peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52045 Jäsentä
150195 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

WLAN hävisi läppärin valikosta

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-11-2018
Kirjoituksia: 3
1/4

WLAN hävisi läppärin valikosta

Neuvoisko joku tällaselle täti-ihmiselle miten saisin läppäriini Acer Aspire V5-573P takas valikon langatonta yhteyttä varten. Luulen että Windows päivitys hävitti sen ja nyt kun nettiä ei kerta ole ihmettelen vaan miten saisin mitään ladattua (ajurit?)?? Pöytäkonekin ois, voiko sitä käyttää apuna?

0 tykkäystä
3 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 725
2/4

Vs: WLAN hävisi läppärin valikosta

Hei @Huilisti1 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Kokeile ensin onnistuisiko näin : 

1. Siirry kohtaan "Ohjauspaneeli". 

2. Siirry sitten kohtaan "Verkko ja internet" ja sitten "Verkko ja jakaminen". 

3. Napsauta sitten "Hallitse langattomia verkkoja". 

4. Poista ruudusta kaikki langattomat yhteydet napsauttamalla sitä hiiren oikealla painikkeella ja valitsemalla avattavasta valikosta "Poista verkko". 

5. Kun olet tehnyt tämän, sulje avoimet ikkunat ja käynnistä tietokone uudelleen. 

6. Kun tietokone on täysin ladattu, etsi "WiFi-verkot". 

7. Napsauta käytettävissä olevaa verkkoa, jota haluat käyttää ja valitse "connect"(yhdistä). 

8. Se kestää hetken, mutta sitten sinua pyydetään antamaan salasana WiFi-yhteydelle. Kirjoita salasana ja napsauta "connect"(yhdistä) -painiketta.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi jäsen
3/4

Moikka, ja kiitos avustasi!

Joko oon luultuakin tyhmempi, mutta hyvin meni kohtaan 3 asti, mutta ei löydy "Verkko ja jakaminen".

Löytys "Valitse kotiryhmä ja jakamisasetukset" mutten löydä sieltäkään mitään "Hallitse langattomia verkkoja". Joku ehdotti, että "Laitehallinnan" kohdasta "Verkkosovittimet" pitäs löytyä WLAN mutta kun ei löydy...Voitko tarkentaa pliis. Itse tarkenna vielä että oon tosiaan täti-ihminen joten pitäs kait vääntää mulle rautalangasta Hymiö Onnellinen

Uusi jäsen
4/4

Vastaankin tässä itselleni (ja ehkä muillekin "tädeille" jotka ongelmaan ovat törmänneet Hymiö Onnellinen

Ratkaisu ongelmaan löytyi "Laitehallinnasta", verkkosovitin tarvitsi vain päivittämistä. Eli ongelma ratkaistu, loppu hyvin kaikki hyvin. Tänks.