Virheilmoitus chattia käytettäessä

  • 11 March 2018
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Rupee kyrsii kun on kirjautuneena ja yrittää päästä chattiin niin jatkuvasti tulee arsyttävä hups jokin meni vikaan. Olisin vaan chatin kautta tilannut uuden takuutodistuksen Nokia 8 kun kylkiäisenä tullut Nokia 3310 meni takuuhuoltoon niin takuukuitin mukana meni tietysti Nokia 8 takuutodistus kun ne oli yhdellä plankolla. Pistin kyllä viestin mukaan, että ottaa asian huomioon ja lähettää saman paperin takas mutta eihän sieltä tullut kuin uuden 3310 takuutodistus, joten olen ilman Nokia 8 takuutodistusta. Siis tiedän miten saisin uuden takuutodistuksen mutta ärsyttävä hupsuttelu estää. Mitä teen?

Edit RaMaria: Otsikko


3 kommenttia

Kunniamerkki +14

Olisiko tuosta ohjeesta apua https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767


Adblockerit selaimessa saattavat estää Chatin toiminnan, kannattaa kokeilla myös välimuistin tyhjentämistä tai eri selainta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@HartsiPurtsi kirjoitti:

Rupee kyrsii kun on kirjautuneena ja yrittää päästä chattiin niin jatkuvasti tulee arsyttävä hups jokin meni vikaan. Olisin vaan chatin kautta tilannut uuden takuutodistuksen Nokia 8 kun kylkiäisenä tullut Nokia 3310 meni takuuhuoltoon niin takuukuitin mukana meni tietysti Nokia 8 takuutodistus kun ne oli yhdellä plankolla. Pistin kyllä viestin mukaan, että ottaa asian huomioon ja lähettää saman paperin takas mutta eihän sieltä tullut kuin uuden 3310 takuutodistus, joten olen ilman Nokia 8 takuutodistusta. Siis tiedän miten saisin uuden takuutodistuksen mutta ärsyttävä hupsuttelu estää. Mitä teen?




Voithan jättää asiakaspalveluun myös yhteydenottopyynnön tuosta asiasta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

Nyt mä hokasin tän hupsuttelun omalla kohdallani. Se oli niin, että mulla on toisella koneella eri teliatunnus ja salasana. Silti niillä pysty kirjautumaan ristiin teliaan ja hupsuttelu alkoi vasta jos oli kirjautuneena sinällään oikealla tunnuksella mutta toisella koneella. Vois ton ärsyttävän hupsin tilalle kyllä keksiä jotain nasevampaa. Nyt se kuulostaa tai siis näyttää Suomalaisen anteeks pyynnöltä tyyliin. Hups, kun sotkin sun tarralenkkarit pikaliimalla. Mutta ongelmani selvisi kiitos siitä.


PS. Saas nähdä saako kaveri lenkkarit jalkaan. On nimittäin sen verran tujua pikaliimaa.

Vastaa