Telia Yhteisö

Keskustelua digistä ja sen ilmiöistä

Millainen on sinun Teliasi?

Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 


Talonpoika
Kirjoituksia: 1
Rekisteröitynyt: ‎17-07-2017
1/2 (385 lukukertaa)

Yömyynti

Ostin 2 puhelinta viime viikon yömyynnissä. Tilausvahvistuksen mukaan puhelinten olisi pitänyt olla jo perillä. Tänään tuli tekstiviesti, että tuotteet ovatkin loppu ja että minuun olla yhteydessä jossain vaiheessa tällä viikolla. Soitin asiakaspalveluun mutta sieltä ei pystytty auttamaan, pitää vain kuulemma odottaa puhelua.  Telialla on siis rahani, he ovat vahvistaneet kaupan mutta nyt siis ovatkin myyneet "ei oota". Ja nyt kun minulla pitäisi jo olla ostamani ja maksamani tuotteet käytössäni, minulle kerrotaankin että ne ovat loppu ja minun pitää odotella yhtiön yhteydenottoa. Uskomatonta! Kuinka tyhminä asiakkaita oikein pidetään?

0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted
Talonpoika
Kirjoituksia: 1
Rekisteröitynyt: ‎17-07-2017
2/2 (355 lukukertaa)

Vs: Yömyynti

Mulla sama homma. Paitsi jouduin ihan itse kyselemään laitteen perään. Ostin yömyynnistä 300€:n tabletin ja kun vilkaisin lähetysseurannasta tilannetta, niin siellä luki vain että tilaus peruttu. En saanut s-postia tai tekstiviestiä en mitään asiasta. Soitettuani tästä kävi ilmi että tuote on loppunut. Miten ihmeessä Telian järjestelmä antaa ostaa tuotteen jota ei ole olemassa? No olis kiva saada rahat takaisin että voin ostaa kyseisen tabletin toiselta firmalta. Saa nähdä joudunko kinuamaan rahojani takaisin 😠

0 tykkäystä