mikä toimii / ei toimi.

Ja tämän keskustelun pohjalta veimme tilannetietoa Vaihtodiilistä vastaaville jotka vie tietoa eteenpäin. En tiedä, kerkesikö nämä vaikuttaa tähän sinun viimeisimpään asiointiisi mutta tiedoksi, että kommenteillasi oli ja on merkitystä. 

Kiitos vielä kerran ja hyvää viikonloppua Hymiö Onnellinen