peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52981 Jäsentä
152211 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili



Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 322
11/16

Vs: Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili

BISNES ON BISNESTÄ

  vaihto diililläkin tehdään bisnestä ei se ole hyväntekeväisyyttä   tietenkin luvatusta  on pidettävä kiinni

siksi  annankin  mielummin vvanhan puhelimeni aina kaverille/tutulle  vaikka ilmaseksi 

 asiasta silloin jää parempi mieli .

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-02-2019
Kirjoituksia: 3
12/16

Vs: Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili

  • Telia - kaupan myyjän avulla tehdystä tilauksesta on tänään yhdeksän päivää. Tämä myyjä vahvisti, että voin lyhentää uuden puhelimen maksua vanhasta saatavalla summalla. Viime maanantaina minulla oli kaikki paperit mukana. En ymmärrä, että voitiin väittää, ettei Vaihtodiiliä ole lainkaan. Telian oma chatti -henkilö myös viittasi johonkin päättyneeseen puhelinten päivityssopimukseen. Harmittaa! Mitä voin vielä tehdä?
0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2015
Kirjoituksia: 111
13/16

Vs: Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili

Telian touhu on kyllä jotain ihmeellistä. Minullekin liikkeessä tarjottiin vain lahjakorttia ja se on kuulemma se tuotehyvitys. No yksi asia tuli kyllä selväksi. Telia saa ihan rauhassa jatkaa sekoilua, koska en aio enää käyttää tämän Posti- ja lennätinlaitoksen seuraajan palveluita. Peruin jo kaikki markkinointiluvat. Se yksi prepaid-liittymäkin tullaan ajamaan alas. Pitäkää tunkkinne.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 700
14/16

Vs: Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili

@Apollo3 Tarkemmat speksit Vaihtodiilistä löytyvät täältä. Skrollaa kohtaan "Näin saat vaihtohyvityksen". Jos tuon ohjeen mukaan on toimittu niin silloin hyvitys pitäisi onnistua. Tuo sivusto pitäisi olla tuttu myös Telia Kaupan väelle mutta voit toki vinkata siitä jos menet käymään kaupalla vielä kerran. Ehkä he voivat tarkemmin kertoa mikä tuosta sivustossa olevasta kohdasta ei toteudu jos vaihtodiili ei jostain syystä onnistu. 


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎05-02-2019
Kirjoituksia: 3
15/16

Vs: Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili

Hei!

Nyt kävin uudestaan Turun Hansan Telia -liikkeessä ja sain palvelua Joonas -nimiseltä myyjältä. Selitin, mistä on kyse ja miten viime maanantaina minua ei autettu, kun pyysin saada vanhasta kännykästäni Vaihtodiilin -mukaisen korvauksen.

Suuren vaivan ja monen kirjoittelun jälkeen minua kohdeltiin ystävällisesti ja asiallisesti. Ollessani kuluttajaneuvojaan yhteydessä aiemmin tällä viikolla hänen ainoa neuvonsa oli "äänestää jaloillani". Vähällä piti, mutta tänään sain kuitenkin lahjakortin vanhasta puhelimestani, ja saatoin vain jättää terveiset ymmärtämättömälle myyjälle ja muistutuksen siitä mielipahasta, minkä hän minulle oli tuottanut.

Hyvää viikonloppua!

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 2 997
16/16

Vs: Tilaus verkkokaupasta ja vaihtodiili


@Apollo3  kirjoitti:

 

Suuren vaivan ja monen kirjoittelun jälkeen minua kohdeltiin ystävällisesti ja asiallisesti. Ollessani kuluttajaneuvojaan yhteydessä aiemmin tällä viikolla hänen ainoa neuvonsa oli "äänestää jaloillani". Vähällä piti, mutta tänään sain kuitenkin lahjakortin vanhasta puhelimestani, ja saatoin vain jättää terveiset ymmärtämättömälle myyjälle ja muistutuksen siitä mielipahasta, minkä hän minulle oli tuottanut.

Hyvää viikonloppua!


Kiitos sinulle kun toit tilanteen ja tapauksen täällä tietoomme. Vaikka emme pysty tätä kautta vaikuttamaan yksittäisiin asiakaskohtaamisiin ja tilanteisiin niin voimme viedä täältä tietoa eteenpäin siitä mikä toimii / ei toimi.

 

Ja tämän keskustelun pohjalta veimme tilannetietoa Vaihtodiilistä vastaaville jotka vie tietoa eteenpäin. En tiedä, kerkesikö nämä vaikuttaa tähän sinun viimeisimpään asiointiisi mutta tiedoksi, että kommenteillasi oli ja on merkitystä. 

 

Kiitos vielä kerran ja hyvää viikonloppua Hymiö Onnellinen