peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53580 Jäsentä
153657 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Viallisen TV:n myyminen verkkokaupan kautta



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎28-12-2018
Kirjoituksia: 2
1/2

Viallisen TV:n myyminen verkkokaupan kautta

Tilasin TV:n Telia Verkkokaupan kautta ja TV:ta käyttöön ottaessani huomasin, että näyttöpaneli oli viallinen. Eipä huolta koska laite oli uusi ja takuu voimassa. Tein netin kautta huoltotilauksen ja lähetin laitteen huoltoon. Tiedustelujeni jälkeen sain huollosta kustannusarvion uuden panelin vaihdolle 901,25€ tai laitteen palautus sellaisenaan takaisin 90€ (itse TV maksoi verkkokaupassa 699€). Missä tilanteessa sitten laite on vikaantunut? Tehtaalla pakkaamisen yhteydessä, verkkokaupasta kuljetuksen yhteydessä vai asiakkaala pakettia purkaessa?

Pakkauksessa ei ollut ulkopuolisia kolhuja, joka sulkee kuljetuksessa syntyneen vaurinon pois. Itse pakkauksen vastaanottajana ja laitteen pakkaukseta poistaneena tiedän toimineeni tarkoituksen mukaisesti ja pakkauksen ohjeita noudattaen, eikä ainakaan silloin syntynyt mitään kolhuja, jotka olisivat aiheuttaneet panelin rikkoutumisen.

Onko tosiaan niin, että valmistajan myöntämä takuu ei kata vauriota, joka on mahdollisesti syntynyt laitteen pakkaamisen yhteydessä tehtaalla. Kenen vastuulla tällainen mahdollinen vaurio sitten on, kuluttajanko?

j@®ı
0 tykkäystä
1 vastaus
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 180
2/2

Vs: Viallisen TV:n myyminen verkkokaupan kautta

Ikävä kuulla, että upouusi telkkari on hajalla.

Oliko näyttöpaneelissa minkätyyppinen vaurio?

Jos televisiossa on selvästi heti pakettia avatessa ulkopuolisia kolhuja tai näyttöön on esimerkiksi tullut särö, tulee meille lähettää kuvat vaurioituneesta laitteesta ja paketista sähköpostiin telia-email@telia.fi. Alkuperäinen pakkauslaatikko tulee myös säilyttää mahdollista palautusta varten. Kuvien perusteella tehdään päätös mahdollisesta uudesta korvaavasta televisosta.

Jos televisiossa on puolestaan sellainen vaurio, jota ei ulospäin näe, tulee laite toimittaa huoltoon kuten olet tehnytkin. Huoltoliike tekee laitevalmistajan ohjeiden mukaisesti päätöksen siitä, meneekö laite takuun piikkiin ja mitä laitteelle tehdään.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä